Ik vind het beter. Succes ermee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
beter danst dan Madonna? i don't think so. Kylie danst nooit. Die schrijt over het toneel heen en af en toe een pose. Don't get me started![]()
![]()
Let's agree, to disagreequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind het beter. Succes ermee..
Hallo, niks mis mee hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
dus nu wordt iX met Kylie geassocieerd![]()
ik ben TE diep gezonken
had je het gelezen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:21 schreef Gellarboy het volgende:
Wat hebben Kylie en ik nu weer met Koos Alberts te maken?
get ur mind out of the gutter!quote:
Prima, zolang ik m'n geld maar terug krijg. Gaan we wel iets anders leuks doen in Londen. We zijn dan tenslotte net 2 dagen getrouwd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
Britney dreigde de tour te cancellen vanwege de kinderen...
heb je de stage gezien? Ziet er vet uit!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Prima, zolang ik m'n geld maar terug krijg. Gaan we wel iets anders leuks doen in Londen. We zijn dan tenslotte net 2 dagen getrouwd..
wel fotos maken he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Prima, zolang ik m'n geld maar terug krijg. Gaan we wel iets anders leuks doen in Londen. We zijn dan tenslotte net 2 dagen getrouwd..
Pussycat Dollsquote:
Ik volg het niet zo. Merk het daar wel. De hele heisa eromheen geloof ik wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
heb je de stage gezien? Ziet er vet uit!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
wel fotos maken he!
Mike.. my mind is always in the gutter when it sees you....
Ben je wel fan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik volg het niet zo. Merk het daar wel. De hele heisa eromheen geloof ik wel.
wanneer was je weer in NL?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben ook heel romantisch hoor
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef Pieter. het volgende:
Heren en meneren, ik duik mijn bed in!
Tot morgen!.
.
slapf gut..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef Pieter. het volgende:
Heren en meneren, ik duik mijn bed in!
Tot morgen!.
.
Zeker. Ik ga helemaal los tijdens die show.quote:
nou zien we je extacy pupillen niet meerquote:
Hehe, cool. Is dit live en rechtstreeks?quote:
date?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
wanneer was je weer in NL?
dan mag je DAT gaan bewijzen.....
die staat zowiezo al hoorquote:
ja das ook wel weer waar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zeker. Ik ga helemaal los tijdens die show.
Maar ik vind het zonde van mijn vrije tijd om elk detailtje uit te gaan zitten pluizen. Heb wel iets beters te doen. Als zij zorgt dat op mijn dag die show in orde is dan vind ik het prima, wat ze er allemaal omheen doet dat zoekt ze maar uit..
Ik kom voor pcd en lady gagaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
die staat zowiezo al hoor
an ik voor jullie gaa ontdekken of mike ECHT is
Tja, dat heb ik dus helemaal niet, al ben ik een hele grote Madonna fan. Ik heb haar ooit in Londen gezien, waar ik een VIP kaart had voor 645 euro. En da's dus ex reis en verblijf. Heeft een vermogen gekost. Daarbij heb ik een verzameling van zeldzame picture discs en ander vinyl, misdrukken, Japanse import en weet ik wat allemaal. Meer dan 200 cd's en singles staan er hier in de kast. Die verzameling is, zonder gekheid, bij elkaar meer dan 6.000 euro waard.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben al weken hyper als madonna komt. Moet en zal alles weten...
twijfels? zijn die twee foto's nog niet genoeg in FOBO?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom voor pcd en lady gagaen niet of mike echt is hoewel ik nog steeds mijn twijfels over hem heb
Yep, net gemaakt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hehe, cool. Is dit live en rechtstreeks?.
Ja, het is hier nogal donker, dus vandaar de grote pupillen, heheh.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou zien we je extacy pupillen niet meer
ik kom voor mikequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik kom voor pcd en lady gagaen niet of mike echt is hoewel ik nog steeds mijn twijfels over hem heb
ja biografie lees ik ook nooit. Ik heb wel boeken erover...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik dus helemaal niet, al ben ik een hele grote Madonna fan. Ik heb haar ooit in Londen gezien, waar ik een VIP kaart had voor 645 euro. En da's dus ex reis en verblijf. Heeft een vermogen gekost. Daarbij heb ik een verzameling van zeldzame picture discs en ander vinyl, misdrukken, Japanse import en weet ik wat allemaal. Meer dan 200 cd's en singles staan er hier in de kast. Die verzameling is, zonder gekheid, bij elkaar meer dan 6.000 euro waard.
Maar je zal mij dus nooit een biografie over haar leven zien lezen ofzo.. Lekker boeiend wat dat wijf in d'r vrije tijd doet, ga maar een plaat opnemen.
Nah heb wat beters te doen na dag werken danquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
twijfels? zijn die twee foto's nog niet genoeg in FOBO?
Zoek me maar bij PCD. IK heb een gele strakke t-shirt aan met: HAVE YOU SEEN MIKE HUNT? erop.
grapjasquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik kom voor mike
ik hou niet van PCD en gaga
Dat heb ik ook weleens. Vroeger leek het nog of ze er zin in had (concerten) maar nu is het automatic pilot.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef Gellarboy het volgende:
SEX heb ik ook ja.
Maar ik ben nu redelijk klaar met Madonna. Ze was nooit echt sympathiek geworden, maar inmiddels is het gewoon echt een fucking robot op dat podium. Technisch zijn haar shows ongeevenaard, maar er zit geen ziel meer in. Klaar mee.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Paris weet wel dat Mike echt is..
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Paris weet wel dat Mike echt is..
Trustequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga mijn vent achterna. Pitten. Laterrrr.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga mijn vent achterna. Pitten. Laterrrr.
ja, vind haar ook geweldig! Ze doet geen reet. heerlijk!quote:
Mwjah, het voedsel gisternacht was beterquote:
quote:
Misvatting! Ze doet een hoop, ze is een entrepreneurquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, vind haar ook geweldig! Ze doet geen reet. heerlijk!
*schop*quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, dat naar bed gaan van mij gaat weer prima. Doe-hoei!.
I Want You is ook uberfijn (met dat Grease sample erin!)quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze doet niks?!?!?!
Hallooooooooow, een van de lekkerste popnummers van de laatse jaren.
Ah arme, misschien eff rust nemen van daten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Xiance het volgende:
geweldig!
zon foto wil ik oook!! met celine:D:D:D:D
ohh waarom val ik toch altijd voor de verkeerde vent
zakkenwasser nummer 3 is weer es online
Zat van de week weer een paar reruns te kijken van simple life hahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misvatting! Ze doet een hoop, ze is een entrepreneur
mischien moet ik gewoon een leuke dame zoeken.. dan post ik voortaan in het [hetero] topic!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ah arme, misschien eff rust nemen van daten?
That's hot!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I Want You is ook uberfijn (met dat Grease sample erin!)![]()
Is ze ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zat van de week weer een paar reruns te kijken van simple life haha
geweldig
Tegen iedereen zegt ze dat het een hot bitch is haha
todat je een leuke vent tegenkomtquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
mischien moet ik gewoon een leuke dame zoeken.. dan post ik voortaan in het [hetero] topic!
quote:
daar wacht iedereen nou ondertussen wel op hahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
That's hot!
Trouwens weet je of MJ nog aankomt met een nieuw album? En ik ben maar aan het wachten op zijn Europese tournee, die zogenaamd aan zou komen![]()
4kamer appartement? dat doe je netjes!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef Weemz het volgende:
Altijd gezellig... Net weer een boel vrienden over de vloer gehad
Toch fijn als je anders zo alleen in je 4k appartement zit...
Ja huidige is een soort overblijfsel van een (illegale) woonconstructie... Maar toevallig ben ik wel in de run voor een ander 4k appartement. Ik moet hier weg, en de andere kwam ineens beschikbaar bij de woningbouw, dus heb maar meteen gereageerd voordat ik nog een extra maand hier moet zitten. Hier krijg ik geen huursubsidie, daar wel... Scheelt toch zo'n 250 euroquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
4kamer appartement? dat doe je netjes!
Ik weet niet in welke stad jij woont.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:04 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja huidige is een soort overblijfsel van een (illegale) woonconstructie... Maar toevallig ben ik wel in de run voor een ander 4k appartement. Ik moet hier weg, en de andere kwam ineens beschikbaar bij de woningbouw, dus heb maar meteen gereageerd voordat ik nog een extra maand hier moet zitten. Hier krijg ik geen huursubsidie, daar wel... Scheelt toch zo'n 250 euro
das niet slecht. 485 per maand.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:13 schreef Weemz het volgende:
In Zeist.
Woningnummer 010903093
Reacties tot nu toe153
Type woning 4k flat 1e verdieping
Energielabel C
Bestemd voor vanaf 1 persoon
Leeg per 27 maart 2008 (o.v.)
Bruto huur ¤ 485,06
Bouwjaar 1984
Totaal aantal kamers 4
Woning 74 m²
Woonkamer 30 m²
Slaapkamer 1 16 m²
Slaapkamer 2 10 m²
Slaapkamer 3 6 m²
Toen ik reageerde was er nog geen enkele reactie, dus bied hoop. En met dat alleen wonen zit het dus wel snor. Maar ooit komt daar natuurlijk een vriend bij (hoop ik).
Ja, en alleen krijg ik huursubsidie, dus ik het ook zeker te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
das niet slecht. 485 per maand.![]()
helemaal als er eentje bij komt, kan je meteen de kosten splitsen
Net Dracula, alleen snachtsquote:
Ben anders de heledag al op hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net Dracula, alleen snachts![]()
sup bitch
Wat doe je dan zoal? verhalen schrijven voor het frontpage? Internet aan het afstruinen voor news?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben anders de heledag al op hoor
spelletjes spelen, tv kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal? verhalen schrijven voor het frontpage? Internet aan het afstruinen voor news?
netjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
spelletjes spelen, tv kijken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:52 schreef hierissieweer het volgende:
Zit ik vanavond bij een client tv gelderland te kijken, kijk ik in mijn ooghoeken, zie ik een client van mijn vorige werk. Is ze vermist.
Er is een mogelijkheid dat ze in Amsterdam zit, dus ook even een oproep aan de amsterdamgangers Kijk naar haar uit!
de berichtgeving
http://www.destentor.nl/r(...)-vrouw-spoorloos.ece
en
http://www.ikbengenaaid.n(...)e,viewtopic/p,43730/
Jap (dat zijn de meeste instellingen overigens..vrijheidsbeperking mag alleen onder zeer strikte regels en als je instelling daar rechten toe heeft. De instelling waar ik nu werk mag niet eens aan vrijheidsbeperking doen)quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf? is het een open instelling dat ze haar zo maar naar buiten laten?
Vandaag bij Radio 538; het hele weekend Celine Dion...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
dus nu wordt iX met Kylie geassocieerd![]()
ik ben TE diep gezonken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vandaag bij Radio 538; het hele weekend Celine Dion...
Ik:
Toen: Hej my name is Pink bitch...
Ik: Pfieuw... gelukkig
jij moet nog veel teruglezen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
Ej... lees ik nou net SE-RI-EUS dat Geertje een vriendin heeft?
vanwege je huisje?quote:Op donderdag 5 februari 2009 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zit net te denken, ik ben best gelukkig met mijzelf de laatste tijd
nee over het algemeen, maar denk ook wel dat dat mee speelt. Maar ik vind mijzelf gewoon oké.quote:
que? hahahquote:Op donderdag 5 februari 2009 01:36 schreef wonderer het volgende:
Of je gebruikt alleen de grill en kort de kooktijd van pasta bake met 25 minuten in
Tot voorkort gooide ik de pasta bake (macaroni + saus + groenten) in een ovenschaal, kaas eroverheen en dan een half uur in de oven. Maar het kan ook vijf minuten onder de gril, zelfde effect, behalve dat je je bek niet brandt als je wil eten.quote:
Waar is de tijd gebleven dat je in de VS in ouderwetse Dollars kon betalenquote:
u is vroeg uit de verenquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:15 schreef hierissieweer het volgende:
goede smorgens!
japquote:
Tja, da's Utrecht hè, en geen Zeist (als is Zeist ook niet één van de goedkoopste)...quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef MisterO het volgende:
Ik ben al blij als ik een kamertje van 20m2 vind in Utrecht voor 500e per maand
Haha, ik hou niet van koken,maar als ik dit zo lees dan ziet het er ook logisch uit. Als alle ingredienten al gaar / warm zijn dan gaat het er alleen om dat de kaas smelt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tot voorkort gooide ik de pasta bake (macaroni + saus + groenten) in een ovenschaal, kaas eroverheen en dan een half uur in de oven. Maar het kan ook vijf minuten onder de gril, zelfde effect, behalve dat je je bek niet brandt als je wil eten.
Scheelt dat dan nog veel met hartje Amsterdam ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:15 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel in hartje NY!
excusez moi ? denk jij dat ik met doeken en zo ga rondlopen bij jou, jij bent echt helemaal gek gewordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:34 schreef hierissieweer het volgende:
wie heeft er zin in schoonmaken dinsdag? Nuno, ik denk dat jij wel mooi mee kan helpen, leer ik het je meteen en denk je de volgende keer als je weer iedereen hebt zitten/liggen/lopen volspuiten en vice versa, Goh ik kan nu zelf een doekje halen over de gelekte lichaams-sappen. (al zijn het bij mij geen lichaams-sappen,maar de technieken om schoon te maken zijn universeel)
Niet alleen rondlopen, maar ook daadwerkelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
excusez moi ? denk jij dat ik met doeken en zo ga rondlopen bij jou, jij bent echt helemaal gek geworden![]()
Goedemorgen ik heb koffie nodig veeeeeeeeeeel koffie![]()
![]()
Ja Nuno aan de schoonmaak, en dan slechts gekleed in een schortjequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
excusez moi ? denk jij dat ik met doeken en zo ga rondlopen bij jou, jij bent echt helemaal gek geworden![]()
Goedemorgen ik heb koffie nodig veeeeeeeeeeel koffie![]()
![]()
Letterlijk vertaald: De Geitenzuiger.quote:
I KNOW!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:26 schreef Weemz het volgende:
Oh, en ik ben echt helemaalop dit nummer:
Nope. Eerder andersom.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef MisterO het volgende:
Ook gmiddag enzo!
Cairon, je hebt ang3l toch wel flink te pakken genomen gisteravond he?
Ik heb de 3e dubbele ook al naar binnen gegooid, maar wakker worden gaat nog niet echtquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Niet alleen rondlopen, maar ook daadwerkelijkschoonmaken
![]()
Ik zit inmiddels aan mn 4e espresso.dat gaat lekker!
no, U get over yourself.quote:
O god ja, je staat onder mij met op de 30e plaatsquote:
ik doelde meer op dat geweldige nummer van Neil Diamondquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja, je staat onder mij met op de 30e plaats
quote:LEEUWARDEN - Reizigers van vervoersbedrijf Arriva kunnen eenvoudig frauderen met de NS-kortingskaart. Onderzoek van de regionele zender Omrop Fryslân heeft dat donderdag aangetoond.
Bij aanschaf van een NS-kortingskaart wordt vaak voor een jaar betaald, terwijl de geldigheidsdatum op de kaart in de meeste gevallen jaren langer doorloopt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
I AM... I SAID
Written by Neil Diamond
L.A.'s fine, the sun shines most the time
And the feeling is 'lay back'
Palm trees grow, and rents are low
But you know I keep thinkin' about
Making my way back
Well I'm New York City born and raised
But nowadays, I'm lost between two shores
L.A.'s fine, but it ain't home
New York's home, but it ain't mine no more
"I am," I said
To no one there
An no one heard at all
Not even the chair
"I am," I cried
"I am," said I
And I am lost, and I can't even say why
Leavin' me lonely still
Did you ever read about a frog who dreamed of bein' a king
And then became one
Well except for the names and a few other changes
I you talk about me, the story's the same one
But I got an emptiness deep inside
And I've tried, but it won't let me go
And I'm not a man who likes to swear
But I never cared for the sound of being alone
"I am," I said
To no one there
An no one heard at all
Not even the chair
"I am," I cried
"I am," said I
And I am lost, and I can't even say why
Leavin' me lonely still
![]()
I did that all by myself thank you very much!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Nope. Eerder andersom.
Or at least I could have, royally!
Please you and Grace are like Pixie and Noell... Slut and Sluttier.quote:And the Queen has a crush on me.... en ik verdenk hetzelfde bij Grace
Weet ikquote:
Ik had het VEEL erger kunnen maken. Vorige week al had ik je adres door kunnen geven aan een bloeddorstige hond. En gisteren had ik heel makkelijk tegen de Queen kunnen zeggen wat je gedaan hebtquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef PhalanX het volgende:
[..]
I did that all by myself thank you very much!
[..]
quote:Please you and Grace are like Pixie and Noell... Slut and Sluttier.
yuu little thiefquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ikHeb ik ook 3 mnd lang gedaan.
Maar... ik ben er zondag toch op gepakt. Met mijn krullen, blauwe ogen en charmante persoonlijkheid () heb ik de vrouw er van overtuigd dat ik het ECHT niet wist en zo de boete van 50,- en een nieuw retiurtje nieet hoeven betalen. Ze kunnen dus met een scan apparaat WEL zien dat ie verlopen is. Niet aan de kaart zelf. De meesten hebben niet zo'n scanner of gebruiken hem niet als het druk is, maar al;s ze die wel gebruiken ben je dus de lul.
Tenzij je Angel heet
Not thief. Fraud!quote:
quote:
Heb de gordijnen dichtquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Zo, zelfs over dag, Daywalker?
quote:
waar was je de laatste dagen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik nou de enige die de gelijkenis met Misterbrightside ziet?
heb ik nog veel gemist de laatste tijd?
ziek zwak en misselijk, nog steeds trouwensquote:
Een oudgediende dus. En waarom zien we je nu niet meer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef KrnKje het volgende:![]()
Lang, lang geleden zwierf ik hier nog wel eens rond
hoe heette je toen dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef KrnKje het volgende:![]()
Het heerscht. Zelfs ubermensch Cairon/Phalanx was ziek!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ziek zwak en misselijk, nog steeds trouwens
ik ben een zwakke ongezonde, ziekelijke oude man (hier zou gellar's rolstoelsmilie mooi staan)
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ziek zwak en misselijk, nog steeds trouwens
ik ben een zwakke ongezonde, ziekelijke oude man (hier zou gellar's rolstoelsmilie mooi staan)
Tsja, geen reden eigenlijk... Was rondom de geboorte van de H, ik zou in mijn historie moeten graven om te kijken wanneer het was. (en die gaat niet zo ver terug zie ik.)quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Een oudgediende dus. En waarom zien we je nu niet meer?
WBquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:39 schreef KrnKje het volgende:![]()
Ooh dat moet ik dan zelf ook eens doen...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
WB. en meteeen gaat iedereen je fobo checken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:52 schreef Pieter. het volgende:
[..]
WB. en meteeen gaat iedereen je fobo checken
Mooi! Ik vond je al wat te jong.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:00 schreef KrnKje het volgende:
De nieuwste foto tussen die foto's is 5 jaar oud
Hyves is iets recenter... Ik ben denk ik niet zo fotogeniek...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:02 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Mooi! Ik vond je al wat te jong.
Ik ben actief in CUL en dacht... laat ik hier weer eens kijken...quote:
Heb je een foto waar ze er als een hot bitch uitziet dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
Ik wist niet dat Celine er als een hot bitch uit kon zien.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je een foto waar ze er als een hot bitch uitziet dan?
Nog zo'n "ik kan goed koken" gev al, wat is dat toch met H en kokenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Je bent een kokkerelnicht?
Ik kan ook niet koken. Zelfs water koken gaat foutquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog zo'n "ik kan goed koken" gev al, wat is dat toch met H en koken
Je hebt me niet horen zeggen dat ik goed kan kokenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog zo'n "ik kan goed koken" gev al, wat is dat toch met H en koken
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Je hebt me niet horen zeggen dat ik goed kan koken![]()
Het is wel waar denk ik
Ik heb de rare afwijking dat ik als ik ziek ben zin heb in sexTerwijl dat fysiek helemaal niet handig is...
En heb deze week bij m'n bijbaan aangekondigd te stoppen omdat ik t niet meer kan combineren met studie...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
O nee xie het al. Je studeert nog.
Je wil niet weten wat er gisteren gebeurt is, sommige dingen gaan zelfs voor hier te verquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik kan ook niet koken. Zelfs water koken gaat fout![]()
Hoe was voetbal in de kroeg? Gingen de broeken weer uit?
Is dat zo ?quote:
Voor mij wel. Ik was er nooit zo'n ster in. Ik was meer een alfa-student. Alhoewel ik ook in de verzekeringen heb gezeten.quote:
skankquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er gisteren gebeurt is, sommige dingen gaan zelfs voor hier te ver
Nee hoor, ik dacht het ook meteenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ik nou de enige die de gelijkenis met Misterbrightside ziet?
heb ik nog veel gemist de laatste tijd?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:59 schreef Xiance het volgende:
enfin, was om 1745 binnen, ga nu even gauw eten, en er om 1810 weer vandoor!
byeee!
tot vanaaf!
Ik ben ook a technischquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik was er nooit zo'n ster in. Ik was meer een alfa-student. Alhoewel ik ook in de verzekeringen heb gezeten.
Ik had je toch gezegd dat woord niet meer voor mij te gebruikenquote:
Erm, deze clip is net 3 dagen oud?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:47 schreef MisterO het volgende:
Oudddddddddddd
ow ik heb weer een zeikmomentje merk ik![]()
Al 3 dagen?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm, deze clip is net 3 dagen oud?![]()
Bitch purleeease.
Jazeker, net Hollywood Dag 2 gekeken. Dra-ma hahaquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
Hey CDP, volg jij american Idol nog?
Ik heb deze clip een half jaar geleden gezien hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bitch purleeease.
Ow snoesje... ik ben er morgen niet bij hequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bitch purleeease.
Dit is de nieuwe versiequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb deze clip een half jaar geleden gezien hoor
Ja, was wel aardigquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jazeker, net Hollywood Dag 2 gekeken. Dra-ma haha
Oh ok, ik dacht al: wtf weet ik iets over popculture beter dan CDPquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit is de nieuwe versieDe versie die jij bedoeld is idd al een half jaar oud, maar hier zitten nieuwe dingen in en deze gaat echt ook de TV op i/d US.
En dayumn de remixen zijn ook frakkin' lekker!
Die kwma heel snel voorbij in zn groepje. Welke emo? Huilie Nathan of Adam uit Wicked?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, was wel aardigDie Emo
Vraag me wel af waar Castro is gebleven?
Niet Nathanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die kwma heel snel voorbij in zn groepje. Welke emo? Huilie Nathan of Adam uit Wicked?
Onbetrouwbaar tuig is het!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Wil ik NET mijn jas aan gaan doen, belt ie op dat ie nog steeds op de uni zit en het morgen af moet zijn (omdat ie morgen teruggaat naar Portugal) en hij dus de bios moet cancellen.
Misschien als ie op tijd klaar is dat we nog wat gaan drinken, want (zoals hij zei) "My eyes haven;t seen a blonde beauty in a while and they need yours".Slijmbal
![]()
We shall see. En anders vraagt ie om een raincheck van 3 mnd want dan is ie weer in NL.
Portugezen en niet op komen dagen
Nonsens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:47 schreef Pieter. het volgende:
Lowlands? Alternatief hippie gedoe! No thanks!
Kloptquote:
Mensen eigenquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat het ene hippie-festijn is zijn er duidelijk nog nooit geweest
EN een beetje 3 dagen zonder wassen stinkend en blowend door de modder banjeren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens.
Weinig alternatiefs meer aan hoor. Veel techno, dance, pop etc.
Plus goeie films, leuk cabaret, mooie toneelstukken.
Mensen die zeggen dat het ene hippie-festijn is zijn er duidelijk nog nooit geweest
Er zijn genoeg douches, warme, dus je kunt lekker douchen iedere dagquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Pieter. het volgende:
[..]
EN een beetje 3 dagen zonder wassen stinkend en blowend door de modder banjeren.
Niks vooroordelen, de waarheid!
Omdat post ouderwets is en dit de manier is om je ervoor te straffen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
En waarom doet post naar mexico er 5 tot 12 (!!!!) werkdagen over?!
Ik vind het leuker om voor Valentijn een kaart te rijgen dan een e-card hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:57 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Omdat post ouderwets is en dit de manier is om je ervoor te straffen?
Binnen 2 dagen in Mexico? Hmmz, dat lijkt me dan weer sterk. Maar wie weetquote:Nee echt, het is er binnen 2 dagen, maar die mexicanen zijn te lui om het rond te brengen.
Voor die luiheid hoef je het trouwens niet zo ver te zoeken hoor, in Limburg doet de post er regelmatig ook een paar dagen langer over!
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:58 schreef Ang3l het volgende:
Veel mensen vinden DAT juist jammer van LL t.o.v. Pinkpop en Rock Werchter, dat het er dus zo netjes is. Ik vind het zelf niet zo erg
De catering is bv van La PlaceEn verder is er nog surinaams eten, aziatisch, oerhollands, en god weet wat voor culturen nog allemaal. TMM kan zijn hart op
quote:
Natuurijk! Als het in nederland overal binnen 24 uur kan zijn, dan kan het ook op schiphol staan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[Binnen 2 dagen in Mexico? Hmmz, dat lijkt me dan weer sterk. Maar wie weet
Een fastlane als je Converse schoenen aan hebtquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is't ook wel
[ afbeelding ]
Alleen die hoerige K-tent sjouwen vind ik vervelend! Gelukkig had ik Allstars aan afgelopen jaar en wwerd het festival gesponsord door Converse en mocht ik dus door de fast lanerelaxed!
En mijn tent is dan wel zwaar, maar wel 3 persoons en heerlijk! Voor mezelf alleen!
Hij is nog rood ookquote:
Heb de mijne in de aanbieding bij de Perrysport gekocht.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een fastlane als je Converse schoenen aan hebt![]()
. O ja, tent
. Ik heb helemaal geen tent!
Zijn er ook 8p tenten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb de mijne in de aanbieding bij de Perrysport gekocht.
Kost niet zo heel veel geld. En altijd 1p ruimer kopen dan waarmee je er in gaat liggen
Of in mijn geval 2p ruimer. Luxe!
Je foto doet het bij mij niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[ ]afbeelding ]
Hey Vlarpie, kijk eens wat ik vond!![]()
Hij doet 't niet in Fok!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[ ]afbeelding ]
Hey Vlarpie, kijk eens wat ik vond!![]()
Mja, zal wel aal lycos liggen. Ik had er ook last van. Via de quotes maar even plaatje opgezochtquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef Pieter. het volgende:
Ik zie nu pas dat Ang3l meer foto's heeft gepost! Vandaar dat het zo lang duurt voordat het topic wordt geladen! En ik zie ze dus niet elke keer.
En daarna via die open /dir even het hele album doorgekeken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, zal wel aal lycos liggen. Ik had er ook last van. Via de quotes maar even plaatje opgezocht
Ben ik te slaperig voorquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En daarna via die open /dir even het hele album doorgekeken?
Staat niks engs in hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:59 schreef Pieter. het volgende:
[..]
En daarna via die open /dir even het hele album doorgekeken?
Zometeen eens ff kijken dan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:04 schreef Pieter. het volgende:
[..]
De eigenaar van onderstaand plaatje heeft een nieuw filmpje geplaatst. OMG!!
[ afbeelding ]
Maar niks te vinden zeker?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:49 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Voor mij is het niet snel beschamend.
Gewoongeil
is ook al goed.
Och beetje het standaard werk. Alles wat hier al heeft gestaan en dan nog wat ander spul waarvan ik me kan voorstellen dat hij het niet direct hier plaatst. En ook nog wat 'beschamende' fotos van anderen. Zal wel als chantage gebruikt wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar niks te vinden zeker?
Ach, wat is tegenwoordig nog beschamend te noemen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Och beetje het standaard werk. Alles wat hier al heeft gestaan en dan nog wat ander spul waarvan ik me kan voorstellen dat hij het niet direct hier plaatst. En ook nog wat 'beschamende' fotos van anderen. Zal wel als chantage gebruikt worden
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:54 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Och beetje het standaard werk. Alles wat hier al heeft gestaan en dan nog wat ander spul waarvan ik me kan voorstellen dat hij het niet direct hier plaatst.
quote:En ook nog wat 'beschamende' fotos van anderen. Zal wel als chantage gebruikt worden
Dat is om het Mac ras zuiver te houden!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:57 schreef Xiance het volgende:
mijn pc is boos
ik mag niet met mac's flirten
Is dat zo ja?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:02 schreef Weemz het volgende:
Nou WIDM is weer lekker vaag aan het worden... Ander land, en een andere teamgeest lijkt het wel...
Wel tof trouwens dat je de test steeds zelf kan doen.
je doet mij geen plezier met een mac...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat is om het Mac ras zuiver te houden!
Nog wat leuks gekocht?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef Pieter. het volgende:
Zo! Ook weer thuis. Rondje Praxis / Ikea gedaan EN voor het eten gezorgd (besteld bij de Sprare Rib Express.)
Foto maken en naar hem mms'en?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:21 schreef Pieter. het volgende:
Oh, en niet te vergeten een nieuw badmat voor ¤ 1,50!! en een vaas. Gewoon omdattie zo goedkoop was dat het duurder is om samen op en neer te rijden en te kijken of D. hem ook leuk zou vinden.
Met de iphone kan ik niet mms'en. Maar had idd wel een foto kunnen maken en die kunnen sturen. Oh well, hij vond hem leuk, dus heb ik hem niet voor niets gekocht. Nu nogquote:
Praxis tegoedbonnen?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:20 schreef Pieter. het volgende:
Tegoedbonnen van de Praxis.
Morgen naar een verjaardag en dit is wat er gevraagd werd.
En bij de Ikea extra planken voor onze Billy's die we gebruiken als schoenenkasten. Zitten normaal 5 plankjes per kast bij, dus heb er 4 bijgekocht. Nu kunnen er 15 paar schoenen in een kast en dan wat meer. (jaja, ik weet het Imelda Marcos!.)
Valentijn is volgende week pas hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Met de iphone kan ik niet mms'en. Maar had idd wel een foto kunnen maken en die kunnen sturen. Oh well, hij vond hem leuk, dus heb ik hem niet voor niets gekocht. Nu nog. bloemen
.
Schuin? Oh, vandaar die gaten aan de onderkant. Maar hoe zet je ze dan schuin? Met de voorkant naar beneden, of met de achterkant. In het eerste geval denk ik dat de schoenen er uit donderenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Praxis tegoedbonnen?!
euh... ja leuk! hahahaha
Je kunt tegenwoordig de planken van BILLY ook schuin zetten. Normaal bedoeld als tijdschriftplank maar als schoenenrek ook handig natuurlijk
Wat een crimineel!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef Ang3l het volgende:
De mexicaan heeft afgelopen weekend in de gevangenis gezeten. Nah. Handig.
Gaat ie me eerst dat vertellen, en DAN pas waarvoor ie dan vastzat! ........... Blowen!
Dat kan ik me voorstellen! Ik zou er graag zo een hebben!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:54 schreef wonderer het volgende:
Brad komt net thuis met de nieuwe macbook pro. Hij ook weer blij.
Echt belachelijk die politie daar. Ze weten dat het dus niet mag, maar dat iedereen het doet. Dus af en toe pikken ze er iemand uit als ze geld nodig hebben, die maken ze mag, flikkeren ze 2 uur in de cel en laten ze enorm dokken. Wat een "gedoogbeleid".quote:
Waarom? Zo anders dan wat ie had, is het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:15 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Ik zou er graag zo een hebben!
Ik ga niks zeggen over Bubba...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt belachelijk die politie daar. Ze weten dat het dus niet mag, maar dat iedereen het doet. Dus af en toe pikken ze er iemand uit als ze geld nodig hebben, die maken ze mag, flikkeren ze 2 uur in de cel en laten ze enorm dokken. Wat een "gedoogbeleid".
Maar hij begon dus eerst met "Sweety, I have to tell you something. I... uh.. I had to go to jail this weekend". Dus ik flikker bekant van me stoel af!En dan blijkt het voor iets als dit te zijn. WRARGH! Don;t ever do that to me again!
In dat soort dingen ben jij mij, en is Brad Timquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom? Zo anders dan wat ie had, is het niet.
Ik heb echt geen idee! Ik vermoed met de voorkant...quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:45 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Schuin? Oh, vandaar die gaten aan de onderkant. Maar hoe zet je ze dan schuin? Met de voorkant naar beneden, of met de achterkant. In het eerste geval denk ik dat de schoenen er uit donderen.
Bubba Shrimp?quote:
Hij moet gewoon bij je intrekken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:51 schreef Ang3l het volgende:De mexicaan heeft afgelopen weekend in de gevangenis gezeten. Nah. Handig.
Gaat ie me eerst dat vertellen, en DAN pas waarvoor ie dan vastzat! ........... Blowen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |