quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Paris weet wel dat Mike echt is..
Trustequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga mijn vent achterna. Pitten. Laterrrr.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ga mijn vent achterna. Pitten. Laterrrr.
ja, vind haar ook geweldig! Ze doet geen reet. heerlijk!quote:
Mwjah, het voedsel gisternacht was beterquote:
quote:
Misvatting! Ze doet een hoop, ze is een entrepreneurquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, vind haar ook geweldig! Ze doet geen reet. heerlijk!
*schop*quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Gellarboy het volgende:
Nou, dat naar bed gaan van mij gaat weer prima. Doe-hoei!.
I Want You is ook uberfijn (met dat Grease sample erin!)quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze doet niks?!?!?!
Hallooooooooow, een van de lekkerste popnummers van de laatse jaren.
Ah arme, misschien eff rust nemen van daten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Xiance het volgende:
geweldig!
zon foto wil ik oook!! met celine:D:D:D:D
ohh waarom val ik toch altijd voor de verkeerde vent
zakkenwasser nummer 3 is weer es online
Zat van de week weer een paar reruns te kijken van simple life hahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misvatting! Ze doet een hoop, ze is een entrepreneur
mischien moet ik gewoon een leuke dame zoeken.. dan post ik voortaan in het [hetero] topic!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ah arme, misschien eff rust nemen van daten?
That's hot!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I Want You is ook uberfijn (met dat Grease sample erin!)![]()
Is ze ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zat van de week weer een paar reruns te kijken van simple life haha
geweldig
Tegen iedereen zegt ze dat het een hot bitch is haha
todat je een leuke vent tegenkomtquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
mischien moet ik gewoon een leuke dame zoeken.. dan post ik voortaan in het [hetero] topic!
quote:
daar wacht iedereen nou ondertussen wel op hahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
That's hot!
Trouwens weet je of MJ nog aankomt met een nieuw album? En ik ben maar aan het wachten op zijn Europese tournee, die zogenaamd aan zou komen![]()
4kamer appartement? dat doe je netjes!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef Weemz het volgende:
Altijd gezellig... Net weer een boel vrienden over de vloer gehad
Toch fijn als je anders zo alleen in je 4k appartement zit...
Ja huidige is een soort overblijfsel van een (illegale) woonconstructie... Maar toevallig ben ik wel in de run voor een ander 4k appartement. Ik moet hier weg, en de andere kwam ineens beschikbaar bij de woningbouw, dus heb maar meteen gereageerd voordat ik nog een extra maand hier moet zitten. Hier krijg ik geen huursubsidie, daar wel... Scheelt toch zo'n 250 euroquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
4kamer appartement? dat doe je netjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |