abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65771428
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik begrijp heus wel dat ze met merk imago bedoelen. En ik heb het idee dat als hier geen aandacht aan was besteed, geen hond van deze roddel af zou weten. Ze maken het zelf alleen maar erger. En zulke hoge eisen vind ik niet kunnen, respectloos naar het 'gewone' volk dat wél hard werkt voor hun schamele salaris en daarmee bereik je naar mijn mening eerder een imagoschade dan met zo'n roddel.
Dat ze beter niks had kunnen doen ben ik het wel met je eens, dit is alleen maar wat GS wil. Aan de andere kant, als ze zo in een dag een ton kan verdienen dan doet ze het natuurlijk ook goed.
pi_65771467
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik begrijp heus wel dat ze met merk imago bedoelen. En ik heb het idee dat als hier geen aandacht aan was besteed, geen hond van deze roddel af zou weten. Ze maken het zelf alleen maar erger.
Dat is een goed punt, hooguit een paar honderduizend mensen zou het bericht normaal gesproken vluchtig hebben gelezen op GS. En de meeste lezers zouden zoiets zeggen als 'lekker belangrijk, boeie, next' .
٩๏̯͡๏)۶
pi_65771544
GS blijft wel volhouden dat het waar is, het zou mooi zijn als dat idd ook het geval is. Geen Wendy meer op tv (of zou PowNed haar later in gaan huren )
pi_65771560
quote:
'Wendy van Dijk wint rechtszaak Geenstijl'
Uitgegeven: 5 februari 2009 16:32
Laatst gewijzigd: 5 februari 2009 16:39

AMSTERDAM - Wendy van Dijk heeft het kort geding tegen de website Geenstijl gewonnen. Het weblog plaatste meldde deze week op basis van een bron dat de presentatrice zou zijn vreemgegaan met Reinout Oerlemans. Hierop spande Van Dijk een spoedeisend kort geding aan.

De rechter bepaalde donderdag in Amsterdam dat Geenstijl een fikse schadevergoeding moet betalen, zo meldt het weblog. Ook moet de website een rectificatie plaatsen.

Donderdag liet de manager van Van Dijk weten dat de presentatrice zeer geschokt is door het verhaal. "Het is schaamteloos dat je in Nederland alles maar mag roepen."
Is dat zo?
pi_65771589
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:44 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat is een goed punt, hooguit een paar honderduizend mensen zou het bericht normaal gesproken vluchtig hebben gelezen op GS. En de meeste lezers zouden zoiets zeggen als 'lekker belangrijk, boeie, next' .
En de meerderheid neemt GS ook al niet serieus. Was het dezelfde bron die ze hadden als toen met het tv moment van het jaar?
pi_65771616
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En de meerderheid neemt GS ook al niet serieus. Was het dezelfde bron die ze hadden als toen met het tv moment van het jaar?
Heb je niks beters te doen of ga je nu alleen maar populaire dingen roepen? .

Mijn God.. kotssmiley is op z'n plek hier.
Hoi.
pi_65771617
"Het is schaamteloos dat je in Nederland alles maar mag roepen." aldus Van Dijk.

Laat haar lekker in Iran of Noord-Korea gaan wonen als ze daar niet tegen kan
٩๏̯͡๏)۶
pi_65771622

pi_65771641
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:48 schreef pekel het volgende:

[..]

Heb je niks beters te doen of ga je nu alleen maar populaire dingen roepen? .

Mijn God..
Ik lijk wel een beetje op GS
pi_65771664
op Geenstijl staat dat de uitspraak om 17:00 uur is, dat duurt dus nog enkele minuten toch?

Misschien is de boete lager uitgevallen, 100 duizend is de waanzin ten top voor een simpel roddeltje
٩๏̯͡๏)۶
pi_65771682
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef Smallish het volgende:

[..]

Prachtig. De uitspraak is nog niet eens geweest.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65771734
Dit soort debiele berichten gaan we zeker ook zien op PowNed, zal een echt een verrijking voor het publieke bestel zijn. Kleuter TV.
pi_65771740
quote:
YES! We hebben glansrijk verloren in het kort geding GeenStijl versus Wendy van Dijk. Tenminste, zometeen om 1700 uur is de uitspraak. En omdat we onze bronnen beschermen snappen we zelf ook wel dat we een hiaat in onze verdediging hebben. Maar -bijna- verliezen van Wendy van Dijk voelt gelukkig -bijna- als een overwinning. Nu maar hopen dat Wendy een eventuele schadevergoeding gewoon lekker aan haarzelf uitgeeft, alsjeblieft niet aan een goed doel. Ga er van shoppen! Koop een flatscreen, een Yohji Yamamoto jurkje of een Versace zonnebril. Ach, uiteindelijk is het een kwestie van tijd. Vroeg of laat komen onze -of andere bronnen- wel met het verhaal dat de affaire aantoonbaar juist is. Want wij blijven er achter staan. Maar goed. Tot zover het nieuws vanaf de Gooise Matras. Later vandaag vind u hier een rectificatie die er gedurende zeven dagen moet blijven staan. Maar nu mogen we nog even zeggen wat we denken. Terug naar de echte wereld!
pi_65771797
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:50 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Prachtig. De uitspraak is nog niet eens geweest.
http://www.nu.nl/achterkl(...)szaak-geenstijl.html

Kennelijk weet nu.nl meer ofzo?
Is dat zo?
pi_65771876
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Smallish het volgende:

[..]

het nu.nl bericht basseert zich op http://www.geenstijl.nl/m(...)iest_van_wendy.html.

waarin toch duidelijk staat uitspraak om 1700 uur.
pi_65771905
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef Smallish het volgende:

[..]

Neuh, ze verwijzen puur naar dat bericht op GeenStijl, al melden ze dat niet eens. Daarom ook die aanhalingstekens. Bericht is ook dramatisch geschreven verder.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_65771985
Smaad kan je een boete voor krijgen van de derde categorie, maximaal 7.400 euro.
pi_65772139
17:00 uur. 17:01 uur
pi_65772471
Kan die hele site geen-stijl offline gehaald worden?! Wat een K.U.T site
pi_65772656
lol dat bericht op nu.nl al
pi_65772702
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:09 schreef Digi-Djeff het volgende:
Kan die hele site geen-stijl offline gehaald worden?! Wat een K.U.T site
Ja, of laten we het internet voortaan censureren door de overheid!
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:17:00 #72
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_65772770
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:38 schreef pekel het volgende:

[..]

Mensen die de hele achtergrond van het verhaal niet kennen, dat is pas een fail. Links losertje.
Waarom zou ik de hele achtergrond moeten weten wandelend kadaver?
Ik legde alleen ff uit aan de mensen dat wendy van dijk een kledingmerk is. Dit omdat sommige users niet weten dat dit zo is... (was meer een reactie op de wendy van dijk borrelnootjespost en staat los van het verhaal).

Mensen die niet snappen wat de intentie is van een post en zich meteen aangevallen voelen. Fail!
Nu jij weer schafuit!
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:19:20 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65772862
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Het "merk" Wendy van Dijk...please
Misschien kan ze haar naam verlenen aan een merk (gooise) matrassen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65772956
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Neuh, ze verwijzen puur naar dat bericht op GeenStijl, al melden ze dat niet eens. Daarom ook die aanhalingstekens. Bericht is ook dramatisch geschreven verder.
Jee wat suf van me. De verwijzing staat ook gewoon in het bericht......
Is dat zo?
pi_65772981
toen ik om 4 uur met 020 belde werd mij verteld dat om 1710 uur de uitspraak te lezen zou zijn op rechtspraak.nl

en nog steeds niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')