Idd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef denthemen het volgende:
Makaay deed niet mee aan het spel, geen buitenspel dan natuurlijk
Hoeveel was sparta-feyenoord?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
WIE IS NOU WIE IS NOU
WIE IS NOU DE CLUB VAN ROTTERDAM
Mijn club verdedigen, aangezien er altijd wel een stel kneuzen zijn die het over Ajax moeten hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je het alleen over je eigen cluppie moet hebben wat doe jij als Ajacied vandaag dan in dit topic.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze zijn stuk voor stuk (nog) niet goed genoeg voor de basisbehalve Biseswar
Haha. 2-2, lekker puh.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mijn club verdedigen, aangezien er altijd wel een stel kneuzen zijn die het over Ajax moeten hebben
Haha haphaphapquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mijn club verdedigen, aangezien er altijd wel een stel kneuzen zijn die het over Ajax moeten hebben
Wie zit weer wie zit weer is thuis?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
WIE IS NOU WIE IS NOU
We zijn hier niet in Amsterdam heh...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:25 schreef Superheld het volgende:
Schop die Elia nou eens de gracht in godverdomme :R
Ik weet het, maar hij hapt zo lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
Help mee: Houdt VBL leuk en gezellig.
Euhm Excelsior ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
WIE IS NOU WIE IS NOU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |