abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2009 @ 01:29:44 #1
80089 kres
Komt goed...
pi_65754252
Daar gaan we dan....

STEER ???
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_65754280
Steer is met stip(jes) bezig aan het studeren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 februari 2009 @ 01:31:20 #3
80089 kres
Komt goed...
pi_65754281
Oh jee Steer met een kleine letter...

Isa kan jij het ff fixen ?

Bedankt
pi_65754328
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef golfer het volgende:
Steer is met stip(jes) bezig aan het studeren?
Dan kan hij zich toch nog wel eens melden
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 5 februari 2009 @ 01:34:04 #5
80089 kres
Komt goed...
pi_65754344
Ik ga nu echt naar mijn bedje...

En dat meen ik..... (denk ik)

Voor de 4e keer:

Tot morgen/straks...

Bye bye

donderdag 5 februari 2009 @ 01:36:36 #6
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_65754402
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:31 schreef kres het volgende:
Oh jee Steer met een kleine letter...

Isa kan jij het ff fixen ?

Bedankt
done
dan wel niet door Isa maar dat moet geen probleem zijn dacht ik zo
Truste
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_65754408
Trusteh, kres.
Slaap lekker.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_65754553
* golfer gaat trouwens ook maar weer eens z'n mandje opzoeken en slapen.

Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 februari 2009 @ 05:51:50 #9
80089 kres
Komt goed...
pi_65755939
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef MissHobje het volgende:

[..]

done
dan wel niet door Isa maar dat moet geen probleem zijn dacht ik zo
Truste
Je bent een schat...

Bedankt...

Good morning to you all......
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:29:52 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65756234
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 05:51 schreef kres het volgende:

[..]

Je bent een schat...

Bedankt...

Good morning to you all......
Mogguh Kres mn kind, hoe heb je geslapen?
pi_65756758
Goedemorgen, lekker gedoucht en nu eventjes niks doen achter een pc hier. En niet tegen mij praten als ik er niet ben Maar ik lees het dus wel terug

Ben ik een beetje op de hoogte als ik heb begrepen dat Leintjeuh zwanger is, kres een zwangere garnaal heeft en papa wordt, kres tevens naar de rijsttafelmeet komt, Bluezz er leuk uitziet en leuke mokken heeft, Liejannuh zich aanstelt over haar vetrolletje (zie je wel dat al die spiegels niet goed zijn) en door heeft dat ze best veel kcal mag eten op een dag en er waren nog een paar dingen waar ik op wilde reageren, maar dat ben ik vergeten O ja, circus zonder wilde beesten is okay PF's liftplafond is apart, golfer heeft levertjes gemaakt maar ik weet niet meer van welk beest en ik heb niet gelezen of onthouden hoe Liejannuh de knolselderijpuree nou vond en Bluezz d'r koppie leeg heeft gemaakt door keukenkastjes op te ruimen. O ja, Nynke en Sunny zijn allebei gevallen! Vervelend en kusje tegen de pijn. * Isabeau blaast een handkusje

Als dingen niet klopen: mea culpa ik lees selectief.

En sporten ging gisteren niet zo lekker. Krachttraining ging prima, maar het hardlopen heb ik overgeslagen. Dat doe ik vanavond nog. De weegschaal in de sportschool was wederom lief, en mijn vetpercentage was ook weer omlaag. Ook leuk om uit te rekenen hoeveel kg vet er af is Op naar het getal van vorig jaar februari (duurt nog wel een jaartje in dit tempo )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:32:39 #12
80089 kres
Komt goed...
pi_65756764
Op mijn linker zij.. afgewisseld met een wc bezoek en een glasje water...
En jij dan?

Waarom noemt iedereen mij nou een kind... ?
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:36:23 #13
8774 Vrok
rare kikker!
pi_65756824
Dat klinkt blij Isa en daar ben ik blij om. Ik ben ook blij dat ik m'n laptop weer terug heb en dat alles het weer doet en dat ik vriendinnetje straks weer zie en eh ik ben gewoon blij.
pi_65756863
Blij dat je blij bent, Vork Ik zie graag de mensen waar ik om geef in blije toestand
Al heb ik die mensen al veel te lang niet gezien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:39:26 #15
80089 kres
Komt goed...
pi_65756868
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen, lekker gedoucht en nu eventjes niks doen achter een pc hier. En niet tegen mij praten als ik er niet ben Maar ik lees het dus wel terug

Ben ik een beetje op de hoogte als ik heb begrepen dat Leintjeuh zwanger is, kres een zwangere garnaal heeft en papa wordt, kres tevens naar de rijsttafelmeet komt, Bluezz er leuk uitziet en leuke mokken heeft, Liejannuh zich aanstelt over haar vetrolletje (zie je wel dat al die spiegels niet goed zijn) en door heeft dat ze best veel kcal mag eten op een dag en er waren nog een paar dingen waar ik op wilde reageren, maar dat ben ik vergeten O ja, circus zonder wilde beesten is okay PF's liftplafond is apart, golfer heeft levertjes gemaakt maar ik weet niet meer van welk beest en ik heb niet gelezen of onthouden hoe Liejannuh de knolselderijpuree nou vond en Bluezz d'r koppie leeg heeft gemaakt door keukenkastjes op te ruimen. O ja, Nynke en Sunny zijn allebei gevallen! Vervelend en kusje tegen de pijn. * Isabeau blaast een handkusje

Als dingen niet klopen: mea culpa ik lees selectief.

En sporten ging gisteren niet zo lekker. Krachttraining ging prima, maar het hardlopen heb ik overgeslagen. Dat doe ik vanavond nog. De weegschaal in de sportschool was wederom lief, en mijn vetpercentage was ook weer omlaag. Ook leuk om uit te rekenen hoeveel kg vet er af is Op naar het getal van vorig jaar februari (duurt nog wel een jaartje in dit tempo )
Klopt niet helemaal maar wel aardig op de hoogte...
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:44:43 #16
8774 Vrok
rare kikker!
pi_65756945
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Blij dat je blij bent, Vork Ik zie graag de mensen waar ik om geef in blije toestand
Al heb ik die mensen al veel te lang niet gezien
Ja, wanneer heb je tijd?
pi_65757205
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Beter rustig en het eraf houden dan snel en daarna weer aankomen. Dat weet je zelf ook.

En de knolselderijpuree is wel te eten. Als je eenmaal aan de smaak gewend bent.
Ik sta niet te juichen bij het idee om het vanavond weer te eten, maar ik doe het wel.

Het is hier trouwens zulk prutweer dat ik na anderhalve straat fietsen ben omgekeerd, me heb gedoucht en met de auto naar mijn werk ben gegaan. Best erg!
pi_65757209
Goedmorgen!

Isa bedankt voor de samenvatting, Leintjeuh zwanger? Gefeliciteerd dan, maar misschien is dat wel het stuk dat niet klopt.

Zo, bijna weekend. ik ben er klaar voor
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:03:55 #19
8774 Vrok
rare kikker!
pi_65757288
Als knolselderijpuree smaakt zoals het klinkt, nou laat dan maar zitten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 februari 2009 @ 09:06:54 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_65757349
Steer is bij Dirk .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_65757367
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:03 schreef Vrok het volgende:
Als knolselderijpuree smaakt zoals het klinkt, nou laat dan maar zitten.
Nou, het is niet vies ofzo. En met een flinke schep creme fraiche en wat peper is het ook best goed te eten. Het is alleen de smaak die voor mij heel erg vreemd is.
Maar afijn, ik had veel gemaakt, dus ik eet het vanavond weer en dan laat ik wel weten wat ik er vnav on van vond.
pi_65757424
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedmorgen!

Isa bedankt voor de samenvatting, Leintjeuh zwanger? Gefeliciteerd dan, maar misschien is dat wel het stuk dat niet klopt.

Zo, bijna weekend. ik ben er klaar voor
Een oudje bij Lein's werk dacht dat ze zwanger was maar die lieve mensjes zijn een ietsiepietsie niet bij de tijd.

Liejannuh: Nou ja, ik vind het helemaal niet raar als je de auto pakt, want om nou drijfnat en verkleumd op je werk aan te komen lijkt me ook niet handig. Ik heb trouwens thuis nog wel een lekker recept ,met knolselderij, maar dat is incl aardappelen en gehakt.

Vork, ik heb deze week tijd, t/m maandag
pi_65757682
Mooie resumé Isa
Steer zit hiernaast bij de luchtjes in LIF Wij stinken teveel denk ik

Lekker treintje later genomen
pi_65757748
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, het is niet vies ofzo. En met een flinke schep creme fraiche en wat peper is het ook best goed te eten. Het is alleen de smaak die voor mij heel erg vreemd is.
Maar afijn, ik had veel gemaakt, dus ik eet het vanavond weer en dan laat ik wel weten wat ik er vnav on van vond.
Vanavond het restje onder de grill, met wat geraspte kaas?
Ik vind knolselderij echt heerlijk Raar, hè
pi_65757823
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een oudje bij Lein's werk dacht dat ze zwanger was maar die lieve mensjes zijn een ietsiepietsie niet bij de tijd.

Liejannuh: Nou ja, ik vind het helemaal niet raar als je de auto pakt, want om nou drijfnat en verkleumd op je werk aan te komen lijkt me ook niet handig. Ik heb trouwens thuis nog wel een lekker recept ,met knolselderij, maar dat is incl aardappelen en gehakt.
Klinkt goed dat recept. Het is dusdanig gezond (en goedkoop, want ik was van de week in de supermarkt en alle groenten waren duur! ) dat ik nog wel een poging wil wagen.

Wat overigens meespeelde in mijn auto-beslissing was dat ik een afspraak heb bij mijn huisarts vanmiddag om 14.40 uur. En anders blijft er helemaal zo weinig werktijd over.
Vanavond weer een lesje op de sportschool iig. Het hardlopen op de loopband is m niet voor mij heb ik ontdekt. Nouja, als ik vroeg ben dan kan ik altijd nog even op de crosstrainer ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')