Ik vind het beter. Succes ermee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
beter danst dan Madonna? i don't think so. Kylie danst nooit. Die schrijt over het toneel heen en af en toe een pose. Don't get me started![]()
![]()
Let's agree, to disagreequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind het beter. Succes ermee..
Hallo, niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
dus nu wordt iX met Kylie geassocieerd![]()
ik ben TE diep gezonken
had je het gelezen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:21 schreef Gellarboy het volgende:
Wat hebben Kylie en ik nu weer met Koos Alberts te maken?
get ur mind out of the gutter!quote:
Prima, zolang ik m'n geld maar terug krijg. Gaan we wel iets anders leuks doen in Londen. We zijn dan tenslotte net 2 dagen getrouwd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
Britney dreigde de tour te cancellen vanwege de kinderen...
heb je de stage gezien? Ziet er vet uit!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Prima, zolang ik m'n geld maar terug krijg. Gaan we wel iets anders leuks doen in Londen. We zijn dan tenslotte net 2 dagen getrouwd..
wel fotos maken he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Prima, zolang ik m'n geld maar terug krijg. Gaan we wel iets anders leuks doen in Londen. We zijn dan tenslotte net 2 dagen getrouwd..
Pussycat Dollsquote:
Ik volg het niet zo. Merk het daar wel. De hele heisa eromheen geloof ik wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
heb je de stage gezien? Ziet er vet uit!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
wel fotos maken he!
Mike.. my mind is always in the gutter when it sees you....
Ben je wel fan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik volg het niet zo. Merk het daar wel. De hele heisa eromheen geloof ik wel.
wanneer was je weer in NL?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook heel romantisch hoor
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef Pieter. het volgende:
Heren en meneren, ik duik mijn bed in!
Tot morgen!.
.
slapf gut..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef Pieter. het volgende:
Heren en meneren, ik duik mijn bed in!
Tot morgen!.
.
Zeker. Ik ga helemaal los tijdens die show.quote:
nou zien we je extacy pupillen niet meerquote:
Hehe, cool. Is dit live en rechtstreeks?quote:
date?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
wanneer was je weer in NL?
dan mag je DAT gaan bewijzen.....
die staat zowiezo al hoorquote:
ja das ook wel weer waar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zeker. Ik ga helemaal los tijdens die show.
Maar ik vind het zonde van mijn vrije tijd om elk detailtje uit te gaan zitten pluizen. Heb wel iets beters te doen. Als zij zorgt dat op mijn dag die show in orde is dan vind ik het prima, wat ze er allemaal omheen doet dat zoekt ze maar uit..
Ik kom voor pcd en lady gagaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
die staat zowiezo al hoor
an ik voor jullie gaa ontdekken of mike ECHT is
Tja, dat heb ik dus helemaal niet, al ben ik een hele grote Madonna fan. Ik heb haar ooit in Londen gezien, waar ik een VIP kaart had voor 645 euro. En da's dus ex reis en verblijf. Heeft een vermogen gekost. Daarbij heb ik een verzameling van zeldzame picture discs en ander vinyl, misdrukken, Japanse import en weet ik wat allemaal. Meer dan 200 cd's en singles staan er hier in de kast. Die verzameling is, zonder gekheid, bij elkaar meer dan 6.000 euro waard.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben al weken hyper als madonna komt. Moet en zal alles weten...
twijfels? zijn die twee foto's nog niet genoeg in FOBO?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom voor pcd en lady gagaen niet of mike echt is hoewel ik nog steeds mijn twijfels over hem heb
Yep, net gemaakt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hehe, cool. Is dit live en rechtstreeks?.
Ja, het is hier nogal donker, dus vandaar de grote pupillen, heheh.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou zien we je extacy pupillen niet meer
ik kom voor mikequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom voor pcd en lady gagaen niet of mike echt is hoewel ik nog steeds mijn twijfels over hem heb
ja biografie lees ik ook nooit. Ik heb wel boeken erover...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik dus helemaal niet, al ben ik een hele grote Madonna fan. Ik heb haar ooit in Londen gezien, waar ik een VIP kaart had voor 645 euro. En da's dus ex reis en verblijf. Heeft een vermogen gekost. Daarbij heb ik een verzameling van zeldzame picture discs en ander vinyl, misdrukken, Japanse import en weet ik wat allemaal. Meer dan 200 cd's en singles staan er hier in de kast. Die verzameling is, zonder gekheid, bij elkaar meer dan 6.000 euro waard.
Maar je zal mij dus nooit een biografie over haar leven zien lezen ofzo.. Lekker boeiend wat dat wijf in d'r vrije tijd doet, ga maar een plaat opnemen.
Nah heb wat beters te doen na dag werken danquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
twijfels? zijn die twee foto's nog niet genoeg in FOBO?
Zoek me maar bij PCD. IK heb een gele strakke t-shirt aan met: HAVE YOU SEEN MIKE HUNT? erop.
grapjasquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kom voor mike
ik hou niet van PCD en gaga
Dat heb ik ook weleens. Vroeger leek het nog of ze er zin in had (concerten) maar nu is het automatic pilot.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Gellarboy het volgende:
SEX heb ik ook ja.
Maar ik ben nu redelijk klaar met Madonna. Ze was nooit echt sympathiek geworden, maar inmiddels is het gewoon echt een fucking robot op dat podium. Technisch zijn haar shows ongeevenaard, maar er zit geen ziel meer in. Klaar mee.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Paris weet wel dat Mike echt is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |