Gelukt. Thanks.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij mij kan je kiezen uit Webicon en Upload Icon...
quote:Report gemaakt op 08-02-2009 13:34
Live Eredivisieverslagen #142: Wat een pannenkoeken!
En het blijft maar staan....
Pannenkoek wie dit doet.quote:[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 08-02-2009 13:32 ]
[Centraal] Robbie Wielaert #2: welkom bij Ajax!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[FAQ & FB] #88: Alles voor de user.
Kan iemand dit verwijderen zo nep link?
Pak hem eens aan !,quote:Op zondag 8 februari 2009 13:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
[Centraal] Robbie Wielaert #2: welkom bij Ajax!
Het is niet zo moeilijk als je niet lui bent.
Stel je voor, een foute linkquote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pak hem eens aan !,
beetje foute link express geven
Mijnheer is voor ajax, dus doen we er maar niets aan ?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:42 schreef RayMania het volgende:
Kap eens en ga voetbal volgen.
Wat wil je dat ik doe, melden bij de FA's?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mijnheer is voor ajax, dus doen we er maar niets aan ?
Ik heb besloten in de waan van de dag om het dit keer niet te meldenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe, melden bij de FA's?. Nee, vind ik niet nodig.
Maar als jij sjimz wil bannen voor een nep linkje, dan open je toch een feedbacktopic of mail of pm naar forum@fok.nl?
Vind het niet schokkend, hij mag zijn lolletje hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef sjimz het volgende:
AFC Ajax topic #1196 Mét pannenkoeken
Ben ik de enige die hier een troll in ziet?
En nu moet ik dat zeker aanvaarden? Ik word echt moe van je de laatste tijd.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:36 schreef tong80 het volgende:
Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn laatste topics
Je hebt een duidelijke pm gehad, je was het zelfs eens met ons. Doe ons en de rest van VBL een plezier en kap met het openen van topics voor elke scheetquote:Positief punt voor Feijenoord.
Wie wordt de opvolger van Peter Boeve ?
Welke kleuren schijt van Basten ?
Eén voordeel voor Feijenoord.
Feijenoord zoekt homofiele trainer
Zoek de Hools voor newbies.
Feijenoord ontslaat 16 selectiespelers.
Hij draait zich om.
Iemand met de nieuwjaars receptie toespraak van Feijenoord ?
Manchester City biedt 100000000 voor Kaka.
Feliciteer hier Christiano Ronaldo.
TerroRobbie's slowchattopic !# 1
Ja hallo iemand moet het doen.
Waarom nemen ze bij Ajax geen coach met een voetbalverleden
Golfer steek eens een vinger in je reet.
Op eigen verzoek : Golfer is een azijnpisser.
Topc voor Golfer. De azijnpisser
Feijenoord heeft gewonnen.
Wie is er grensrechter in het amateurvoetbal ?
Klikken jullie wel eens op het De Graafschap topic ?
Tuurlijk mag hij zijn lolletje hebben maar 1 keer is wel leuk.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind het niet schokkend, hij mag zijn lolletje hebben.
[..]
Was het de tweede keer dan? Niet gezien eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij zijn lolletje hebben maar 1 keer is wel leuk.
2e keer wordt al gauw saai
Niet die post maar het is wel opvallen dat jorientje ineens weer in het Ajax topic te vinden is.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was het de tweede keer dan? Niet gezien eigenlijk.
Zie je mijn PM's ook niet meer? Of heb je gewoon geen zin om op me te reagerenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was het de tweede keer dan? Niet gezien eigenlijk.
Dat laatstequote:Op zondag 8 februari 2009 14:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Zie je mijn PM's ook niet meer? Of heb je gewoon geen zin om op me te reageren
Geen idee wat er gebeurt, moet je bij de FA's zijn. Ik ben niet meer degene die bant hèquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Grulez het volgende:
Vraagje Raymania: als jorien oia dezelfde kuttopics als tong had geopend, wat was er dan gebeurd?
Check.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Live Eredivisieverslagen #143:Lach hier Ajax uit moet eigenlijk 144 zijn
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat laatste. Nee, komt nog wel.
[..]
Geen idee wat er gebeurt, moet je bij de FA's zijn. Ik ben niet meer degene die bant hè.
[..]
Check.
Ja, meerdere keren. Meer kunnen wij niet doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus wel aan de FA's voorgelegd?
Heel simpel, Tong genereert weet ik hoeveel pageviews, het kost Fok gewoon geld volgens mij als hij gebanned wordt. Bovendien loopt hij hier al vanaf het begin mee, evenals de FA's. Eentje is zn ex zelfs volgens mijquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Grulez het volgende:
Vraagje Raymania: als jorien oia dezelfde kuttopics als tong had geopend, wat was er dan gebeurd?
Yes.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:52 schreef Breach het volgende:
AFC Ajax-topic #1197: slechter dan voorgaande jaren...
Dat is toch het Ajax-topic
tong80 werd ook wel eens gebanned hoor, anders zouden ze mij ook niet zo vaak bannen natuurlijk. Maar jij moet toch juist heel blij zijn met die anti-golfer topics?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Heel simpel, Tong genereert weet ik hoeveel pageviews, het kost Fok gewoon geld volgens mij als hij gebanned wordt. Bovendien loopt hij hier al vanaf het begin mee, evenals de FA's. Eentje is zn ex zelfs volgens mij
Als hij ze meende wel jaquote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
tong80 werd ook wel eens gebanned hoor, anders zouden ze mij ook niet zo vaak bannen natuurlijk. Maar jij moet toch juist heel blij zijn met die anti-golfer topics?
Het lijkt me wel weer een rotdag om te modereren trouwens, ik wens juillie Gods zegen toe
Gaat prima.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:02 schreef SCH het volgende:
Het lijkt me wel weer een rotdag om te modereren trouwens, ik wens juillie Gods zegen toe
Aangepast.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:18 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #1197: slechter dan voorgaande jaren... Kunnen jullie eens opletten op zulk soort opmerkingen van Jorien? Het is al weken dat hij zo komt doen in het Ajax topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |