Ik neem een optiequote:
Ik denk het niet...quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Zou dat dan de single vrouwen lokken?
Voor wat?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Om diep te kunnen stoten en pijn te doen.
Dat zeker, buiten ONZ misschien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef robbolo het volgende:
Jullie hadden eigenljik nummers bij moeten houden, weet zeker dat dit de grootste reeks is op fok.
Hij komt er bij de mond weer uit?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje jammer van de pijn, maar het idee is okequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga geen gedichten schrijvenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Re het volgende:
[SPAM]
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
zou tof zijn als we veel inzendingen krijgen
[/SPAM]
dat kunnen jullie best
Roses are redquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Re het volgende:
[SPAM]
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
zou tof zijn als we veel inzendingen krijgen
[/SPAM]
dat kunnen jullie best
Ik haak afquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Roses are red
violets are blue
I'll fuck you with a rake
Zo hebben ze in het VK zo'n mooie uitdrukking voor een trio: to spit-roastquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zo groot is ie nu ook weer niet.
leuk boekje mee winnen johquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga geen gedichten schrijven
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:34 schreef Ludootje het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I'll fuck you with a rake
Met dank aan bash.org
quote:
quote:
Ja, ik weet niet. Pijn is niet leukquote:
Dus je wil niet? Nou dan niet hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zei dat zomaar.
Eigenlijk is dat informatie waar ik helemaal niks mee kan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jou zie,
moet ik een kurk in mijn achterste steken omdat ik spontaan diarree krijg.
Het rijmt niet,
maar het dicht wel.
JIj wint m geheid!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jou zie,
moet ik een kurk in mijn achterste steken omdat ik spontaan diarree krijg.
Het rijmt niet,
maar het dicht wel.
Gelijk oversteken dan maar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Nee, ik wil wel, maar hij moet ook wel een beetje leuk zijn eigenlijk
Dus het is uit nu?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik weet niet. Pijn is niet leuk
Tenzij jij zegt dat je mij geen pijn gaat doen, dan is het weer aanquote:
Ik kan niets beloven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
Tenzij jij zegt dat je mij geen pijn gaat doen, dan is het weer aan
Hmm.. Hmm... Lastig... Maaar... Ik maak het toch weer aan..quote:
En, wat heb je gekozen? ;-)quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
goedik heb net mijn diploma in ontvangst mogen nemen
![]()
en met jou?
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef Leanne het volgende:
ik heb net mijn diploma in ontvangst mogen nemen![]()
Oeh, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
en met jou?
ok mooiquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oeh, gefeliciteerd!.
Met mij gaat het ook goed.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Hmm... Lastig... Maaar... Ik maak het toch weer aan..![]()
Welterusten!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
ok mooi![]()
, maar ik ga nu slapen, want ik moet morgen om zes weer op de zaak zijn
![]()
dag lieve mooie foksingles, sweet dreams
Dat is leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
en met jou?
Ja, want niet-singles zijn welkomquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Mogen we dan nog reageren in deze topic-reeks?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou wel van een beetje Jazz op z'n tijd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:54 schreef robbolo het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
En je moet er eigenlijk echt voor zitten op een heerlijke, lome en melancholieke zomer avond
edit verkeerde nummer
BOE!quote:
Je bent zo te zien de enige hierquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje Jazz op z'n tijd.
Het ligt aan ons denk ik...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou inderdaad, gisteravond ook al.
Zelf luister ik graag naar Chet baker.quote:
ik twijfel even of ik mijn grappenboekje van 1974 uit de kast moet halen om nu te zeggen: dat is gedroogd grasquote:
haiquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef Techno het volgende:
Ho ArTiC!
[..]
Mja, het is dan ook wel erg rustig op dit moment.
jij mag dat hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik twijfel even of ik mijn grappenboekje van 1974 uit de kast moet halen om nu te zeggen: dat is gedroogd gras
Oke danquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zelf luister ik graag naar Chet baker.
ik doe het tweede...al dan niet vrijwilligquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Hoi allemaal!!!! Is dit een soort datingdraadje?? Of is het hier juist de bedoeling dat je voor altijd single wil blijven?
Hoooiquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Hoi allemaal!!!! Is dit een soort datingdraadje?? Of is het hier juist de bedoeling dat je voor altijd single wil blijven?
Het went vanzelf...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:10 schreef Civilian het volgende:
Niet eens een pakkende titel.. en ik ben d'r toch weer haha..
Volgens mij reageer ik echt te traag om fatsoenlijk in een topic mee te draaien. Oh well
Niemand wil daten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
nee dit is een singles draadjequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Welkom hier, en beide opties zijn van toepassing.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Sta open voor t eerste, maar t lijkt vooralsnog op het tweedequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Oh dankje! Ja, ik ben niet echt een nieuwe user hoor.. hoewel ik hier nooit eerder geweest ben..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Welkom hier, en beide opties zijn van toepassing.
wil je met mij daten Techno?quote:
Prrrima! Ben je het allang?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Fiew het volgende:
[..]
Hoi!Gelukkig.. dan blijf ik voorlopig maar even single!
ksst, ik was eerstquote:
Ach ik ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:12 schreef Fiew het volgende:
[..]
Oh dankje! Ja, ik ben niet echt een nieuwe user hoor.. hoewel ik hier nooit eerder geweest ben..
uhmm nou 1,5 maand zoiets.. Ben in ieder geval wel helemaal weer er over heen..quote:
Is dat een verkapte "ja, natuurlijk"?quote:
Leuke mannen zijn hier welquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Fiew het volgende:
[..]
uhmm nou 1,5 maand zoiets.. Ben in ieder geval wel helemaal weer er over heen..En toe aan nieuwe leuke mooie mannen!!
Maar oja, daar ben kom ik hier niet hoor..
Wie was/ben je dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:12 schreef Fiew het volgende:
[..]
Oh dankje! Ja, ik ben niet echt een nieuwe user hoor.. hoewel ik hier nooit eerder geweest ben..
* Niet bestaand fotoboek checktquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Fiew het volgende:
uhmm nou 1,5 maand zoiets.. Ben in ieder geval wel helemaal weer er over heen..En toe aan nieuwe leuke mooie mannen!!
Maar oja, daar ben kom ik hier niet hoor..
Kijk, zo snel kan het gaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:17 schreef Fiew het volgende:
[..]
haha ja, nou jij hebt iig al een date!
quote:
Voel je je aangesproken?quote:
Ja, zonde van je leven, iemand volgen. Maar ik ben nieuwsgierig, pm eens dan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:17 schreef Fiew het volgende:
[..]
uhmm ja, niet zo'n hele bekende user hoor, maar wel bekend bij mijn ex, en ik wil eigenlijk niet dat hij mij gaat 'volgen' dus vandaar...
Misschien zit je ex hier ook stiekem met een andere naamquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:17 schreef Fiew het volgende:
[..]
uhmm ja, niet zo'n hele bekende user hoor, maar wel bekend bij mijn ex, en ik wil eigenlijk niet dat hij mij gaat 'volgen' dus vandaar...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, zonde van je leven, iemand volgen. Maar ik ben nieuwsgierig, pm eens dan.
niet leuk dus...bevestig het ff ook nogquote:
Nu zo'n 3 maandjesquote:
Zeg nooit nooit.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef Fiew het volgende:
[..]
je kent me niet hoor.. ik ken jou ook niet namelijk..
Ja, gek hè? Net hadden we nog Fok! verkering? of zoiets.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
Voel je je aangesproken?
Mag wel hoor!
Oei.. klinkt niet positiefquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nu zo'n 3 maandjesBen al wel over haar heen, alleen 't gezeik waar ze me mee heeft achter gelaten niet..
Maarjah dat leidt m'n leven niet in elk geval
Nee, is niet gek. Is helemaal terechtquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, gek hè? Net hadden we nog Fok! verkering? of zoiets.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
Nee, is niet gek. Is helemaal terecht
En dat hebben we nog steeds![]()
Nee is 't ook niet.. Ze was zo'n type golddigger zeg maar, jullie kennen ze vast wel.quote:
Iemand via Fok! dumpen is heeél lafquote:
Ja, dat kennen we hier wel [en sommige beter dan anderen...]quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee is 't ook niet.. Ze was zo'n type golddigger zeg maar, jullie kennen ze vast wel.
Uiteindelijk ook wel een beetje m'n eigen fout dat ik 't niet gezien heb, maar financieel kan 't een hoop gezeik opleveren.
Hmm, ja. Ik kan erover meepraten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Civilian het volgende:
Nee is 't ook niet.. Ze was zo'n type golddigger zeg maar, jullie kennen ze vast wel.
Uiteindelijk ook wel een beetje m'n eigen fout dat ik 't niet gezien heb, maar financieel kan 't een hoop gezeik opleveren.
Nee, dat doen we gewoon via PM of SMS.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
Iemand via Fok! dumpen is heeél laf, dus dat doen we niet
Nee, dat doen we gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat doen we gewoon via PM of SMS.
ja ken ik, helaas voor haar viel er weinig te halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
We kunnen het hier natuurlijk ook heel spannend mákenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef DR34M3R het volgende:
terug is. En zo slapen gaat.
Tenzij het heel spannend is hier nu natuurlijk
Moet je wel iets achterlaten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef Fiew het volgende:
[..]
*bekijkt fobo.. je houdt van goede muziek!!!!
ja maar, ja maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dat doen we gewoon helemaal niet
We hadden een kleine 3 jaar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat kennen we hier wel [en sommige beter dan anderen...]
Is het veel financieel gezeik? Hoelang had je eigenlijk?
Lekker ben jij. Het is net aan & je wil mij al dumpen via PM of SMSquote:
Ligt eraan wat je spannend vindt natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef DR34M3R het volgende:
terug is. En zo slapen gaat.
Tenzij het heel spannend is hier nu natuurlijk
Hè :-(quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
We hadden een kleine 3 jaar.
Door een hoop gedoe in m'n eigen kop zag ik 't allemaal niet, anders was 't wel eerder afgelopen geweest.
Maar financieel gezeik is z'n 20k..
Dus helaas ff weer verplicht thuis wonen om d'r zo snel mogelijk weer vanaf te komenen dan moet dat met een jaar of 2/3 wel gepiept zijn.
Ben wel blij dat ik nu zie wat ik zelf fout heb gedaan lol, gebeurt me echt geen 2e keer!
Nee, dat zei ik niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef automatic_ het volgende:
Lekker ben jij. Het is net aan & je wil mij al dumpen via PM of SMS
Zo kwam het wel over!quote:
In het openbaar is een complimentje toch nog veel groter?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je wel iets achterlaten.Of pm'en dus.
dank je
Is me trouwens nog nooit opgevallen, maar jouw fobo is eigenlijk best coolquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dank je
*knufquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè :-(
Ik heb zo'n hekel aan zulke vrouwen. Oké, jij hebt het niet gezien, maar dat hoeft ook niet altijd. Balen joh! Hoop dat het snel voorbij is en dat je er idd niet meer in trapt *knuffel
Zijn FoBo is toch openbaar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef Fiew het volgende:
In het openbaar is een complimentje toch nog veel groter?!
Ja, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:31 schreef Fiew het volgende:
[..]
In het openbaar is een complimentje toch nog veel groter?!
quote:
Vlug danquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
We kunnen het hier natuurlijk ook heel spannend máken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dank je
LOL.. dat kan van alles zijn. Je wilt wel dat ik alles zomaar meteen vertel, nietwaar? Je moet er wel wat voor doen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je spannend vindt natuurlijk.
Dan hoeft het voor mij ook niet hoor! Voor iets spannends mag je best de tijd nemenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Vlug dan
[..]Dat werkt hoor Fiew!
Alhoewel.. die pm.. dat blijft dan zomaar ineens verdacht stil![]()
[..]
LOL.. dat kan van alles zijn. Je wilt wel dat ik alles zomaar meteen vertel, nietwaar? Je moet er wel wat voor doen natuurlijk.
ja maar ja maar... ik ben moe... en morgen moet ik om half zeven al weer op.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan hoeft het voor mij ook niet hoor! Voor iets spannends mag je best de tijd nemen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:34 schreef DR34M3R het volgende:
Dat werkt hoor Fiew!
Alhoewel.. die pm.. dat blijft dan zomaar ineens verdacht stil![]()
Voor niks komt de zon op, nietwaar?quote:LOL.. dat kan van alles zijn. Je wilt wel dat ik alles zomaar meteen vertel, nietwaar? Je moet er wel wat voor doen natuurlijk.
Dan doen we het toch gewoon een andere keer, als we allebei genoeg tijd hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja maar ja maar... ik ben moe... en morgen moet ik om half zeven al weer op.![]()
En morgenavond heb ik er ook al geen tijd voor *snik*
En natuurlijk, de tijd nemen is altijd het fijnst
Moet je ff bedanken. Door die John Miles in je FoBo dacht ik aan Robert Miles en kwam ik weer aan dit nummer:quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ja maar ja maar... ik ben moe... en morgen moet ik om half zeven al weer op.![]()
En morgenavond heb ik er ook al geen tijd voor *snik*
En natuurlijk, de tijd nemen is altijd het fijnst
Dan ben ik al voorbij Den Boschquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik om 07:00, dat vind ik al verrot vroeg.
Ben meer een nachtmens. Vroeg opstaan.quote:
Ik heb wel wat lekkers voor je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm.. Mijn nicht heeft het meegemaakt met haar man; hij heeft bijna een ton aan schulden gemaakt... Maar wat jij al zegt; van een kale kip kunnen ze niet plukken, dus was zij de lulquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
*knuf
Nee, trap zoiets ook geen 2e keer in. En weet je wat 't kutte is, zelfs in zo'n situatie stelt een samenlevingscontract geen steek voor..
Als er bij haar niets te halen valt, komen de schuldeisers alsnog bij mij.. En aangezien mevrouw niet werkt (zwart dan misschien) heeft ze geen cent te makken. Dus komen ze mij maar kaalplukken,
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bofkont! Ik moet om 8 uur toch echt opstaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
Ik kom morgen om 10 uur uit mijn bedje
laat naar bed, vroeg opstaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben meer een nachtmens.Vroeg opstaan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat lekkers voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B&J maar dan caramel chew chew bv
Als 'ie alle sterren heeft gezien!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat naar bed, vroeg opstaan![]()
4 uur slaap ftw
behalve in het weekend dan...in het weekend ken ik het begrip ochtend niet
*neuriet: en een vrijgezel gaat pas slapen...*
Hehe, ik slaap gemiddeld ook maar 4-5 uur doordeweeks.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef ArTiC het volgende:
laat naar bed, vroeg opstaan![]()
4 uur slaap ftw
behalve in het weekend dan...in het weekend ken ik het begrip ochtend niet
*neuriet: en een vrijgezel gaat pas slapen...*
Kijk. Zo kan ik er wel tegen als er hoi hoi geroepen wordt. Want nu is het humor.quote:
Heb ik gezien.. kon niet terugreageren. Tnxquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuke hobbies en muzieksmaak. net ff gegluurd
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:38 schreef dawg het volgende:
[..]
En weet je wat het mooie is, nu weet ik het nog steeds niet zeker.
[..]
Voor niks komt de zon op, nietwaar?
whehehe...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan doen we het toch gewoon een andere keer, als we allebei genoeg tijd hebben?
Ken ik! Mooiquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je ff bedanken. Door die John Miles in je FoBo dacht ik aan Robert Miles en kwam ik weer aan dit nummer:
In noordelijke richting, of zuidelijk? Want als het zuidelijk is... dan ben ik daar dan dus alquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik ging vandaag naar de psycholoog voor de eerste keer... Zijn samenvatting was dat ik 'uitgeput' was van het pleasen van andere mensen/opleven naar andermans verwachtingen van mij, en maar eens tijd moest nemen om leuke dingen te doen voor mezelf. Om me uit deze put te halen ofzo. En hij ging mijn dromen analyseren enzo, eerst vond ik het wel onzin. Maar hij had wel een punt. Hij vroeg wat ik ervan verwachtte voordat ik hier kwam. En toen zei ik dat ik eigenlijk niet echt over na had gedacht maar dat ik wel had gedroomd dat ik een goed gesprek met hem had, en toen buiten de spreekkamer ineens allemaal vreemden tegenkwam die mij gingen vertellen dat wat hij zei niet klopte en dat ik het op een andere manier moest doen. Hij zei dat die 'anderen' mijn naasten waren die ik altijd wil pleasen en dat ik nu voor mezelf moet kiezen. Probleem is dat ik nu allemaal dingen moet gaan doen van hem, voor onze volgende afspraak... Beetje tijdsdruk enzo. Maar wellicht een goede stap in een nieuwe richting. Hoewel ik nu ook 'lekker' niets doe, en dus geen dingen die ik niet leuk vind. Beetje dubbel.
Mjah echt klotesituaties zijn dat. Volgens mij wordt er door veel mensen veel te zwaar aan zo'n contract getilt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Mijn nicht heeft het meegemaakt met haar man; hij heeft bijna een ton aan schulden gemaakt... Maar wat jij al zegt; van een kale kip kunnen ze niet plukken, dus was zij de lul
En nu?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
B&J maar dan caramel chew chew bv
Leuke ex...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah echt klotesituaties zijn dat. Volgens mij wordt er door veel mensen veel te zwaar aan zo'n contract getilt.
Als 't puntje bij 't paaltje komt is zo'n contract goed om spullen te verdelen, maar meer ook echt niet.
En aangezien zij 'm gesmeerd is, heb ik alle spullen wel gehoudenWat ik mee kon nemen tenminste..
Dat je die dingen moet doen, is om uit je vaste patroon te breken. Dat is eigenlijk altijd goed als je dingen wil veranderen. En ik denk dat hij je niet raar aankijkt als je niet alles heb gedaan, maar t is een begin. Succes in ieder geval!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Ik ging vandaag naar de psycholoog voor de eerste keer... Zijn samenvatting was dat ik 'uitgeput' was van het pleasen van andere mensen/opleven naar andermans verwachtingen van mij, en maar eens tijd moest nemen om leuke dingen te doen voor mezelf. Om me uit deze put te halen ofzo. En hij ging mijn dromen analyseren enzo, eerst vond ik het wel onzin. Maar hij had wel een punt. Hij vroeg wat ik ervan verwachtte voordat ik hier kwam. En toen zei ik dat ik eigenlijk niet echt over na had gedacht maar dat ik wel had gedroomd dat ik een goed gesprek met hem had, en toen buiten de spreekkamer ineens allemaal vreemden tegenkwam die mij gingen vertellen dat wat hij zei niet klopte en dat ik het op een andere manier moest doen. Hij zei dat die 'anderen' mijn naasten waren die ik altijd wil pleasen en dat ik nu voor mezelf moet kiezen. Probleem is dat ik nu allemaal dingen moet gaan doen van hem, voor onze volgende afspraak... Beetje tijdsdruk enzo. Maar wellicht een goede stap in een nieuwe richting. Hoewel ik nu ook 'lekker' niets doe, en dus geen dingen die ik niet leuk vind. Beetje dubbel.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb wel wat lekkers voor je!
En ik maar denken dat die naaktfoto's nu eindelijk kwamen... vol verwachting dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Zo beter voor je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
B&J maar dan caramel chew chew bv
Ik schaam me al hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb het je zowat letterlijk voorgekauwd! de 5e link of zo....
Er zitten twee (deeltijd) psychologen op de Uni. Ik weet alleen dat mijne gewoon part-time werkt en verder beeldhouwt in de rest van zijn tijd. Ze zijn voor korte problemen enzo, en worden betaald door de Uni. Als je dus grote problemen of niet studiegerelateerde problemen hebt verwijst hij je door naar een gewone, omdat hij maar max 5-8 sessies met iemand mag hebben. De andere is een vrouw.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
Tegan; Wie is dat eigenlijk? Is het iemand van de Faculteit Psychologie of een buitenstaander die dan op de UvT zit?
Wat CG zegt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Nice Tegan! Het kost misschien wat moeite, maar wie weet schiet je er een hoop mee op
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Zo heeft mijn moeder me niet opgevoed!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die naaktfoto's nu eindelijk kwamen... vol verwachting dus.
Niet bepaald nee.. De volgende gaat wat strenge keuringsronde tegemoetquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat je die dingen moet doen, is om uit je vaste patroon te breken. Dat is eigenlijk altijd goed als je dingen wil veranderen. En ik denk dat hij je niet raar aankijkt als je niet alles heb gedaan, maar t is een begin. Succes in ieder geval!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Nice Tegan! Het kost misschien wat moeite, maar wie weet schiet je er een hoop mee op
quote:
Thanks. Ik moet nog zien of het uberhaupt gaat helpen, maar het is iig een begin...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
Succes Tegan, het zal nog best zwaar worden, maar de eerste stap is gezet
Mja, de nieuwe moet dan inderdaad zich zelf extra bewijzenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.. De volgende gaat wat strenge keuringsronde tegemoet
Nah, das ook wel overdreven, maar ik kijk echt wel uit met wat voor gedrag ze vertoont..
KWIJLquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo beter voor je?
[ afbeelding ]
quote:
Ben jij ook zo labiel dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]En ook nog psychologie als hobby! Kunnen we elkaar analyseren
Hij trok geen conclusie, maar dit was mijn opvatting van hoe het gesprek ging. Eigenlijk heeft hij weinig gezegd, meer gevraagd, en mij alles zelf laten benoemen...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is mijn mening maar...maar ik vind het vreemd dat je psych na 1 afspraak al een conclusie trekt eigenlijk...of je was een open boek in een gesprek van 3 uur, dan kan ik me er nog wel iets van voorstellen.
Dat klinkt al veel logischerquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij trok geen conclusie, maar dit was mijn opvatting van hoe het gesprek ging. Eigenlijk heeft hij weinig gezegd, meer gevraagd, en mij alles zelf laten benoemen...
Moest je ook tegen de lege stoelen naast je praten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij trok geen conclusie, maar dit was mijn opvatting van hoe het gesprek ging. Eigenlijk heeft hij weinig gezegd, meer gevraagd, en mij alles zelf laten benoemen...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Groot hé? Die reactie krijg ik wel vaker
Ow, maar je kunt toch voor jezelf denken inmiddels?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo heeft mijn moeder me niet opgevoed!
Ach, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet wel hoe je een vrouw moet verwennen
Moet ik even aan mijn moeder vragenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ow, maar je kunt toch voor jezelf denken inmiddels?
Nee, geen kindjes. Wel huisdieren, zij had de hond meegenomen (vind ik dan niet zo'n heel groot probleem, was voor mij op 't moment toch een te grote last geweest). En ik heb de kattenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, de nieuwe moet dan inderdaad zich zelf extra bewijzen
Wel logisch, maar ook jammer natuurlijk.
Verder geen kindjes erbij betrokken of wel?
Komt allemaal wel goed
Die heb ik net een beetje op!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo beter voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar zijn er hier wel meer van. Al dan niet professioneel.
Een beetje goede psycholoog kijkt ook heel erg naar de 1e paar sessies. Naar hoe jij je daar gedraagt en wat jouw reactie op hem is, en stemt daar zijn aanpak op af.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen; Heb je al een intakeformulier gemaakt? Hihiquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, geen kindjes. Wel huisdieren, zij had de hond meegenomen (vind ik dan niet zo'n heel groot probleem, was voor mij op 't moment toch een te grote last geweest). En ik heb de katten
Dus dat is opzich wel goed 'geregeld'.. Eerder zo voorgevallen, maargoed daar heb ik wel vrede mee.
De volgende mag zich inderdaad wel ietsje meer gaan bewijzen, maar dat zal al met al ook allemaal wel meevallen denk ik.. Kzal nog niet met een keuringsformulier klaarstaan
Precies, positief bekijken. Je hebt een eerste stap gezet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
Thanks. Ik moet nog zien of het uberhaupt gaat helpen, maar het is iig een begin...
ik niet, alle mensen om me heenquote:
Inderdaad, dat is al heel goed van je Teganquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies, positief bekijken. Je hebt een eerste stap gezet.
nn DR34M3Rquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:56 schreef DR34M3R het volgende:
Maar mensen.. deze dame gaat haar bedje opzoeken.![]()
![]()
als ze er achteraf net zo blij me is dat ze dat gedaan heeft als ik ben komt het goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is al heel goed van je Tegan
Kijk, daaromquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ze er achteraf net zo blij me is dat ze dat gedaan heeft als ik ben komt het goed
Nieuwe Singles & daten & verder een hoop onzinquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Ik negeer de niet serieuze reacties op mijn verhaal maar...
Anyway, tijd voor een vrolijk onderwerp. Waar gaat het hier over?
Goed plan.. wat zal ik eens gaan vragenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen; Heb je al een intakeformulier gemaakt? Hihi
Mja, dat ga je nu allemaal zien hequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef Civilian het volgende:
[..]
Goed plan.. wat zal ik eens gaan vragenBSN,.. maandelijks inkomen, nare eigenschappen.. lol
Nee, een beetje zelfstandigheid vind ik belangrijkDat is iets wat m'n ex flink tekort had geloof ik
Wat voor dingen dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
Ik ben er nu iig wel tevreden over, alleen moet ik nog zien of ik die stappen wel zo snel kan zetten. Ik zie nu thuis alweer een hele hoop dingen die me gaan tegenhouden om echt weer wat dingen te gaan doen buiten werk.
Daten en sex. Wanneer?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Ik negeer de niet serieuze reacties op mijn verhaal maar...
Anyway, tijd voor een vrolijk onderwerp. Waar gaat het hier over?
oh lol, thnx voor de tip. Had 'm net wel een beetje bijgespijkerd, maar heb ik dat over 't hoofd gezien..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat ga je nu allemaal zien he
Btw; je FoBo profiel staat nog op samenwonend
Mja, het viel mij opquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
oh lol, thnx voor de tip. Had 'm net wel een beetje bijgespijkerd, maar heb ik dat over 't hoofd gezien..
* Civilian verandert doet*
Ok dan kunnen we daten.quote:
Hij wil dat ik ga sporten maar dat wil ik niet alleen. Hij wil dat ik dingen die ik leuk vind op een of andere manier ga doen. Ik wil graag weer een hond, maar dat kan dus niet, maar om dat maar bij een asiel xxxkm verderop vrijwilligerswerk te gaan doen zie ik ook niet zitten. Ik wil met hem spelen en kroelen, niet zieke honden wassen en teken verwijderen de hele dag. Ik houd van koken, maar ik heb niet zoveel zin om een hele groep thuis uit te nodigen, dat doe ik liever in mijn eigen huis. En ga zo maar door.quote:
Gelukkig nog iemand die 't opvaltquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, het viel mij op
Ik denk; ik zeg het even
Mja, wel logisch toch? Je hebt wel andere dingen aan je hoofd op dit momentquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die 't opvaltthnx for the notice..
Dat soort dingen let ik op 't moment toch niet echt op.. Ben overdag echt veel te druk in m'n administratie waardoor ik 's avonds maar een beetje mind numbing achter mn lappie zit
Hoppa zelfs de psycholoog raad sporten aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wil dat ik ga sporten maar dat wil ik niet alleen. Hij wil dat ik dingen die ik leuk vind op een of andere manier ga doen. Ik wil graag weer een hond, maar dat kan dus niet, maar om dat maar bij een asiel xxxkm verderop vrijwilligerswerk te gaan doen zie ik ook niet zitten. Ik wil met hem spelen en kroelen, niet zieke honden wassen en teken verwijderen de hele dag. Ik houd van koken, maar ik heb niet zoveel zin om een hele groep thuis uit te nodigen, dat doe ik liever in mijn eigen huis. En ga zo maar door.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dan kunnen we daten.Sorry Techno.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Be my guest. Ben niet zo jaloers aangelegd overigens.
whehehe... nou, dan begin je daar met niet te doen wat anderen willen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wil dat ik ga sporten maar dat wil ik niet alleen. Hij wil dat ik dingen die ik leuk vind op een of andere manier ga doen. Ik wil graag weer een hond, maar dat kan dus niet, maar om dat maar bij een asiel xxxkm verderop vrijwilligerswerk te gaan doen zie ik ook niet zitten. Ik wil met hem spelen en kroelen, niet zieke honden wassen en teken verwijderen de hele dag. Ik houd van koken, maar ik heb niet zoveel zin om een hele groep thuis uit te nodigen, dat doe ik liever in mijn eigen huis. En ga zo maar door.
Hmm, lastig, want je moet het dus wel zelf doen. En als je bijvoorbeeld eens begint met wandelen, de hond van de buren uitlaten, voor je zus/moeder koken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd.. Achterlijk gezeik van instanties en banken aanhoren lol..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, wel logisch toch? Je hebt wel andere dingen aan je hoofd op dit moment
Je kan ook thuis sporten. Je kan voor een paar tientjes wel een fitness aparaat aanschaffen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. JoeyT is de player hier.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
Aangezien ik toch mijn bed uit moest (.........) dacht ik, ik refresh even. Waarom komt dit nu op me over alsof ik hier verhandeld word?
Voordeel van de twijfel dan maar.. En nu echt welterustenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. JoeyT is de player hier.
Ik dacht eraan om hondenoppas te wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm, lastig, want je moet het dus wel zelf doen. En als je bijvoorbeeld eens begint met wandelen, de hond van de buren uitlaten, voor je zus/moeder koken?
Wat raar? Bij mijn moeder ging dat namelijk wel... Per direct - hoefde contract niet af te laten lopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Idd.. Achterlijk gezeik van instanties en banken aanhoren lol..
Ook zoiets.. wil ik m'n inboedelverzekering opzeggen omdat ik niet meer op mezelf woon.
Kan dat niet, omdat verhuizing geen reden is voor opzegging van de verzekering.![]()
Heb ik tot 2012 een inboedelverzekering voor nop
Daar is echt wel vraag naquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht eraan om hondenoppas te worden(voor iemand die bijvoorbeeld veel werkt). Maar hoe vind je zo iemand.
Mjah dat lijkt mij ook de normale gang van zaken, maar SNS is een beetje tegenstrijdig geloof ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat raar? Bij mijn moeder ging dat namelijk wel... Per direct - hoefde contract niet af te laten lopen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:14 schreef DR34M3R het volgende:
Voordeel van de twijfel dan maar.. En nu echt welterusten
Oproepjes, internet, etc.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht eraan om hondenoppas te worden(voor iemand die bijvoorbeeld veel werkt). Maar hoe vind je zo iemand.
Bedoel; als jij gaat samenwonen met iemand, dan moet toch ook één van de twee de inboedel opzeggen?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah dat lijkt mij ook de normale gang van zaken, maar SNS is een beetje tegenstrijdig geloof ik.
Heb hier echt een brief liggen dat 't niet kan.
Heb ze ondertussen al wel een brief teruggestuurd dat ik daar niet mee accoord ga
Jupsquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Dat lijkt me ook echt tof. Dus als jullie iemand weten in omg. Tilburg. Briefje in de supermarkt is wel een tof idee. Kan ik ook combineren met wandelen/hardlopen. Iig niet alleen dan
.
Helaas weet ik niemand in die omgeving, maar het is wel een goed idee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Dat lijkt me ook echt tof. Dus als jullie iemand weten in omg. Tilburg. Briefje in de supermarkt is wel een tof idee. Kan ik ook combineren met wandelen/hardlopen. Iig niet alleen dan
.
Ja dat is ook zo. Heb toch ook echt duidelijk aangegeven dat ik weer thuis ga wonen..quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bedoel; als jij gaat samenwonen met iemand, dan moet toch ook één van de twee de inboedel opzeggen?!
Begin een hondenuitlaatservicequote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
.
Kan je niet bellen? Dan ben je vast even bezig, maar dan kan je het wel goed uitlegenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Heb toch ook echt duidelijk aangegeven dat ik weer thuis ga wonen..
Óf die lui hebben de boel weer eens verkeerd verwerkt, dat ik gewoon zelf een ander huis betrek. Maar dat merk ik vanzelf wel als ik een nieuwe brief terug krijg.
Dat is nog wel ff een optie, zal morgen eens ff kijken of ik een naam kan achterhalen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je niet bellen? Dan ben je vast even bezig, maar dan kan je het wel goed uitlegen
Nee oke, maar het gaat om het principe natuurlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is nog wel ff een optie, zal morgen eens ff kijken of ik een naam kan achterhalen.
En anders ga k ze op het kantoor zelf wel stalken. Nou is zo'n inboedelverzekering niet de duurste, maar scheelt toch weer zo'n 4 euro p/m
En anders, die premie gewoon niet meer betalen. Dan wordt hij wel stopgezet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:25 schreef Civilian het volgende:
Dat is nog wel ff een optie, zal morgen eens ff kijken of ik een naam kan achterhalen.
En anders ga k ze op het kantoor zelf wel stalken. Nou is zo'n inboedelverzekering niet de duurste, maar scheelt toch weer zo'n 4 euro p/m
Yep.. principes.. heb ik d'r ook nog wel wat van geloof ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee oke, maar het gaat om het principe natuurlijk.
Ik ben aan het zoeken, maar linkje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:27 schreef rhubarbje het volgende:
Er staan er al een boel op internet geloof ik
Hondenopassen
Moet je in de WSNP of niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Yep.. principes.. heb ik d'r ook nog wel wat van geloof ik
Gaat helemaal goedkomen.. Heb naar al m'n schuldeisers een ellendig lange brief gedaan waarin ik alles heb uitgelegd. Tot nu toe een kleine betalingsachterstand kwijtgescholden gekregen. Dat vond ik wel een aardig gebaar
Kijk eens op MP; misschien zoekt daar iemand iets?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken, maar linkje?
Daar vind ik er maar eentje van deze maand (of dit jaar) in de omgeving, en die zoeken 'ervaring met grote honden', en willen eigenlijk alleen een hondenuitlaat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk eens op MP; misschien zoekt daar iemand iets?
Nee, daar kom je ook pas in als je bent afgewezen door de reguliere schuldsanering..quote:
Trust me, genoeg mensen die dat wèl doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:31 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat ik meer kans heb om een briefje in de supermarkt te hangen. Maar lezen mensen die ook echt... Ik nooit.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:33 schreef Ludootje het volgende:
Of tijdens zwarte zaterdag alle parkeerplaatsen langs de Autoroute du Soleil (E25) afstruinen, vind je vast wel een hond ergens
Klopt. Ik heb stage gelopen bij maatschappelijk werker, dus daarom weet ik er wel wat van.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, daar kom je ook pas in als je bent afgewezen door de reguliere schuldsanering..
Heb al wel contact gehad met de Gemeentelijke Krediet Bank, maar als ik het in m'n eentje kan redden doe ik dat liever.
Zo'n traject bij de GKB is wel handig en je bent na 3 jaar van je schulden af, maar heeft (ook na die tijd) nogal wat nadelen..
Morgen ff een budget beheer bedrijf opbellen hier in Enschede.
Die werken dan niet echt met schuldsanering, maar helpen wel om de dingen te regelen wat je zelf misschien ff boven 't hoofd gaat. En die hulp is wel ff welkom.. GKB is namelijk ook nog niet echt noodzakelijk en dat weten zij ook.
Ik woon niet op mezelf, dus schuldeisers kunnen me niet op straat zetten of m'n gas/water/electra afsluiten. Dus mijn toestand is al niet kritiek..
En die discipline is er zeker! Om dit op te lossen maar ook zeker om dit in de toekomst te voorkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb stage gelopen bij maatschappelijk werker, dus daarom weet ik er wel wat van.
Het scheelt wel dat het niet jouw schuld is (of naja, het komt niet (alleen) door jou dat er een schuld is), dus dan zou het idd mooi zijn om het zelf te doenVergt wel discipline, maar is de moeite waard!
Bij "ons" had je idd ook gewoon begeleiding voor mensen die het alleen deden, maar wel wat tips wildeMocht het dan fout gaan, dan kon je ook gemakkelijk in het reguliere traject terecht.
Ja, dat is ook zo. Je hebt al wel een goed beeld waar de schulden zitten? Is er een kans dat er nog 'verborgen' dingen komen of niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
En die discipline is er zeker! Om dit op te lossen maar ook zeker om dit in de toekomst te voorkomen.
Als het uiteindelijk niet lukt ga ik alsnog de regulie schuldsanering in, maar daar ga ik voorlopig nog maar even niet van uit. En die begeleiding erbij lijkt me inderdaad wel makkelijk. Maar aangezien daar ook nog wel weer iets van een wachttijd opzit, moet ik het tot die tijd ff zelf rooien..
Nou kan m'n moeder wel helpen met 't een en ander, maar dat trekt zij ook niet. Dus die heb ik ook maar ff gezegd dat ze rustig aan moet doen.
Eensch is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
't Is wel een beetje dood hier, hoor!
Ja! Weer net als gisteren hè?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
Ben t met je eens. Sinds ik hier kom is t ineens stilquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef Ludootje het volgende:
terusten mup!quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
Dus ga ik maar naar bed
Oh, jij was degene die kwam omdat je je verveelde 's nachts.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:47 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ben t met je eens. Sinds ik hier kom is t ineens stil
Nope, ik heb alles nagebelt waar ik betalingsverplichtingen had en een overzicht opgevraagd van eventuele openstaande schulden. Óf, als er geen schulden staan, een brief waarop dit bevestigd is. Puur om mezelf ff in te dekken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Je hebt al wel een goed beeld waar de schulden zitten? Is er een kans dat er nog 'verborgen' dingen komen of niet?
Ik ben niet op zoek, ik wordt liever gevondenquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben je single omdat je het wil, of ben je stiekem wel op zoek?
Dat was gister inderdaad, maar was toen al in de middag langs geweest. Ook toen jaagde ik iedereen wegquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, jij was degene die kwam omdat je je verveelde 's nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |