Ik neem een optiequote:
Ik denk het niet...quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Zou dat dan de single vrouwen lokken?
Voor wat?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Om diep te kunnen stoten en pijn te doen.
Dat zeker, buiten ONZ misschien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef robbolo het volgende:
Jullie hadden eigenljik nummers bij moeten houden, weet zeker dat dit de grootste reeks is op fok.
Hij komt er bij de mond weer uit?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje jammer van de pijn, maar het idee is okequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga geen gedichten schrijvenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Re het volgende:
[SPAM]
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
zou tof zijn als we veel inzendingen krijgen
[/SPAM]
dat kunnen jullie best
Roses are redquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Re het volgende:
[SPAM]
[FOK! actie] Win het boek "Love Letters"
zou tof zijn als we veel inzendingen krijgen
[/SPAM]
dat kunnen jullie best
Ik haak afquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Roses are red
violets are blue
I'll fuck you with a rake
Zo hebben ze in het VK zo'n mooie uitdrukking voor een trio: to spit-roastquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, zo groot is ie nu ook weer niet.
leuk boekje mee winnen johquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga geen gedichten schrijven
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:34 schreef Ludootje het volgende:
Roses are red
Violets are blue
I'll fuck you with a rake
Met dank aan bash.org
quote:
quote:
Ja, ik weet niet. Pijn is niet leukquote:
Dus je wil niet? Nou dan niet hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zei dat zomaar.
Eigenlijk is dat informatie waar ik helemaal niks mee kan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jou zie,
moet ik een kurk in mijn achterste steken omdat ik spontaan diarree krijg.
Het rijmt niet,
maar het dicht wel.
JIj wint m geheid!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik jou zie,
moet ik een kurk in mijn achterste steken omdat ik spontaan diarree krijg.
Het rijmt niet,
maar het dicht wel.
Gelijk oversteken dan maar?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Nee, ik wil wel, maar hij moet ook wel een beetje leuk zijn eigenlijk
Dus het is uit nu?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik weet niet. Pijn is niet leuk
Tenzij jij zegt dat je mij geen pijn gaat doen, dan is het weer aanquote:
Ik kan niets beloven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
Tenzij jij zegt dat je mij geen pijn gaat doen, dan is het weer aan
Hmm.. Hmm... Lastig... Maaar... Ik maak het toch weer aan..quote:
En, wat heb je gekozen? ;-)quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
goedik heb net mijn diploma in ontvangst mogen nemen
![]()
en met jou?
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef Leanne het volgende:
ik heb net mijn diploma in ontvangst mogen nemen![]()
Oeh, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
en met jou?
ok mooiquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oeh, gefeliciteerd!.
Met mij gaat het ook goed.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
Hmm.. Hmm... Lastig... Maaar... Ik maak het toch weer aan..![]()
Welterusten!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:49 schreef Leanne het volgende:
[..]
ok mooi![]()
, maar ik ga nu slapen, want ik moet morgen om zes weer op de zaak zijn
![]()
dag lieve mooie foksingles, sweet dreams
Dat is leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
en met jou?
Ja, want niet-singles zijn welkomquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Mogen we dan nog reageren in deze topic-reeks?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou wel van een beetje Jazz op z'n tijd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:54 schreef robbolo het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
En je moet er eigenlijk echt voor zitten op een heerlijke, lome en melancholieke zomer avond
edit verkeerde nummer
BOE!quote:
Je bent zo te zien de enige hierquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje Jazz op z'n tijd.
Het ligt aan ons denk ik...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou inderdaad, gisteravond ook al.
Zelf luister ik graag naar Chet baker.quote:
ik twijfel even of ik mijn grappenboekje van 1974 uit de kast moet halen om nu te zeggen: dat is gedroogd grasquote:
haiquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:08 schreef Techno het volgende:
Ho ArTiC!
[..]
Mja, het is dan ook wel erg rustig op dit moment.
jij mag dat hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik twijfel even of ik mijn grappenboekje van 1974 uit de kast moet halen om nu te zeggen: dat is gedroogd gras
Oke danquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zelf luister ik graag naar Chet baker.
ik doe het tweede...al dan niet vrijwilligquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Hoi allemaal!!!! Is dit een soort datingdraadje?? Of is het hier juist de bedoeling dat je voor altijd single wil blijven?
Hoooiquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Hoi allemaal!!!! Is dit een soort datingdraadje?? Of is het hier juist de bedoeling dat je voor altijd single wil blijven?
Het went vanzelf...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:10 schreef Civilian het volgende:
Niet eens een pakkende titel.. en ik ben d'r toch weer haha..
Volgens mij reageer ik echt te traag om fatsoenlijk in een topic mee te draaien. Oh well
Niemand wil daten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
nee dit is een singles draadjequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Welkom hier, en beide opties zijn van toepassing.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Sta open voor t eerste, maar t lijkt vooralsnog op het tweedequote:Op woensdag 4 februari 2009 22:09 schreef Fiew het volgende:
Oh dankje! Ja, ik ben niet echt een nieuwe user hoor.. hoewel ik hier nooit eerder geweest ben..quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Welkom hier, en beide opties zijn van toepassing.
wil je met mij daten Techno?quote:
Prrrima! Ben je het allang?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef Fiew het volgende:
[..]
Hoi!Gelukkig.. dan blijf ik voorlopig maar even single!
ksst, ik was eerstquote:
Ach ik ook nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:12 schreef Fiew het volgende:
[..]
Oh dankje! Ja, ik ben niet echt een nieuwe user hoor.. hoewel ik hier nooit eerder geweest ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |