Q4quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer kwam die ook weer Strolie?
Huhquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja hoor, nu heb ik geen geluid meer over HDMI.
Campen met een duikbootquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb van de 1e alleen de demo gedaan die was vet! Ik nam steeds een sub en dan lag ik daar diep onder het water te wachten om toe te slaan!
Prototype loop ik al ruim een half jaar te promotenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
PROTOTYPE
TOTAL CHAOSSS!!!!!!!
Dit is altijd wat ik heb willen doen in een game
Nja hier werkt het niet..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:25 schreef christvs het volgende:
[..]
Huh?
Daar was eergister ofzo toch juist de update voor uitgekomen?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
PROTOTYPE
TOTAL CHAOSSS!!!!!!!
Vind spel alleen niet zo heel mooi.. volg het ook al een ruim een jaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
PROTOTYPE
TOTAL CHAOSSS!!!!!!!
Vond die demo vooral tof met z'n 2en dan was ik vaak de sub en die andere de destroyer ofzo was wel vet!quote:
hopelijk is alles goed uitgewerktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
PROTOTYPE
TOTAL CHAOSSS!!!!!!!
Vreselijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:40 schreef Sala-adin het volgende:
PROTOTYPE
TOTAL CHAOSSS!!!!!!!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
AQuila360 nog bedankteervolle vermelding in het topic.
Ja:quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:49 schreef Rahl het volgende:
Zijn er ook van die goedkope adresjes voor MS points?
Bedankt! Zal even kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:55 schreef christvs het volgende:
[..]
Ja:
Twee britse (goedkope pond)
gamepointsnow.com, ziet er goed uit. Probeerde er zonet 4200 points te bestellen, lukte allen niet, want ze waren out of stock.
www.gamesbite.com, daar nu maar besteld, heb mensen met goede ervaringen gehoord.
Bij beiden kost het ongeveer 40 euro voor 4200 points!
Ha, wilde je al vragen of heteen 'jasper' was, ja dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:24 schreef AQuila360 het volgende:
Hey in die arcade 360 zit daar de memorycard ingebouwd![]()
Heb ik niet eens naar gekekenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ha, wilde je al vragen of heteen 'jasper' was, ja dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |