Dat is hij zeker!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heitinga is volgens mij een hele vriendelijke jongen
totdat hij bij de SCH speelt natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt mij een nogal agressief baasje, niet prettig voor een kind. Maar het slaat eigenlijk nergens op idd.
ik kijk even of er nog iets anders op tv is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk, wachten tot het helemaal losgaat. Jammer dat wss iedereen nu rustig is na de rust.
Dus jij was na 1990 ook een fel tegenstander van Rijkaard in Oranje?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je voor het NL elftal uitkomt heb je je gewoon professioneel te gedragen en moet je je niet laten provoceren, anders heb je er niks te zoeken
Ach, het is wat Stam zegt, hij kijkt eerst en geeft gewoon een degelijke tik naar achter. Hoort er (voor sommigen helaas) gewoon bij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Achterlijke idioten die tunesiërs. Er hadden er al drie met rood af gekund
Die elleboog van Heitinga vond ik trouwens nog wel mee vallen. Daarbij komt als hij die niet geeft, krijgt hij een flinke doodschop van die teringhond.
'quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt mij een nogal agressief baasje, niet prettig voor een kind. Maar het slaat eigenlijk nergens op idd.
kwattenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:29 schreef Jasza het volgende:
Die Tunesier wilde Sjonnie wel in ze bek kwatten zo te zien
Ballet lijkt me meer zijn sport.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nooit zelf gevoetbald zeker?
'88 spuugincident kon echt niet hoor!! Foei Frenk!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus jij was na 1990 ook een fel tegenstander van Rijkaard in Oranje?
Frits heeft toch wel een beetje gelijk dat het niet zo profi is om je zo te laten provoceren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt Natascha Froger nog met een analyse?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef dronkeykong het volgende:
Geweldig combinatie voetbal, Hans zei voor de wedstrijd dat hij de training van de jongens had gezien, die was zo fantastisch
Stam
Dat was van Frits.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
'88 spuugincident kon echt niet hoor!! Foei Frenk!
Wat een slap gelul van SCH
Was neit van SCH en het was in 1990.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Absoluut. Dat akkefietje heeft ons misschien wel de wedstrijd gekost..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was niet in 1988quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou ja, als je zo'n doodschop krijgt, dan reageer je wel even. Al dat gejank van Kuyt bijvoorbeeld over een tackle op de bal vind ik een stuk schrijnender.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Frits heeft toch wel een beetje gelijk dat het niet zo profi is om je zo te laten provoceren?
haha, ik vind het mooi hoor hoe jullie jullie held verdedigen maar het was toch echt een smerige elleboog van Heitinga. Beter wisselt Bert hem met van der Wiel zodat verdere doodschoppen uitblijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Achterlijke idioten die tunesiërs. Er hadden er al drie met rood af gekund
Die elleboog van Heitinga vond ik trouwens nog wel mee vallen. Daarbij komt als hij die niet geeft, krijgt hij een flinke doodschop van die teringhond.
Klopt maar om dan gelijk niet in het Nederlands Elftal thuis te horen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Frits heeft toch wel een beetje gelijk dat het niet zo profi is om je zo te laten provoceren?
lekker belangrijk in zo'n oefenpot.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:32 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
haha, ik vind het mooi hoor hoe jullie jullie held verdedigen maar het was toch echt een smerige elleboog van Heitinga. Beter wisselt Bert hem met van der Wiel zodat verdere doodschoppen uitblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |