Jij gunt ze ook écht niet veel héquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef sjimz het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #445: Joden gaan eraan!
dubbel
Feyenoorder als TS gaat in dit geval voor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef sjimz het volgende:
dubbel
Wat jij wil.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Feyenoorder als TS gaat in dit geval voor.
Gastquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef sjimz het volgende:
dubbel
Gezien de gevoeligheid en het minieme verschil lijkt het me niet een enorm punt, toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ik was eerder en ik was de laatste in het vorige topic.
Maar die andere zal wel een betere TT hebben in de ogen van de Feyenoorders
Als jij zo graag jou topic open wil houden.... mij best.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ik was eerder en ik was de laatste in het vorige topic.
Maar die andere zal wel een betere TT hebben in de ogen van de Feyenoorders
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gezien de gevoeligheid en het minieme verschil lijkt het me niet een enorm punt, toch?
Het maakt mij niet uit hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als jij zo graag jou topic open wil houden.... mij best.
Laat ze dan wel ff de TT veranderen
Doe ik je eindelijk eens een plezierquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als jij zo graag jou topic open wil houden.... mij best.
Laat ze dan wel ff de TT veranderen
Feyenoord topics openen moet je wel aan Feyenoorders over laten vooral deze week.quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom ben ik een zieltje?
Omdat ik een Feyenoord topic open en een dubbele aangeef?
Ik deed al expres geen TT als Kakkerlakken moeten dood!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Feyenoord topics openen moet je wel aan Feyenoorders over laten vooral deze week.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe ik je eindelijk eens een plezier.
Dat zou indirect een doodverwensing zijn. Dus een ban....quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik deed al expres geen TT als Kakkerlakken moeten dood!!
Ik vind het wel lekker in het oor liggenquote:Op woensdag 11 februari 2009 23:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Waarom wordt dat stukje poezie van Jules Deelder niet op prijs gesteld?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:35 schreef golfer het volgende:
Sorry, maar deze TT kan echt niet.
Ik als echte Jood voel mij diep gekwetst vanwege deze doodsbedreiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |