abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:33:14 #1
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65744454
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Werkt het ook een beetje of heb je er ervaring mee? Lijkt mij namelijk erg interessant.
Zeker. Zorg er wel voor dat jouw processor minimaal een SSE2 en het liefst een SSE3 instructieset aan boord heeft, anders werkt het niet vlot.

Enig nadeel, en meteen ook de hoofdreden waarom ik toch weer XP op mijn laptop had gezet, was dat na een systemupdate van OSX de boel niet meer wilde opstarten. Er was iets mis met de kernel, dus het zat ook redelijk diep. De update was verplicht dus ik kon er niet omheen.

Maargoed, dit neem ik Apple niet kwalijk. OSX is niet geschreven voor de X86 architectuur. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dit ongeveer 2 jaar geleden is, dat ik het voor het laatst heb geprobeerd.
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:41:29 #2
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65744769
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef dottinator het volgende:
Nee, het is geen mogelijkheid, het word je opgedrongen, als je binnen 4 minuten niet op "Restart Now" hebt geklikt doet Windows het wel voor je. Hoezo, "vertel me niet wat ik moet doen".
[..]
Weet je dat er verschil is tussen updates en updates? Sommige dichten kritieke lekken, waardoor het vanuit oogpunt van Microsoft beter is om het systeem te herstarten voordat het lek de kans krijgt ge-exploit te worden.
quote:
Ja, en dan klik ik het weg. 10 minuten later komt-ie terug! Klik ik het weer weg. Even later reboot ik m'n pc. Komt diezelfde fucking popup tevoorschijn! Tief op ik wil geen rondleiding! Vertel me niet wat ik moet doen! Laat me zelf kiezen!
Zelfde verhaal. Hier heb je weinig keus omdat het kritieke updates zijn. Volstrekt logisch als je begrijpt wat voor gevolgen het kan hebben. Of moet ik je uitleggen wat het Blastervirus is.
quote:
Ja, elevated rights, om een fucking printer te installeren. Op een Mac sluit je 'm aan, klaar, je kan printen.
Ja joh, laten we lukraak drivers installeren Dit is een zogenaamde administrative task omdat het hele systeem beinvloedt wordt door een dergelijke wijziging. Een erg logische keuze dus.
quote:
Ik ging er niet vanuit dat het zo simpel zou zijn.
Ik ging er wel vanuit dat jij het sarcasme niet zou snappen. Wederom verwijs ik je naar het stukje niveau.
quote:
Nooit gehad en nooit van gehoord. Even gegoogled en ik krijg dit: "The quartered-circle busy indicator on Mac OS X versions before 10.2" vóór 10.2?? Dat is 8 jaar terug man!
Kan je nagaan. Ik moet jou als Fanboy uit gaan leggen wat het is. Gaat het nog veel gekker worden?
quote:
Doelgroep? Je had het over MARKTaandeel. Welke markt? Golf is een auto toch? Maserati ook geloof ik. Hmm.... de automarkt? Golf en Maserati zelfde markt? Allebei in automarkt? Golf groter aandeel in deze markt --> Golf betere kwaliteit dan Maserati?
Ja marktaandeel. Maar dat is inherent aan een doelgroep. Jij vergelijkt appels met peren omdat een Golf duidelijk voor een andere doelgroep is bedoeld vergeleken met een Masterati.

Wil je een eerlijke vergelijking, dan kijk je naar het marktaandeel van bijvoorbeeld een Maserati, Ferrari en een Lamborghini.

Oftewel, Golf zou nooit in de doelgroep van een Maserati vissen, omdat deze groep hele andere verwachtingen stelt aan een wagen, zoals bijvoorbeeld status.

In het land van de OS'en is dit een wat eenduidiger verhaal, en zijn er een paar uitzonderingen. Zo zijn er bepaalde Linuxdistro's (waar je zelf de kernel complieert bijvoorbeeld) die een totaal andere doelgroep aanspreken dan bijvoorbeeld een OSX of een Windows.

Dat ik je dit moet uitleggen geeft toch aan dat ik je in ieder geval wat betreft niveau goed heb ingeschat
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
pi_65744929
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef Fritztiaan het volgende:
Ja joh, laten we lukraak drivers installeren Dit is een zogenaamde administrative task omdat het hele systeem beinvloedt wordt door een dergelijke wijziging. Een erg logische keuze dus.
Die driver is gechecked en gesigned door mensen die er verstand van hebben, waarom dan nog een keer bij de gebruiker gaan lopen zeuren?
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:46:03 #4
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65744943
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef dottinator het volgende:

[..]

Dus je vindt Windows en OS X even goed?
Beide op hun eigen manier ja. Zoals ik al eerder vermeld heb, is elk OS goed, afhankelijk van jouw verwachtingen.

OSX geniet niet mijn voorkeur, maar ik kan er prima mee overweg hoor geen probleem.
Peace out homies
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:46:41 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_65744964
quote:
Golf is een auto toch? Maserati ook geloof ik. Hmm.... de automarkt? Golf en Maserati zelfde markt? Allebei in automarkt? Golf groter aandeel in deze markt --> Golf betere kwaliteit dan Maserati?
Een Golf is idd betrouwbaarder dan de gemiddelde Maserati.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:48:17 #6
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65745033
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef zovty het volgende:

[..]

Die driver is gechecked en gesigned door mensen die er verstand van hebben, waarom dan nog een keer bij de gebruiker gaan lopen zeuren?
Omdat het een administrative task is, het hele systeem beinvloedt wordt, en het dus derhalve een taak voor in ieder geval een power user is.

Heeft puur te maken met het proberen te garanderen van de stabiliteit.
Peace out homies
pi_65745140
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Omdat het een administrative task is, het hele systeem beinvloedt wordt, en het dus derhalve een taak voor in ieder geval een power user is.

Heeft puur te maken met het proberen te garanderen van de stabiliteit.
Slechte oplossing.
Ik snap wel waar het vandaan komt, maar het is gewoon rommelig opgelost.

Naja, ik vind de hele discussie ook neit interessant eignelijk.

.
pi_65745432
Is dit de eerste sequel in KLB?
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:01:38 #9
131603 Afwazig
Serious business
pi_65745524
Oh boy, niet wéér een topic vol Macfags.
pi_65754796
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Zeker. Zorg er wel voor dat jouw processor minimaal een SSE2 en het liefst een SSE3 instructieset aan boord heeft, anders werkt het niet vlot.

Enig nadeel, en meteen ook de hoofdreden waarom ik toch weer XP op mijn laptop had gezet, was dat na een systemupdate van OSX de boel niet meer wilde opstarten. Er was iets mis met de kernel, dus het zat ook redelijk diep. De update was verplicht dus ik kon er niet omheen.

Maargoed, dit neem ik Apple niet kwalijk. OSX is niet geschreven voor de X86 architectuur. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat dit ongeveer 2 jaar geleden is, dat ik het voor het laatst heb geprobeerd.
bedankt voor de info. Ik had het wel eens op school eerder gehoord, maar ze hadden het me afgeraden, al weet ik niet meer vanwege welke reden. OSX is een fijn besturingssysteem, maar het imago van Apple gaat mij steeds meer tegenstaan.
ROBODEMONS..................|:(
pi_65756991
Macfags, ga ergens anders de prententieuze zak uithangen.

Please.
pi_65757069
En dan te bedenken dat ik dit allemaal begonnen ben
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:16:08 #13
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65791824
Wat is dit nu weer voor gekkigheid.

Waar blijft die zwetsende neger en die dottinator.

@Morri, NP
Peace out homies
pi_65791840
Swetsenegger kom er maar in
pi_65799438
Het is wel ERG rustig in dit topic. Wel kunnen concluderen dat het eerste MAC virus zijn werk goed doet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 februari 2009 @ 14:15:47 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65799582
Volgens mij had ik in het vorige topic vermeld dat ik er klaar mee was toch?
pi_65819647
Ha een Vista bash topic, leuk.
pi_65822078
Waar maakt iedereen zich druk om, om af en toe een beetje te rellen is wel leuk maar hier gaat het wel erg ver..

Klaas gebruikt OS X en ik vind het geweldig, Kees gebruikt Windows en vind het geweldig, nou fijn toch..
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:01:31 #19
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65828932
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij had ik in het vorige topic vermeld dat ik er klaar mee was toch?
Ja. But then again, je kraamde ook heel veel andere onzin uit. Ik wist niet of ik het serieus kon nemen.
Peace out homies
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 februari 2009 @ 15:34:02 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65829443
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Ja. But then again, je kraamde ook heel veel andere onzin uit. Ik wist niet of ik het serieus kon nemen.
Ja IK was degene die onzin uitkraamde
Je hele post geschiedenis bestaat uit KLB topics, hersenloze....
pi_65829444
Deze maar ff in een spoiler..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 31% gewijzigd door Inverted_World op 07-02-2009 15:40:50 ]
It's you my love, you who are the stranger
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:49:26 #22
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_65831794
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja IK was degene die onzin uitkraamde
Je hele post geschiedenis bestaat uit KLB topics, hersenloze....
Kijk dit bedoel ik nou

Alsof het alleen posten in KLB garant staat voor onzin uitkramen. Echt je bent nog dommer dan ik dacht.

Pas verder nu ook maar op met wie je hersenloze noemt, want volgens mij was jij degene die meerdere testystemen met Windows als OS hebt zien crashen omdat je niet capabel genoeg bent om het stabiel te krijgen

Je hebt trouwens geluk dat dit internet is. IRL had ik je verbaal helemaal afgeslacht en je met het schaamrood op je kaken de deur gewezen, nadat je je nederige excuses had aangeboden voor je idote gedrag. En nu oppleuren uit mijn topic "Manager". Je voegt geen reet toe.
Peace out homies
  zondag 8 februari 2009 @ 23:30:21 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_65867085
Plaatjesbagger verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2009 @ 23:31:53 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65867151
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:49 schreef Fritztiaan het volgende:

Je hebt trouwens geluk dat dit internet is. IRL had ik je verbaal helemaal afgeslacht en je met het schaamrood op je kaken de deur gewezen, nadat je je nederige excuses had aangeboden voor je idote gedrag. En nu oppleuren uit mijn topic "Manager". Je voegt geen reet toe.
whahahahahaha... ge wel dig.

IRL had je huilend naar huis gegaan omdat ik je wegens verregaande incompetentie ontslagen had.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2009 @ 23:37:10 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65867359
Het is jammer dattie te lang is voor in mijn signature... Zelden iemand zo duidelijk door zijn remmen zien schieten omdat hij gepest wordt op een forum...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')