Zou dat niet een beetje heel erg overhaast zijn? Zit pas in z'n debuutseizoen bij een team dat tot voor kort speelde als een krant. Jong Oranje lijkt me voorlopig meer dan genoeg voor Wolfie als je ziet wat we voorin al hebben lopen.quote:
Dragen ze daar dan ook oranje luiers?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:29 schreef remlof het volgende:
Ik ga weer gezellig bij m'n pa kijken. Eerste keer in het bejaardentehuis tho
waarom zou krul erbij moeten? het is volgens velen een van de grootste keeperstalenten die we hebben, maar ik denk niet dat de meesten hem vaak zien spelen; hij speelde tot voor kort in de derde of vierde divisie in engeland. hij is de tweede keeper bij newcastle op dit moment, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zou dat niet een beetje heel erg overhaast zijn? Zit pas in z'n debuutseizoen bij een team dat tot voor kort speelde als een krant. Jong Oranje lijkt me voorlopig meer dan genoeg voor Wolfie als je ziet wat we voorin al hebben lopen.
Timmer erbij en geen Vorm, geen Velthuizen, geen Krul, geen Vermeer, dát is mongolide.
Ik bedoelde vooral bij wijze van spreken; waarom bejaarde skihutzak Timmer en niet één van onze talenten?quote:Op zondag 8 februari 2009 01:44 schreef buddyb het volgende:
saidi
[..]
waarom zou krul erbij moeten? het is volgens velen een van de grootste keeperstalenten die we hebben, maar ik denk niet dat de meesten hem vaak zien spelen; hij speelde tot voor kort in de derde of vierde divisie in engeland. hij is de tweede keeper bij newcastle op dit moment, maar dat weet ik niet zeker.
Het is een oefenwedstrijd en hij is imo het grootste Nederlandse talent in de Eredivisie.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zou dat niet een beetje heel erg overhaast zijn? Zit pas in z'n debuutseizoen bij een team dat tot voor kort speelde als een krant. Jong Oranje lijkt me voorlopig meer dan genoeg voor Wolfie als je ziet wat we voorin al hebben lopen.
Timmer erbij en geen Vorm, geen Velthuizen, geen Krul, geen Vermeer, dát is mongolide.
Nee juist niet, geef Timmer ook wat kansen om te falen.quote:Op zondag 8 februari 2009 06:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
schaf die oefenwedstrijden please af
Het is absoluut wel eentje die eraan komt hoor, maar het WK lijkt me echt te vroeg. Nodig? Kom op, we hebben voorin Robben, Huntelaar, Van Persie, Kuyt, Sneijder en Babel, niet bepaald de minste namen. Op wat voor manier gaat Van Wolfswinkel dat niveau zo snel evenaren dat we hem echt al nodig hebben? Lijkt me niet. Gewoon rustig laten groeien, dan komt ie vanzelf wel een keer op de deur kloppen.quote:Op zondag 8 februari 2009 05:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is een oefenwedstrijd en hij is imo het grootste Nederlandse talent in de Eredivisie.
Als hij nu niet debuteert is hij volgend jaar niet klaar voor het WK en daar gaan we hem nog heel hard nodig hebben.![]()
Ik vind onze centrumspitsen ruk.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is absoluut wel eentje die eraan komt hoor, maar het WK lijkt me echt te vroeg. Nodig? Kom op, we hebben voorin Robben, Huntelaar, Van Persie, Kuyt, Sneijder en Babel, niet bepaald de minste namen. Op wat voor manier gaat Van Wolfswinkel dat niveau zo snel evenaren dat we hem echt al nodig hebben?
Dat vind Afellay ook:quote:Op zondag 8 februari 2009 17:54 schreef jmac het volgende:
Welke randdebiel bij de KNVB bedenkt dat je midden in de Eredivisie en met een 'toppers' speelronde naar friggin Tunesie of all places gaat afreizen voor een interland om 2030
quote:Ibrahim Afellay heeft zich afgemeld
voor de oefeninterland van Oranje tegen
Tunesië,woensdag in Tunis.Hij heeft te
veel last van zijn hamstrings en enkel.
Bert van Marwijk roept geen vervanger
op voor de PSV'er.De Oranjeselectie
bestaat nu nog uit twintig spelers.
Omdat het weer relive isquote:Op woensdag 11 februari 2009 04:30 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zeggen alle livescore website dat het om 15u is
We willen onze 'wereldtitel' niet kwijtquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mogen die grote voetbal landen altijd tegen elkaar en wij tegen n00bs?
France ? - ? Argentina
Spain ? - ? England
Brazil 2 - 0 Italy
Wat een gelul, 't is gewoon om 20.30.quote:
Wa's dat voor een onzinquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:47 schreef borisz het volgende:
[..]
We willen onze 'wereldtitel' niet kwijt
http://en.wikipedia.org/w(...)_World_Championships
Commerciequote:Op woensdag 11 februari 2009 08:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom mogen die grote voetbal landen altijd tegen elkaar en wij tegen n00bs?
France ? - ? Argentina
Spain ? - ? England
Brazil 2 - 0 Italy
Ja, of niet. Ik ben bang dat iedereen het voorzichtig aan gaat doen omdat dit zo ontzettend handig middenin een serie nationale topwedstrijden valt. En de buiten Nederland voetballende spelers kunnen zich ook geen blessure veroorloven.quote:
Aard van het beestje.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is Van Marwijk nu al zo'n joker.
"Ik ben voor Tunesie omdat ik er een paar keer ben geweest"quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:54 schreef kibo het volgende:
Ik ben voor Tunesie![]()
Ben er nu een paar keer geweest op vakantie en vind het leuke mensen.
En een afgang van onze over het paard getilde vedetten is natuurlijk altijd leuk om te zien.![]()
Maar in het serieuze werk, Ek en Wk, moeten ze er wel weer staan natuurlijk
Je gaat je toch afvragen wat al die bondscoaches bezielt... Kuyt speelt bij Liverpool al tijden op rechts en Van Persie is een betere spits, dus waarom zou je het niet gewoon eens omdraaien?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Aard van het beestje.![]()
Kuyt in de spits. Geen Huntelaar gelukkig.Jammer genoeg Van Persie weer op rechts.
Wie denk je dat de vaste keeper is?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Spelen er ajax speler is de basis
quote:Op zondag 8 februari 2009 06:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
schaf die oefenwedstrijden please af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |