quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:34 schreef jimmyrodgers het volgende:
EEn beetje pesten mag toch wel, behalven als het over Ajax gaat![]()
Ok.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kom allemaal eens uit die zandbak, berg je schepje op en gedraag je eens naar je leeftijd.
toen ik mod werd was VBL al niet meer zelfregulerend.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
Ik zit vanaf 2000 op Fok. Het is niet meer te vergelijken.
VBL was altijd zelfregulerend. Users corrigeerden elkaar.
Dat kan niet meer en gebeurt niet meer.
Vroeger postte ik volop in het Ajax topc, daar kom ik nooit meer.
Heb geen zin om me steeds maar te verdedigen of te ergeren.
De wedstrijdtopics zijn ook totaal anders geworden.
Vroeger reagereerde men nog op elkaar.
Als ik nu een briljante grap maak zijn we twee pagina's verder.
Fok is groot geworden en VBL wordt door de eikels overgenomen.
Klopt is wel jammerquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen ik mod werd was VBL al niet meer zelfregulerend.
Kom allemaal eens uit die zandbak, berg je schepje op en gedraag je eens naar je leeftijd.quote:
Ik blijf het allemaal erg drama queen vinden. Voor veel mensen is de lol er afquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ik het post en open, betekent niet dat ik de enige ben die er zo over denkt. Een van de andere drie had hem net zo goed kunnen openen en precies hetzelfde verhaal kunnen posten, aangezien we er alle vier zo over denken en achterstaan.
Het is verder geen jankverhaal naar mijn mening, maar meer een reactie op wat er de afgelopen maand is gebeurd en hoe er de afgelopen maand is gepost in VBL. Voor veel mensen is de lol er van af en wij proberen aan te geven hoe je daar mee om kan gaan om het voor iedereen leuker te maken. Hoe users dat gaan oppakken, is een tweede verhaal, maar wij denken dat met zo'n post het wellicht een deel aanzet tot wat meer nadenken voordat men post en minder snel hapt, waardoor iedereen gewoon normaal kan discussiëren zonder een stortvloed aan trols, bagger en onzin als reacties te krijgen.
En ach - die laatste zin. Het leek af en toe net een kleuterklas de laatste tijd, dus vandaar die laatste zin met een lichtelijk sarcastisch tintje.
Normaal en volwassen doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Samenvatting graag.
Als users als Tong80, SCH en Golfer zich naar hun leeftijd zouden gedragen zouden ze hier niet meer (x)xx posts per dag neer plempen. Zou al een hele verbetering zijn.quote:
Dus het feit dat we wat ouder zijn als jij is voor jou al genoeg reden om niet meer in VBL, dat notabene door mij en Doc is opgericht, te mogen posten?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Als users als Tong80, SCH en Golfer zich naar hun leeftijd zouden gedragen zouden ze hier niet meer (x)xx posts per dag neer plempen. Zou al een hele verbetering zijn.
Tuurlijk mag dat, ik ben de laatste die iemand er van zal weerhouden hier te posten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:13 schreef golfer het volgende:
Dus het feit dat we wat ouder zijn als jij is voor jou al genoeg reden om niet meer in VBL, dat notabene door mij en Doc is opgericht, te mogen posten?
Wat is volgens jou naar onze leeftijd gedragen?
Je vader en moeder nadoen?
Of mogen wij gewoon op een discusssieforum toch nog een mening hebben?
Minstens drie-kwart van heel fok is geouwehoer, en ouwehoeren is voor alle leeftijden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, ik ben de laatste die iemand er van zal weerhouden hier te posten.
Maar de manier waarop jullie je, alledrie op een eigen manier en soms in vereniging, regelmatig binnen VBL (en eigenlijk heel fok) manifesteren vind ik nou niet bepaald bij jullie leeftijd passen danwel een voorbeeld geven voor een leuk en gezellig VBL.
Het is niet zo interessant om te weten welk gedrag jij bij een bepaalde leeftijd vindt passen en al helemaal niet interessant voor deze discussie. Volgens mij roept Bliksemschigt op tot bepaalde gedragsregels en is dat voor iedereen hetzelfde, van welke leeftijd dan ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar de manier waarop jullie je, alledrie op een eigen manier en soms in vereniging, regelmatig binnen VBL (en eigenlijk heel fok) manifesteren vind ik nou niet bepaald bij jullie leeftijd passen danwel een voorbeeld geven voor een leuk en gezellig VBL.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Minstens drie-kwart van heel fok is geouwehoer, en ouwehoeren is voor alle leeftijden.
Het zijn in elk geval niet de grootste trollers, behalve de relnicht misschien.
Wij hebben wel degelijk gehandeld de laatste tijd, maar we willen het toch voor iedereen nog even extra duidelijk maken. Want het is de laatste weken echt gortig geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:41 schreef Happel het volgende:
Vind het eerlijk gezegd een beetje sneu om hier een topic over te openen. Geen woorden, maar daden. Handelen en men merkt vanzelf wel wat de consequenties zijn.
Zijn er nu 2x zoveel tijdelijke bans uitgedeeld dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij hebben wel degelijk gehandeld de laatste tijd, maar we willen het toch voor iedereen nog even extra duidelijk maken. Want het is de laatste weken echt gortig geweest.
nou.. na de dinsdag perikelen ineens een behoorlijk aantal. Dat was eigenlijk de druppel om iedereen nog eens extra -en volgens sommigen ten overvloede- te informeren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn er nu 2x zoveel tijdelijke bans uitgedeeld dan?
Ongeacht de leeftijd dragen jullie daar geenszins aan bij. En met jullie hautaine gedrag proberen jullie zelfs regelmatig het gezag van de moderators te ondermijnen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:38 schreef SCH het volgende:
Het is niet zo interessant om te weten welk gedrag jij bij een bepaalde leeftijd vindt passen en al helemaal niet interessant voor deze discussie. Volgens mij roept Bliksemschigt op tot bepaalde gedragsregels en is dat voor iedereen hetzelfde, van welke leeftijd dan ook.
TR heeft wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ongeacht de leeftijd dragen jullie daar geenszins aan bij. En met jullie hautaine gedrag proberen jullie zelfs regelmatig het gezag van de moderators te ondermijnen.
Dat is jouw mening en die respecteer ik. Zullen we verder proberen VBL leuk te houden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ongeacht de leeftijd dragen jullie daar geenszins aan bij. En met jullie hautaine gedrag proberen jullie zelfs regelmatig het gezag van de moderators te ondermijnen.
Dat staat toch los van alles?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
nou.. na de dinsdag perikelen ineens een behoorlijk aantal. Dat was eigenlijk de druppel om iedereen nog eens extra -en volgens sommigen ten overvloede- te informeren.
Ach, ik vind jou relgematig hautain en vervelend en zeker niet bijdrage aan een goede sfeer de laatste tijd, daarvoor helemaal niet trouwens.quote:
Vooralsnog was jij de persoon die afgelopen maandag weer continue doorging terwijl mods zeiden dat het klaar was. Vervolgens ga ik me er aan ergeren dat jij blijft zuigen in het FB-topic en zie ik mij genoodzaakt te reageren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, ik vind jou relgematig hautain en vervelend en zeker niet bijdrage aan een goede sfeer de laatste tijd, daarvoor helemaal niet trouwens.
Ik vind dat veel ex-moderators maar moeilijk afscheid kunnen nemen van hun functie. Dat geldt zowel voor golfer als voor jou en sjimz. Als je geen mod meer bent dan moet je je ook niet meer als zodanig willen gedragen, je er ook niet op beroepen en misschien ook wat afstand nemen van de FB-topics. Jullie maken het de huidge moderators het er ook niet echt makkelijker op.
Misschien, maar het paste wel bij de algehele plaatje en er waren niet alleen die bans hoor, we hadden het ook druk genoeg met andere randzaken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat staat toch los van alles?
Volgens mij ging dat alleen maar om een paar ajaciedjes die uit gingen huilen, maar nog niet geleerd hebben hoe dat hoort.
In het beeld dat je van jezelf schetst, herken ik weinig. Het zou goed zijn als ook jij (en anderen) de handschoen oppakken, de OP is ook voor jou (jullie) bedoeld. Jij bent net zo goed schuldig aan misdragen, getroll, gezuig en het verzieken en verlinken. Je speelt alleen steeds nogal de onschuld.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Vooralsnog was jij de persoon die afgelopen maandag weer continue doorging terwijl mods zeiden dat het klaar was. Vervolgens ga ik me er aan ergeren dat jij blijft zuigen in het FB-topic en zie ik mij genoodzaakt te reageren.
Ik heb me nooit tot het irriteren verlaagd, tot het gedoe rondom Sjimz zijn vertrek. Waar achtereenvolgens jij en golfer mij ergens bij betrokken waar ik niks mee te maken had. En toen ben ik vervelend tegen jullie gaan doen. En dat is nu wel weer leuk geweest
Ik bagger nooit in topics, mijn reacties zijn overal (behalve de SC) serieus en ik heb nog nooit lopen zeiken tegen een mod. Dus volgens mij verziek ik niet zoveel.
Ow en for your interest. Ik ben nooit mod geweest
Zie dit als een soort waarschuwing. We geven iedereen eerst even de kans bij zichzelf ten rade te gaan. Niet direct als mod's in de porseleinkast tekeer te gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:52 schreef TC03 het volgende:
Wat een overdreven topic. Gewoon de mensen bannen die constant bagger aanleveren, zo moeilijk is het toch niet?
Het blijft jouw eigen verantwoordelijkheid, ik voel me daar op geen enkele manier door aangesproken. Jij koos voor een bepaalde manier van modereren en reageren en je nam zelf bepaalde beslissingen. Dat je daar je conclusies aan verbindt is geheel aan jou.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:50 schreef sjimz het volgende:
Het was inderdaad een eigen keuze maar dat werd wel mede door jou gesponsord SCH
Klopt, ik had het alleen op dat moment helemaal gehad met je slachtofferrol gedrag.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Het blijft jouw eigen verantwoordelijkheid, ik voel me daar op geen enkele manier door aangesproken. Jij koos voor een bepaalde manier van modereren en reageren en je nam zelf bepaalde beslissingen. Dat je daar je conclusies aan verbindt is geheel aan jou.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef rubbereend het volgende:
laten we die discussie nog eens overdoen
Het is wel typerend voor de situatie die is ontstaan. Er is een aantal users dat blijkbaar denkt dat ze moest opstaan tegen andere user, ineens was het de jonkies tegen de oudjes. Dat was volstrekt nieuw toch rubber?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef rubbereend het volgende:laten we die discussie nog eens overdoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |