abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:33:14 #1
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65744454
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Werkt het ook een beetje of heb je er ervaring mee? Lijkt mij namelijk erg interessant.
Zeker. Zorg er wel voor dat jouw processor minimaal een SSE2 en het liefst een SSE3 instructieset aan boord heeft, anders werkt het niet vlot.

Enig nadeel, en meteen ook de hoofdreden waarom ik toch weer XP op mijn laptop had gezet, was dat na een systemupdate van OSX de boel niet meer wilde opstarten. Er was iets mis met de kernel, dus het zat ook redelijk diep. De update was verplicht dus ik kon er niet omheen.

Maargoed, dit neem ik Apple niet kwalijk. OSX is niet geschreven voor de X86 architectuur. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dit ongeveer 2 jaar geleden is, dat ik het voor het laatst heb geprobeerd.
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:41:29 #2
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65744769
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef dottinator het volgende:
Nee, het is geen mogelijkheid, het word je opgedrongen, als je binnen 4 minuten niet op "Restart Now" hebt geklikt doet Windows het wel voor je. Hoezo, "vertel me niet wat ik moet doen".
[..]
Weet je dat er verschil is tussen updates en updates? Sommige dichten kritieke lekken, waardoor het vanuit oogpunt van Microsoft beter is om het systeem te herstarten voordat het lek de kans krijgt ge-exploit te worden.
quote:
Ja, en dan klik ik het weg. 10 minuten later komt-ie terug! Klik ik het weer weg. Even later reboot ik m'n pc. Komt diezelfde fucking popup tevoorschijn! Tief op ik wil geen rondleiding! Vertel me niet wat ik moet doen! Laat me zelf kiezen!
Zelfde verhaal. Hier heb je weinig keus omdat het kritieke updates zijn. Volstrekt logisch als je begrijpt wat voor gevolgen het kan hebben. Of moet ik je uitleggen wat het Blastervirus is.
quote:
Ja, elevated rights, om een fucking printer te installeren. Op een Mac sluit je 'm aan, klaar, je kan printen.
Ja joh, laten we lukraak drivers installeren Dit is een zogenaamde administrative task omdat het hele systeem beinvloedt wordt door een dergelijke wijziging. Een erg logische keuze dus.
quote:
Ik ging er niet vanuit dat het zo simpel zou zijn.
Ik ging er wel vanuit dat jij het sarcasme niet zou snappen. Wederom verwijs ik je naar het stukje niveau.
quote:
Nooit gehad en nooit van gehoord. Even gegoogled en ik krijg dit: "The quartered-circle busy indicator on Mac OS X versions before 10.2" vóór 10.2?? Dat is 8 jaar terug man!
Kan je nagaan. Ik moet jou als Fanboy uit gaan leggen wat het is. Gaat het nog veel gekker worden?
quote:
Doelgroep? Je had het over MARKTaandeel. Welke markt? Golf is een auto toch? Maserati ook geloof ik. Hmm.... de automarkt? Golf en Maserati zelfde markt? Allebei in automarkt? Golf groter aandeel in deze markt --> Golf betere kwaliteit dan Maserati?
Ja marktaandeel. Maar dat is inherent aan een doelgroep. Jij vergelijkt appels met peren omdat een Golf duidelijk voor een andere doelgroep is bedoeld vergeleken met een Masterati.

Wil je een eerlijke vergelijking, dan kijk je naar het marktaandeel van bijvoorbeeld een Maserati, Ferrari en een Lamborghini.

Oftewel, Golf zou nooit in de doelgroep van een Maserati vissen, omdat deze groep hele andere verwachtingen stelt aan een wagen, zoals bijvoorbeeld status.

In het land van de OS'en is dit een wat eenduidiger verhaal, en zijn er een paar uitzonderingen. Zo zijn er bepaalde Linuxdistro's (waar je zelf de kernel complieert bijvoorbeeld) die een totaal andere doelgroep aanspreken dan bijvoorbeeld een OSX of een Windows.

Dat ik je dit moet uitleggen geeft toch aan dat ik je in ieder geval wat betreft niveau goed heb ingeschat
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
pi_65744929
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Fritztiaan het volgende:
Ja joh, laten we lukraak drivers installeren Dit is een zogenaamde administrative task omdat het hele systeem beinvloedt wordt door een dergelijke wijziging. Een erg logische keuze dus.
Die driver is gechecked en gesigned door mensen die er verstand van hebben, waarom dan nog een keer bij de gebruiker gaan lopen zeuren?
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:46:03 #4
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65744943
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef dottinator het volgende:

[..]

Dus je vindt Windows en OS X even goed?
Beide op hun eigen manier ja. Zoals ik al eerder vermeld heb, is elk OS goed, afhankelijk van jouw verwachtingen.

OSX geniet niet mijn voorkeur, maar ik kan er prima mee overweg hoor geen probleem.
Peace out homies
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:46:41 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65744964
quote:
Golf is een auto toch? Maserati ook geloof ik. Hmm.... de automarkt? Golf en Maserati zelfde markt? Allebei in automarkt? Golf groter aandeel in deze markt --> Golf betere kwaliteit dan Maserati?
Een Golf is idd betrouwbaarder dan de gemiddelde Maserati.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:48:17 #6
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65745033
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef zovty het volgende:

[..]

Die driver is gechecked en gesigned door mensen die er verstand van hebben, waarom dan nog een keer bij de gebruiker gaan lopen zeuren?
Omdat het een administrative task is, het hele systeem beinvloedt wordt, en het dus derhalve een taak voor in ieder geval een power user is.

Heeft puur te maken met het proberen te garanderen van de stabiliteit.
Peace out homies
pi_65745140
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Omdat het een administrative task is, het hele systeem beinvloedt wordt, en het dus derhalve een taak voor in ieder geval een power user is.

Heeft puur te maken met het proberen te garanderen van de stabiliteit.
Slechte oplossing.
Ik snap wel waar het vandaan komt, maar het is gewoon rommelig opgelost.

Naja, ik vind de hele discussie ook neit interessant eignelijk.

.
pi_65745432
Is dit de eerste sequel in KLB?
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:01:38 #9
131603 Afwazig
Serious business
pi_65745524
Oh boy, niet wéér een topic vol Macfags.
pi_65754796
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Zeker. Zorg er wel voor dat jouw processor minimaal een SSE2 en het liefst een SSE3 instructieset aan boord heeft, anders werkt het niet vlot.

Enig nadeel, en meteen ook de hoofdreden waarom ik toch weer XP op mijn laptop had gezet, was dat na een systemupdate van OSX de boel niet meer wilde opstarten. Er was iets mis met de kernel, dus het zat ook redelijk diep. De update was verplicht dus ik kon er niet omheen.

Maargoed, dit neem ik Apple niet kwalijk. OSX is niet geschreven voor de X86 architectuur. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dit ongeveer 2 jaar geleden is, dat ik het voor het laatst heb geprobeerd.
bedankt voor de info. Ik had het wel eens op school eerder gehoord, maar ze hadden het me afgeraden, al weet ik niet meer vanwege welke reden. OSX is een fijn besturingssysteem, maar het imago van Apple gaat mij steeds meer tegenstaan.
ROBODEMONS..................|:(
pi_65756991
Macfags, ga ergens anders de prententieuze zak uithangen.

Please.
pi_65757069
En dan te bedenken dat ik dit allemaal begonnen ben
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:16:08 #13
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65791824
Wat is dit nu weer voor gekkigheid.

Waar blijft die zwetsende neger en die dottinator.

@Morri, NP
Peace out homies
pi_65791840
Swetsenegger kom er maar in
pi_65799438
Het is wel ERG rustig in dit topic. Wel kunnen concluderen dat het eerste MAC virus zijn werk goed doet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 februari 2009 @ 14:15:47 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65799582
Volgens mij had ik in het vorige topic vermeld dat ik er klaar mee was toch?
pi_65819647
Ha een Vista bash topic, leuk.
pi_65822078
Waar maakt iedereen zich druk om, om af en toe een beetje te rellen is wel leuk maar hier gaat het wel erg ver..

Klaas gebruikt OS X en ik vind het geweldig, Kees gebruikt Windows en vind het geweldig, nou fijn toch..
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:01:31 #19
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65828932
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij had ik in het vorige topic vermeld dat ik er klaar mee was toch?
Ja. But then again, je kraamde ook heel veel andere onzin uit. Ik wist niet of ik het serieus kon nemen.
Peace out homies
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2009 @ 15:34:02 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65829443
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ja. But then again, je kraamde ook heel veel andere onzin uit. Ik wist niet of ik het serieus kon nemen.
Ja IK was degene die onzin uitkraamde
Je hele post geschiedenis bestaat uit KLB topics, hersenloze....
pi_65829444
Deze maar ff in een spoiler..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door Inverted_World op 07-02-2009 15:40:50 ]
It's you my love, you who are the stranger
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:49:26 #22
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65831794
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja IK was degene die onzin uitkraamde
Je hele post geschiedenis bestaat uit KLB topics, hersenloze....
Kijk dit bedoel ik nou

Alsof het alleen posten in KLB garant staat voor onzin uitkramen. Echt je bent nog dommer dan ik dacht.

Pas verder nu ook maar op met wie je hersenloze noemt, want volgens mij was jij degene die meerdere testystemen met Windows als OS hebt zien crashen omdat je niet capabel genoeg bent om het stabiel te krijgen

Je hebt trouwens geluk dat dit internet is. IRL had ik je verbaal helemaal afgeslacht en je met het schaamrood op je kaken de deur gewezen, nadat je je nederige excuses had aangeboden voor je idote gedrag. En nu oppleuren uit mijn topic "Manager". Je voegt geen reet toe.
Peace out homies
  zondag 8 februari 2009 @ 23:30:21 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65867085
Plaatjesbagger verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2009 @ 23:31:53 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65867151
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:49 schreef Fritztiaan het volgende:

Je hebt trouwens geluk dat dit internet is. IRL had ik je verbaal helemaal afgeslacht en je met het schaamrood op je kaken de deur gewezen, nadat je je nederige excuses had aangeboden voor je idote gedrag. En nu oppleuren uit mijn topic "Manager". Je voegt geen reet toe.
whahahahahaha... ge wel dig.

IRL had je huilend naar huis gegaan omdat ik je wegens verregaande incompetentie ontslagen had.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2009 @ 23:37:10 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65867359
Het is jammer dattie te lang is voor in mijn signature... Zelden iemand zo duidelijk door zijn remmen zien schieten omdat hij gepest wordt op een forum...
  maandag 9 februari 2009 @ 00:01:02 #26
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_65868202
Whazzup with SPARC biatches?
[KNE]-Mod
pi_65868364
Fritz, ipv een Mac kan je misschien beter eerst een leven krijgen?
pi_68346966
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef dottinator het volgende:
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:46:51 #29
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_68351209
Ehhhhhh... Wat? Snap niks van de OP en de FiPo..
pi_68354685
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Banzaiaap het volgende:
Ehhhhhh... Wat? Snap niks van de OP en de FiPo..
Misschien eerst deel 1 lezen.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:05:03 #31
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_68359872
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

whahahahahaha... ge wel dig.

IRL had je huilend naar huis gegaan omdat ik je wegens verregaande incompetentie ontslagen had.
Eh juist... Jij bent degene die onzin tentoon spreidt en dan zou ik wegens incompetentie ontslagen worden

FYI, ik ben erg goed in wat ik doe, dusseh, kanker eens heel gauw op ouwe bok
Peace out homies
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:07:26 #32
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_68359882
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is jammer dattie te lang is voor in mijn signature... Zelden iemand zo duidelijk door zijn remmen zien schieten omdat hij gepest wordt op een forum...
"gepest", noemen ze dat zo tegenwoordig?

Jij bent gewoon een onzeker pleurisventje die denkt verstand van zaken te hebben. Getuige, dit, en het voorgaande topic, heb jij een bel horen luiden, maar weet je niet waar de klepel hangt.

Ik wijs/corrigeer jou daarop, en vervolgens word ik gepest? Een erg vertekend beeld van de situatie, maar dat sterkt mij alleen in mijn beargumentatie, namelijk dat je een retard bent.
Peace out homies
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:08:58 #33
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_68359891
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:07 schreef dottinator het volgende:
Was jij niet die kneus die al eerder afhaakte omdat ik je voor het blok zette? Wat stoer dat je jezelf weer durft te vertonen na al die tijd. Je hebt zeker wel lang moeten denken over deze originele grap?
Peace out homies
pi_68359900
Wederom zo'n topic voor zwakzinnigen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:11:41 #35
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_68359910
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:10 schreef Emimich het volgende:
Wederom zo'n topic voor zwakzinnigen.
Vandaar dat je dacht.. Ik post even mee? Zonder mij, de oppermongool is het niet compleet?

Pleur op joh, motherfucker
Peace out homies
pi_68359937
Sneue vent.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 april 2009 @ 08:24:13 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68359966
Eh Fritz, heb je wel door dat je op posts van meer dan 2 maanden terug reageert en je na die tijd nog voorgesteld hebt om een biertje met me te drinken?
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:35:41 #38
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_68360015
Windows is wel aardig, maar heeft zijn kuren.
Maar wil je echt aan het werk, dan gebruik je Mac OS X.

Kijk maar hoeveel problemen je eigenlijk hebt met Windows. Ik heb nog nooit een presentie meegemaakt waarbij de meegenomen laptop binnen 3 minuten met de beamer werkte.
Uberhaupt eerst dat gezeik met beeld krijgen (beamer input, laptop dual screen geneuzel wat nooit werkt), en altijd die resolutieproblemen. Als de persoon vervolgens ook nog "iets met geluid" wil doen, berg je dan maar.
En altijd weer dat gekut dat halverwege de presentatie de screensaver aanspringt, pats beeld weg, windows kan er niet meer overweg, bevriest en heel de laptop moet tijdens de presentatie hard gereset worden. Echt gebeurt elke weer weer.

En draadloos netwerken via je Windows. DRAMA. Als ik met de laptop van de zaak op kantoor wil werken, ben ik gvd elke keer werkelijk 15 minuten bezig om uberhaupt verbinding te krijgen. Eerst draadloos, krijg je een IP maar verder gebeurt er niks. Dan ergens een netwerktouwtje zien te regelen, en dus bedraad proberen.... En het enige wat dan uiteindelijk lukt is internetten via een vage proxy.
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:46:16 #39
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_68360073
zozo de argumenten swets en dot zijn blijkbaar op
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 april 2009 @ 08:56:50 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68360147
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:46 schreef Syb-rund. het volgende:
zozo de argumenten swets en dot zijn blijkbaar op
Ja, tegen inhoudelijk sterke feitelijke argumenten als "onzeker pleuris ventje" valt natuurlijk he le maal niets in te brengen.

Misschien als ik óók 2 ½ maand wacht....

[ Bericht 4% gewijzigd door Swetsenegger op 25-04-2009 09:03:51 ]
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:20:27 #41
192481 Core2
Happiness is the road
pi_68360303
Eerste keer dat ik een topic van deze serie open en ik zie alleen maar gekanker van de TS Lijkt me het ook niet waard om het 1e deel door te nemen.
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:11:21 #42
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_68360830
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Eh Fritz, heb je wel door dat je op posts van meer dan 2 maanden terug reageert en je na die tijd nog voorgesteld hebt om een biertje met me te drinken?
Damn

Alsnog mijn excuses dan. Ik zag hem in mijn AT staan en dacht WTF !! Maargoed. Vergeet het maar, ik heb niks gezegd dan
Peace out homies
pi_68360833
TS gaat gewoon vrolijk verder
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:13:08 #44
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_68360851
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:16 schreef Emimich het volgende:
Sneue vent.
Jij ja, met je kutlijstjes. Fock it, ga wat doen met je leven
Peace out homies
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:13:50 #45
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_68360862
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef LockonStratos het volgende:
TS gaat gewoon vrolijk verder
Wat denk je, dit is mijn terrein ouwe.
Peace out homies
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 april 2009 @ 10:26:08 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68361068
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Damn

Alsnog mijn excuses dan. Ik zag hem in mijn AT staan en dacht WTF !! Maargoed. Vergeet het maar, ik heb niks gezegd dan
hehehe.
pi_68361148
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:49 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Alsof het alleen posten in KLB garant staat voor onzin uitkramen. Echt je bent nog dommer dan ik dacht.
quote:
jochie toch...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:30:24 #48
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_68361166
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:29 schreef Flashwin het volgende:

[..]

[..]

jochie toch...
Wat moet jij nou weer lambal?
Peace out homies
pi_68361402
Ah, OS oorlogen. Bij voorbaat kansloze kutdiscussies omdat het beste os niet bestaat.

Aan de ene kant van de ring, blinde mac fanboy's die windows gebruikers bij elke error willen uitlachen zodat ze de ubermensch kunnen uithangen met hun veel te dure discutabel mooi ontworpen stuk fruit, en aan de andere kant de MS fanboy die alles wat geen games draait slecht vinden.

Er moet een ban op staan.
Kennelijk zorgt het voor oorlogen.
pi_68361502
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:41 schreef McKillem het volgende:
Ah, OS oorlogen. Bij voorbaat kansloze kutdiscussies omdat het beste os niet bestaat.

Aan de ene kant van de ring, blinde mac fanboy's die windows gebruikers bij elke error willen uitlachen zodat ze de ubermensch kunnen uithangen met hun veel te dure discutabel mooi ontworpen stuk fruit, en aan de andere kant de MS fanboy die alles wat geen games draait slecht vinden.

Er moet een ban op staan.
Welnee. De MS fanboy moet zich gewoon onderdanig opstellen naar de superieure mac faboys. Dan hoeft er niemand geband te worden en kunnen we het gezellig met z'n allen over friet hebben.4
pi_68361900
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:46 schreef zovty het volgende:

[..]

Welnee. De MS fanboy moet zich gewoon onderdanig opstellen naar de superieure mac faboys. Dan hoeft er niemand geband te worden en kunnen we het gezellig met z'n allen over friet hebben.4
Of je voert gewoon geen kansloze discussies over softwarekeuze die toch niet gewonnen kunnen worden.
Dan kan je net zo goed oorlog gaan voeren over favoriete kleuren en waarom rood superieur is aan geel.
pi_68361931
Daarom begin ik maar. Zwart is uberkleur en alle kleuren zijn kut!
  zaterdag 25 april 2009 @ 11:17:27 #53
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_68362073
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Windows is wel aardig, maar heeft zijn kuren.
Maar wil je echt aan het werk, dan gebruik je Mac OS X.

Kijk maar hoeveel problemen je eigenlijk hebt met Windows. Ik heb nog nooit een presentie meegemaakt waarbij de meegenomen laptop binnen 3 minuten met de beamer werkte.
Uberhaupt eerst dat gezeik met beeld krijgen (beamer input, laptop dual screen geneuzel wat nooit werkt), en altijd die resolutieproblemen. Als de persoon vervolgens ook nog "iets met geluid" wil doen, berg je dan maar.
En altijd weer dat gekut dat halverwege de presentatie de screensaver aanspringt, pats beeld weg, windows kan er niet meer overweg, bevriest en heel de laptop moet tijdens de presentatie hard gereset worden. Echt gebeurt elke weer weer.
Mijn ervaring is juist andersom...windowsbakken die onmiddelijk op de juiste resolutie beeld geven en geluid met een minijack is zo geregeld, enigste wat ff goed moet zijn is de plaatsing van de presentatie incluis filmpjes en klaar.
Komt er weer zo'n wannabee-hippe-manager met z'n kutmac die die maar half kent, geen vga verloopje erbij, geen bleek idee hoe het werkt en maar zeiken dat ie per se zn mac wil gebruiken om vervolgens via bootcamp z'n powerpoint af te draaien
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
En draadloos netwerken via je Windows. DRAMA. Als ik met de laptop van de zaak op kantoor wil werken, ben ik gvd elke keer werkelijk 15 minuten bezig om uberhaupt verbinding te krijgen. Eerst draadloos, krijg je een IP maar verder gebeurt er niks. Dan ergens een netwerktouwtje zien te regelen, en dus bedraad proberen.... En het enige wat dan uiteindelijk lukt is internetten via een vage proxy.
Klinkt meer als een jouw-fout probleem dan een windows probleem, ik gebruik mn laptop op veel verschillende plaatsen en heb eigenlijk nooit geen troubles ergens aan een netwerk te gaan hangen...
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:09 schreef McKillem het volgende:
Daarom begin ik maar. Zwart is uberkleur en alle kleuren zijn kut!
Open er een topic over
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_68363347
TS:

Friet of Patat?
  zaterdag 25 april 2009 @ 19:56:56 #56
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_68373803
Hier in den haag hebben we het altijd over;

Patat, pindasaus, patatje oorlog (pinda/mayo/uien), euhmm, dat waren de dingen wel geloof ik waar de meningen altijd over verdeeld zijn.
Peace out homies
pi_68379687
je kunt zeggen wat je wil over die presentaties, maar keynote (iWork) is toch echt veel en veel beter dan Powerpoint, dat is eigenlijk de enige reden waarom ik een mac zou willen gebruiken bij een presentatie (ookal zou je het ook als een quicktime movie kunnen opslaan om op een windows pc af te spelen, het is gewoon handig om die apple remote te gebruiken).

Tsja, als ik dit topic zo door lees zijn de argumenten tegen mac users:
*te duur stuk design (een pc kan goedkoop zijn, maar wat heb je er aan als het niet goed werkt zoals jij het wil?)
*zoek een leven/ etc. (geen commentaar )

Het heefd ook eigenlijk geen zin om mac te gaan verdedigen hier omdat de meesten het toch niet willen horen, maar toch.

Helaas komen veel windows users niet verder dan dat, het enige wat een pluspunt is aan windows is dat de games daar zijn, logisch ook, de meeste games maken gebruik van DirectX en dat is van microsoft.

Microsoft zelf ook niet in hun ads trouwens, waar apple duidelijk nadelen van windows aantoont, gaat microsoft adverteren hoe goedkoop de hardware die ze zelf niet maken en niet eens verkopen wel niet is. Als ze nou eens inhoudelijk ingaan op waarom windows beter is dan OS X ...

Veel windows users zeggen dat Windows beter is omdat er meer software voor is, maar wat maakt dat uit, dat er van allerlei soorten software meerdere versies zijn, als je maar 1 goede nodig hebt. Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit, die imho bij OS X een stuk hoger ligt.

Ik probeer trouwens niet de mac fanboys te verdedigen, dat 'echte' computer slaat natuurlijk nergens op, zelfde geld voor Windows users.
pi_68404748
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:06 schreef senderrr het volgende:
knip
Het heeft gewoon geen zin om er disucussie over te voeren omdat softwarekeuze subjectief is en blijft.
Jij kan wel op een mac willen werken, maar als ik mijn documenten liever maak op een gameboy pocket heb je daar weinig tegen in te brengen.

Zo zijn er ook mensen die liever in een VW stappen en weer anderen die Toyota kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')