Kan wel als het goed is hoor! Ik zie sowieso onder elk bericht de nickname staan en dan [PM] [Profiel][Quote] als je dan op [PM] 'klikt' kom je op messages.fok.nl terecht of je kunt direct naar die link gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:04 schreef Lishe het volgende:
Bix! Dat rokje wil ik graag overnemen maar kan niet pmmen met mn telefoon!
Hey! Dat is de kast en de commode die wij hebben!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:36 schreef Kahlen het volgende:
Wie heeft een babykamer te koop? Stijl een beetje strak en kleur wit of blauw. Whitewash vinden we meestal helemaal niet mooi, maar kan eventueel ook wat zijn voor ons. Geen houtkleur of opknapper zoeken we.
Voor onze zoon hebben we deze kamer en het liefst iets in deze stijl:
[ afbeelding ]
Moet binnen een straal van ongeveer 100km van Friesland liggen, anders is ophalen te ver.
Je krijgt waarschijnlijk te maken met problemen met de laden in de commode, in dit type heeft fabricagafout gezeten. Als je kogeltjes uit de geleiders vind kan je gratis nieuwe geleiders via de winkel opvragen. Bij mij werden ze gratis verzonden. Enige nadeel is dat je nu wat gaatjes moet boren om de geleiders te bevestigen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hey! Dat is de kast en de commode die wij hebben!
Hij gaat alleen niet weg. We willen wrsch juist hetzelfde er nog weer bij.
Thanks for the info! Ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:44 schreef Kahlen het volgende:*knip*
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:01 schreef YPPY het volgende:
Ga zo iets op de bus gooien chacama, moet je maar even kijken of het past.
Bij de wibra hebben ze nog wel eens broekjes van heel fijn ribstof hangen die ook in de winter kunnen, zijn best warm. Vallen erg smal.
Volgens mij Pinquit nog, gezien haar post van 5 februari.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Hier heb ik nog een box-wandkleed achtig iets liggen (foto's kan ik wel maken)
Heeft er nog iemand een cheap fiets-zitje voor voorop de fiets?
ik heb nog wel een bobike voorzitje over. maar het kussentje is niet meer, dat zou je er dus nieuw bij moeten kopen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Hier heb ik nog een box-wandkleed achtig iets liggen (foto's kan ik wel maken)
Heeft er nog iemand een cheap fiets-zitje voor voorop de fiets?
Ik maak wel ff een foto als Leander weer slaaptquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:13 schreef cattie het volgende:
freecel, ik wil wel een foto zien van dat boxwandkleed!
Oeh, zijn die een beetje makkelijk te krijgen?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:55 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb nog wel een bobike voorzitje over. maar het kussentje is niet meer, dat zou je er dus nieuw bij moeten kopen.
ik heb er nog nieuwe foto's toegevoegd in de link.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:52 schreef Popples het volgende:
ik heb het volgende in de aanbieding:
*Maxi swing
[ afbeelding ]
*maxi cosi
*nijntje wipstoeltje
*nieuw in verpakking avent fles 260 ml(eventueel ook afsluitdoppen)
*difrax steriliseerfles nieuw in verpakking
*nappy wrapper
*kinderkleding
kijk in de link voor foto's van de andere spullen:
zeg klik dit ben ik
vanavond ga ik nog meer kleding uitzoeken.
Ehm tot je kind niet meer past kilos??quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef Popples het volgende:
eerst morgen geld krijgen dan mag ik een nieuwe fiets kopen![]()
tot hoeveel kilo is die amaranta ik beneen leek opdat gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |