Bron: AP, lezen is een kunst. Haaretz wordt trouwens regelmatig gequote door de Israelbashers als het hen uitkomt, dus ik zie niet helemaal wat je probleem isquote:
Lezen is ook een kunst. Het artikel benadrukt dat Iran geen wapens mag exporteren. Heeft onze geliefde VN bepaald. Heeft niets met Israel te maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:03 schreef moussie het volgende:
[..]
Het absurde is dat het gepresenteerd wordt alsof het iets is dat niet zou mogen, wapens invoeren om jezelf te verdedigen .. en het gaat erin als zoete koek ..
hoeveel wapens heet Israël recentelijk ingevoerd, om zichzelf te verdedigen ?
en voor iemand zegt 'ja maar, het is geen land' .. dat onze administratie niet klopt met hun wereldbeeld is inmiddels wel duidelijk
Geknipt en geplakt uit de bron, de krant Haaretz, ja .. die btw ook gewoon in het Engels verschijnt .. die dingen tussen de "-" zijn woordelijk overgenomen uit de bron .. die ik btw dik 13 jaar geleden met mijn eigen oogjes gelezen heb, in de papieren versie van de Haaretzquote:Op zondag 8 februari 2009 03:35 schreef Tiesemans het volgende:
Je bedoelt de woorden zoals geknipt en geplakt en vervolgens geplaatst op Wikipedia ?!
Ik lees Engels géén Hebreeuws, en Moshe_ Feiglin spreekt en schrijft Hebreeuws dus iets klopt er inderdaad niet en ik ruik een Moussie opportunist die iets kansloos probeert.
quote:Volgens de Palestijnse Autoriteit heeft de radicale islamitische beweging Hamas ziekenhuizen in de Gazastrook als gevangenis gebruikt.
Het Palestijnse ministerie van Volksgezondheid stelt dat Hamas "medische faciliteiten, waaronder veel ziekenhuizen, als stations voor convocaties, verhoren, foltering en gevangenschap" heeft gebruikt. Dit zou hebben plaatsgevonden na het 23 dagen durende offensief in de Gazastrook, meldt Het Laatste Nieuws
bron: Spits
quote:
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar ik persoonlijk vindt Haaretz een redelijk betrouwbare krant ..quote:Op zondag 8 februari 2009 10:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Bron: AP, lezen is een kunst. Haaretz wordt trouwens regelmatig gequote door de Israelbashers als het hen uitkomt, dus ik zie niet helemaal wat je probleem is![]()
Je hebt gelijk, had het artikel zelf niet gelezen, sorry ..quote:Lezen is ook een kunst. Het artikel benadrukt dat Iran geen wapens mag exporteren. Heeft onze geliefde VN bepaald. Heeft niets met Israel te maken.
Op zich natuurlijk niet, in principe zou je moeten willen voorkomen dat wie dan ook zich bewapend (helaas een utopie), wat ik dus wel gek vind is dat men dat 'voorkomen' blijkbaar normaal vindt, alsof 'hunnie' geen recht zouden hebben om zichzelf te bewapenen/verdedigenquote:En ja, vind je het gek dat Israel zal proberen te voorkomen dat Hamas (of Fatah) zichzelf bewapenen? Zolang er geen vrede is vind ik dat normaal.
wie? Israël?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
\
Elk volk krijgt de leiders die het verdient..terroristen in dit geval, die zich nergens iets van aantrekken
toch grappig om te lezen dat er nog steeds het irrationeel en dom wij-zij gevoel hier prevaleertquote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef thestoryofus2009 het volgende:
toch grappig dat je alle pro hamas schreeuwers niet meer hoort over de schending van het verdrag door hamas...
welk verdrag .. heb ik iets gemist ?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef thestoryofus2009 het volgende:
toch grappig dat je alle pro hamas schreeuwers niet meer hoort over de schending van het verdrag door hamas...
Welke volk wordt nu aangevallen , bezet en geterroriseerd ?quote:Op zondag 8 februari 2009 02:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
toch praat jij alles wat de Palestijnen doen goed
hypocriet?
Maar daarom zijn de Palastijnen nog niet het braafste jongetjes van de klas. (net zomin Israel dat is)quote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke volk wordt nu aangevallen , bezet en geterroriseerd ?
zijn dat de israelieten of de Palestijnen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Welke volk wordt nu aangevallen , bezet en geterroriseerd ?
zijn dat de israelieten of de Palestijnen.
zijn er dan zoveel?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef thestoryofus2009 het volgende:
Berichten?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:34 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
zijn er dan zoveel?
't Is misschien een contrast met hoe er op berichten over oorlogsmisdaden van Israelische kant gereageerd wordt. Dan zwijgen de pro IDF schreeuwers niet.
Ik vermoed de oogkleppen toch meer aan de Meki kant.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef Drijfzand het volgende:
ik merk eigenlijk oogkleppen aan beide zijden op.
altijd hetzelfde...
Volgens mij staat er nog helemaal niemand achter het hekje voor oorlogsmisdaden.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:34 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
zijn er dan zoveel?
't Is misschien een contrast met hoe er op berichten over oorlogsmisdaden van Israelische kant gereageerd wordt. Dan zwijgen de pro IDF schreeuwers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |