Ik weet niet in welke stad jij woont.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:04 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja huidige is een soort overblijfsel van een (illegale) woonconstructie... Maar toevallig ben ik wel in de run voor een ander 4k appartement. Ik moet hier weg, en de andere kwam ineens beschikbaar bij de woningbouw, dus heb maar meteen gereageerd voordat ik nog een extra maand hier moet zitten. Hier krijg ik geen huursubsidie, daar wel... Scheelt toch zo'n 250 euro
das niet slecht. 485 per maand.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:13 schreef Weemz het volgende:
In Zeist.
Woningnummer 010903093
Reacties tot nu toe153
Type woning 4k flat 1e verdieping
Energielabel C
Bestemd voor vanaf 1 persoon
Leeg per 27 maart 2008 (o.v.)
Bruto huur ¤ 485,06
Bouwjaar 1984
Totaal aantal kamers 4
Woning 74 m²
Woonkamer 30 m²
Slaapkamer 1 16 m²
Slaapkamer 2 10 m²
Slaapkamer 3 6 m²
Toen ik reageerde was er nog geen enkele reactie, dus bied hoop. En met dat alleen wonen zit het dus wel snor. Maar ooit komt daar natuurlijk een vriend bij (hoop ik).
Ja, en alleen krijg ik huursubsidie, dus ik het ook zeker te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
das niet slecht. 485 per maand.![]()
helemaal als er eentje bij komt, kan je meteen de kosten splitsen
Net Dracula, alleen snachtsquote:
Ben anders de heledag al op hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net Dracula, alleen snachts![]()
sup bitch
Wat doe je dan zoal? verhalen schrijven voor het frontpage? Internet aan het afstruinen voor news?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben anders de heledag al op hoor
spelletjes spelen, tv kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal? verhalen schrijven voor het frontpage? Internet aan het afstruinen voor news?
netjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
spelletjes spelen, tv kijken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:52 schreef hierissieweer het volgende:
Zit ik vanavond bij een client tv gelderland te kijken, kijk ik in mijn ooghoeken, zie ik een client van mijn vorige werk. Is ze vermist.
Er is een mogelijkheid dat ze in Amsterdam zit, dus ook even een oproep aan de amsterdamgangers Kijk naar haar uit!
de berichtgeving
http://www.destentor.nl/r(...)-vrouw-spoorloos.ece
en
http://www.ikbengenaaid.n(...)e,viewtopic/p,43730/
Jap (dat zijn de meeste instellingen overigens..vrijheidsbeperking mag alleen onder zeer strikte regels en als je instelling daar rechten toe heeft. De instelling waar ik nu werk mag niet eens aan vrijheidsbeperking doen)quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? is het een open instelling dat ze haar zo maar naar buiten laten?
Vandaag bij Radio 538; het hele weekend Celine Dion...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
dus nu wordt iX met Kylie geassocieerd![]()
ik ben TE diep gezonken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vandaag bij Radio 538; het hele weekend Celine Dion...
Ik:
Toen: Hej my name is Pink bitch...
Ik: Pfieuw... gelukkig
jij moet nog veel teruglezen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
Ej... lees ik nou net SE-RI-EUS dat Geertje een vriendin heeft?
vanwege je huisje?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zit net te denken, ik ben best gelukkig met mijzelf de laatste tijd
nee over het algemeen, maar denk ook wel dat dat mee speelt. Maar ik vind mijzelf gewoon oké.quote:
que? hahahquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef wonderer het volgende:
Of je gebruikt alleen de grill en kort de kooktijd van pasta bake met 25 minuten in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |