ja als ik meneer Allianz een blowjob geef dan krijg ik per klapper een euro.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klappers bij Bayern aan het introduceren?
Zometeen komt:quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef neen het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOAH 32 INCH KUN JE WINNEN
SMS WIN naar 4141!
Die's doodquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ja als ik meneer Allianz een blowjob geef dan krijg ik per klapper een euro.
Heb je een servetje voor me?!
Gast, kap toch eens met die lompe opstellingen van jequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
Ongeveer zó spelen:
Stekelenburg/Vermeer;
Melchiot/Zuiverloon, Boulahrouz/Heitinga/Wielaart, Braafheid/El Akchaoui;
Van Bommel/De Zeeuw/Mendes da Silva, Sneijder/Van der Vaart/De Zeeuw, De Jong/Schaars/Engelaar,
Kuyt, Van Persie/Afellay, Robben/Babel;
Huntelaar
3-3-2-1?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Barca het volgende:
Ongeveer zó spelen:
Stekelenburg/Vermeer;
Melchiot/Zuiverloon, Boulahrouz/Heitinga/Wielaart, Braafheid/El Akchaoui;
Van Bommel/De Zeeuw/Mendes da Silva, Sneijder/Van der Vaart/De Zeeuw, De Jong/Schaars/Engelaar,
Kuyt, Van Persie/Afellay, Robben/Babel;
Huntelaar
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3-3-2-1?
Liever zie ik 11 spelers.
owja en rot is op met je melchiot fetisch
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gast, kap toch eens met die lompe opstellingen van je.
3-3-3-1? Nee dankje...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Het zijn er 11 hoor.
1 - 3 - 3 - 3 - 1
Beter dan die De Cler gekte!
Tegen Tunesië?quote:
Of eigenlijk 3 - 3 - 4 / 3 - 4 - 3quote:
In de eerste minuut.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Tegen Tunesië?
Een goal binnen een kwartier. {
Nee hij moet niet zo goed zijn best doen dan zijn we hem zeker zo kwijtquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet jij geen Arnoutovic kijken?
Mooi een zak geld vangenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee hij moet niet zo goed zijn best doen dan zijn we hem zeker zo kwijt
Hadden we Sjaak Polak maar op die positie...quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
Braafheid geen succes. wisselen aub.
Ja, ik had ook al zoiets van "uuuhhh...Ok?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom reageert Van Persie verheugd op het nieuws dat Hiddink trainer van Chelsea wordt?
Omdat zijn vriendin een appeltaart had gebakkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom reageert Van Persie verheugd op het nieuws dat Hiddink trainer van Chelsea wordt?
Wel een halal appeltaart hè!quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat zijn vriendin een appeltaart had gebakken
ik vang liever een landstitel op de oude markt in Enschedequote:
Nee, 1 met spekjes en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |