Ik wil geen alcoholist wordenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef koudhier het volgende:
Okee dan drink je toch elke avond een paar biertjes?
Wat is de klacht?
lees dit eens goed door...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik wil geen alcoholist worden
Ik drink 5/6 avonden per week, die andere dagen slaap ik kut
Zie je de contradictie?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opende hij dit topic net voor een middagdutje..quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef Liefste. het volgende:
Wat deed jou denken dat de 's' van 's ochtends met een hoofdletter moest?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is nogal simpel: je wordt alcoholist of je slaapt kut. Kies maar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Excuseer meneertje mevrouwtje taalnaziquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef Liefste. het volgende:
Wat deed jou denken dat de 's' van 's ochtends met een hoofdletter moest?
''Het middenstadium van alcoholisme kenmerkt zich door een steeds meer onbeheersbare levenssituatie. De alcoholist blijft echter ontkennen dat er problemen zijn.''quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:40 schreef afcajos het volgende:
Voor iedereen die denkt dat ik een alcoholist ben, ik functioneer vrij normaal overdag ( denk ik) en 4/5 biertjes op een avond valt reuze mee.
Mevrouw!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Excuseer meneertje mevrouwtje taalnaziEr staat een punt voor, maar ik realiseer me nu dat de 'o' met een hoofdletter had gemoeten. Het spijt me zo erg, ik zal het nooit meer doen!
Als je het iedere dag doet en in het weekend 2x 15 naar binnen ramt, dan ga je er over 2 jaar toch zeker last van krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:40 schreef afcajos het volgende:
Voor iedereen die denkt dat ik een alcoholist ben, ik functioneer vrij normaal overdag ( denk ik) en 4/5 biertjes op een avond valt reuze mee.
Hou je bek dicht teef, mijn moeder is overleden aan kanker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Mevrouw!
Nee ik heb daar echt een kankerhekel aan, het geeft gewoon zoveel aan.
Even voor de goede orde, 's ochtends is afgeleid van DEs ochtends.
Heb ik nog overgehouden aan groep 8, dus jij had het ook kunnen weten.
En nu bier godverdomme
Dan kun je nog wel verslaafd zijn. Een roker bijvoorbeeld functioneert ook prima de gehele dag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:40 schreef afcajos het volgende:
Draai jij anders nog even een shaggie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Mevrouw!
Nee ik heb daar echt een kankerhekel aan, het geeft gewoon zoveel aan.
Even voor de goede orde, 's ochtends is afgeleid van DEs ochtends.
Heb ik nog overgehouden aan groep 8, dus jij had het ook kunnen weten.
En nu bier godverdomme
5/6quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
En dat geeft jou het recht mij te verbieden ermee te schelden?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hou je bek dicht teef, mijn moeder is overleden aan kanker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |