Het middenveld is nu al 3x in 4 duels anders geweest na de winterstop, dat helpt ook niet echt. Zonder Enoh of Lindgren naast Gabri moet Gabri zelf alles oplossen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zoveel blessures zijn er nu toch niet bij AFC Ajax.?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:14 schreef Barca het volgende:
Vertonghen en Vermaelen? Alsjeblieft niet zeg!
Helaas is Vertonghen ook geen schim meer van wat hij in de 1e seizoenshelft was.. laat hem maar op het middenveld of linksback.. want Schilder ramt ook maar elke bal over de zijlijn of blind naar voren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het middenveld is nu al 3x in 4 duels anders geweest na de winterstop, dat helpt ook niet echt. Zonder Enoh of Lindgren naast Gabri moet Gabri zelf alles oplossen.
Zodra Aissati fit is gewoon zo spelen:
Vermeer-Vd Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen-Enoh-Gabri-Aissati-Sulejmani-Cvitanich-Suarez.
Ookal kan je geen kampioen meer worden waarschijnlijk, laat ze maar vast aan elkaar wennen voor volgend seizoen en dan hopen dat Suarez blijft(gebeurd niet maargoed).
Waarom zeg je nu al topics lang hetzelfde? Nu weten we het wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:14 schreef Barca het volgende:
Hij wordt door velen gezien als San Marco. Nou ... heel logisch!
Tijd nodig? Al geef je hem 100 jaar dan nog gaat het hem niet lukken. Die pannenkoek kan het gewoon niet!
Vertonghen en Vermaelen? Alsjeblieft niet zeg!
Dat moet idd de opstelling zijn!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het middenveld is nu al 3x in 4 duels anders geweest na de winterstop, dat helpt ook niet echt. Zonder Enoh of Lindgren naast Gabri moet Gabri zelf alles oplossen.
Vermeer-Vd Wiel-Wielaert-Vertonghen-Vermaelen-Enoh-Gabri-Aissati-Sulejmani-Cvitanich-Suarez.
Ookal kan je geen kampioen meer worden waarschijnlijk, laat ze maar vast aan elkaar wennen voor volgend seizoen en dan hopen dat Suarez blijft(gebeurd niet maargoed).
Dat gaat zich niet binnen 6 maanden uit betalen in alle opzichten. Het is niet reeel om te verwachten dat alles nu soepeltjes loopt na al die jaren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet. Maar het is er wederom, ondanks een soort van totaalheerschappij geen flikker beter op geworden. En dat vind IK niet gek van iemand die nog nooit iets goed gedaan heeft als trainer.
Ik neem het MvB niet kwalijk, hij kan het gewoon niet, dat was bij Oranje al duidelijk, ik neem het Ajax kwalijk dat ze die gok genomen hebben ipv echt een Hiddink-type.
En ja, AZ is idd een hele goeie ploeg, maar voor de pot AZ-Ajax stonden we "gewoon" op 1. 2 vingers in de neus is ook overdreven, maar dit Ajax presteert onder de maar,hoe je het ook bekijkt.
Waarom mensen uberhaupt nog reageren op dat 1020%-anti-020-mannetje-maar-tegelijkertijd-wel-Ajacied-kneusje, ik snap het niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu al topics lang hetzelfde? Nu weten we het wel.
Cambuur Leeuwarden bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Die spelen beiden binnen 5 jaar in een grote Europese competitie bij minimaal een subtopper.
Omdat dat mijn mening is, en ik voorlopig geen reden zie om die te wijzigen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waarom zeg je nu al topics lang hetzelfde? Nu weten we het wel.
Na al dat smijten met geld is er maar een eis: de titel. Niets minder. Deze selectie zou met een normale coach kampioen worden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat gaat zich niet binnen 6 maanden uit betalen in alle opzichten. Het is niet reeel om te verwachten dat alles nu soepeltjes loopt na al die jaren.
Ook al is hij slecht dan nog moet je hem laten zitten zodat er structuur komt . Wisselen van staf heeft ons niets opgeleverd al die jaren.
Niets, je moet ze plaatsen in een rijtje Man Utd, Arsenal, Barcelona, Real Madrid, AC Milan, Inter Milan.quote:
Sja, ik weet het niet hoor. Natuurlijk ben ik ook voor structuur en ik weet ook wel dat elke keer wisselen ook niet helpt. Maar ik denk dat deze keuze gewoon fout is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat gaat zich niet binnen 6 maanden uit betalen in alle opzichten. Het is niet reeel om te verwachten dat alles nu soepeltjes loopt na al die jaren.
Ook al is hij slecht dan nog moet je hem laten zitten zodat er structuur komt . Wisselen van staf heeft ons niets opgeleverd al die jaren.
Menzo, toptrainerquote:Niets, je moet ze plaatsen in een rijtje Man Utd, Arsenal, Barcelona, Real Madrid, AC Milan, Inter Milan.
Heb je dat soort opties dan? Ik bedoel je noemt hier trainers die niet naar Ajax wilden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik weet het niet hoor. Natuurlijk ben ik ook voor structuur en ik weet ook wel dat elke keer wisselen ook niet helpt. Maar ik denk dat deze keuze gewoon fout is.
Ik bedoel die man kon alles kiezen bij Oranje en stelde mensen als Denneboom op, bij Ajax Siem de Jong in de spits, zette Gabri wekenlang op de bank, verkiest Stekelenburg meteen boven Vermeer, kocht Sno en Oleguer, schoffeerde Perez, startte met een debutant tegen Volendam, wisselde in de 82 minuut toen. etc etc etc etc etc.............................de voorbeelden zijn nu al eindeloos.
Al die dingen hebben niets met opbouwen te maken, dat zijn gewoon achterlijke beslissingen die je gewoon niet maakt als je weet waar je mee bezig bent. Sorry dat ik het zo simpel zeg, maar dat soort dingen zie je v gaal of Hiddink toch ook niet doen? Iedereen maakt wel eens een foutje, natuurlijk. Maar hij heeft nu al zoveel onbegrijpelijke dingen gedaan, en dan zijn we iets verder dan halverwege.
Bassie is voor velen heilig!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik weet het niet hoor. Natuurlijk ben ik ook voor structuur en ik weet ook wel dat elke keer wisselen ook niet helpt. Maar ik denk dat deze keuze gewoon fout is.
Ik bedoel die man kon alles kiezen bij Oranje en stelde mensen als Denneboom op, bij Ajax Siem de Jong in de spits, zette Gabri wekenlang op de bank, verkiest Stekelenburg meteen boven Vermeer, kocht Sno en Oleguer, schoffeerde Perez, startte met een debutant tegen Volendam, wisselde in de 82 minuut toen. etc etc etc etc etc.............................de voorbeelden zijn nu al eindeloos.
Al die dingen hebben niets met opbouwen te maken, dat zijn gewoon achterlijke beslissingen die je gewoon niet maakt als je weet waar je mee bezig bent. Sorry dat ik het zo simpel zeg, maar dat soort dingen zie je v gaal of Hiddink toch ook niet doen? Iedereen maakt wel eens een foutje, natuurlijk. Maar hij heeft nu al zoveel onbegrijpelijke dingen gedaan, en dan zijn we iets verder dan halverwege.
Die columns van jouquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Na al dat smijten met geld is er maar een eis: de titel. Niets minder. Deze selectie zou met een normale coach kampioen worden.
Hem laten zitten lost helemaal niets op. Gaat de boel nog meer naar de kloten!
[..]
Niets, je moet ze plaatsen in een rijtje Man Utd, Arsenal, Barcelona, Real Madrid, AC Milan, Inter Milan.
Rijkaard of Adriaanse?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je dat soort opties dan? Ik bedoel je noemt hier trainers die niet naar Ajax wilden.
Heb je een dierenwinkel in de buurt?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die columns van jou![]()
![]()
![]()
.
Als jij Ajacied bent neem ik een kooi kakkerlakken in huis.
Misschien die niet, maar ik blijf erbij dat MvB op dat moment zeker niet de beste keuze was. Bij Oranje heeft ie echt niets laten zien, nee ook op het EK niet ondanks de wedstrijden italie-frankrijk. Dat was ondanks hem (sorry wederom voor de simpliciteit).quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je dat soort opties dan? Ik bedoel je noemt hier trainers die niet naar Ajax wilden.
Rijkaard wilde vrij. Adriaanse was geen optie voor de heren binnen Ajax.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Rijkaard of Adriaanse?
[..]
Heb je een dierenwinkel in de buurt?
Goedzo, eruit tyfen die Steek.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |