Maar jij bent ook fantastisch.. Ik vind het maar saai om voor mezelf te gaan koken.. Moet ik mezelf dan ook een schouderklopje geven als ik het weer goed gedaan heb?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kook ook altijd fantastisch
Zelfs als ik alleen ben
Is toch leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
"de antwoordmogelijkheden staan er niet bij" was dat een keuze optie? Of snap ik er niks van
Pizzaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef dawg het volgende:
Dus. Wie gaat het eerste typische singlegerecht roepen?
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef dawg het volgende:
Dus. Wie gaat het eerste typische singlegerecht roepen?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjes
Het lijkt mij dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken? Als zoiets voorkwam bij mij en dat werd aangekaart dan kreeg je gewoon de maximale punten voor die vraag die je kon behalen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.
@Murmeli; Ik moet dit halen om door te mogen met Psychologie. Dit is een wiskunde toets en je moet een 6 op VWO hebben en ik heb Havo. Hij heeft nu de normering deels aangepast, maar goed.. Ik zie wel even wat de rest doet.
Als je toch rookworst doet kan je net zo goed verse aardappelen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
Andijvie, magere spekjes en rookworst (met van die aardapp. purree die klaar is terwijl je roert).
We have a winner!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjes
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je toch rookworst doet kan je net zo goed verse aardappelen doennog lekkerder!
Ik leg altijd de rookworst op de kokende aardappelen om warm te worden.. En uiteraard magere rookworst, die is lekker van de unox... Of gewoon de echte hema worstquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?).
Hmmmz dat moet denk ik wel aan te kaarten zijn. of het moet zo zijn dat je echt geen gelijk had en de antwoorden er wel bijstonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.
@Murmeli; Ik moet dit halen om door te mogen met Psychologie. Dit is een wiskunde toets en je moet een 6 op VWO hebben en ik heb Havo. Hij heeft nu de normering deels aangepast, maar goed.. Ik zie wel even wat de rest doet.
een goede of een sexy?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn afstudeervoorstel is goedgekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik word ook begeleidt door een goede kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedquote:
Zeg , jij bent toch degene die bij mij om de hoek woont ( zo goed als ), of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wihoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoe!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die van Unox jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik leg altijd de rookworst op de kokende aardappelen om warm te worden.. En uiteraard magere rookworst, die is lekker van de unox... Of gewoon de echte hema worst(allesbehalve mager)
5,49... als ik een beetje uitgebreid kook ben ik wel iets duurder uit.. maar dan wordt het lekker ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zweer het je, dat spul is lekker!![]()
Alleen een beetje duur, 5,49 per maaltijd
Jups, that's me. Howcome? Ga je voor me koken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zeg , jij bent toch degene die bij mij om de hoek woont ( zo goed als ), of vergis ik me nu?
Daar lunch ik niet eens vanquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zweer het je, dat spul is lekker!![]()
Alleen een beetje duur, 5,49 per maaltijd
Make that 3.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Makes 2 of us... maar niemand om voor te koken
Ik zit een beetje gebonden aan een studentenbudget helaasquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
5,49... als ik een beetje uitgebreid kook ben ik wel iets duurder uit.. maar dan wordt het lekker ook!
De eis is dat je wiskunde haalt in je eerste jaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmmz dat moet denk ik wel aan te kaarten zijn. of het moet zo zijn dat je echt geen gelijk had en de antwoorden er wel bijstonden.
maar kan je in juni nog herren en dan alsnog door met je studie? hoe werkt dat precies dan? ben je begonnen onder de voorwaarde dat je die wiskunde zou halen in het eerste jaar?
Low budget koken is ook een kunst!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje gebonden aan een studentenbudget helaas
Gefeliciteerd CG.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen feest, maar ga wel met een collega wat eten in de stadquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wihoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoe!!
vanavond feest bij Cue!!
ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje gebonden aan een studentenbudget helaas
Dat klinkt dan weer wel heel lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Low budget koken is ook een kunst!Gepofte aardappelen met olijf en geraspte kaas erin..
Als je m nu net niet haalt, ga je m de volgende keer toch makkelijk halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eis is dat je wiskunde haalt in je eerste jaarAnders mag je niet door naar de tweede. Het stomme is; ik heb dit nodig voor statistiek en die vakken haal ik met een 7 (terwijl VWO'ers 2en etc. halen). M.a.w. ik zou weg moeten, want ik ben te slecht, terwijl ik de rest wel haal
![]()
Ik mag in juni nog een poging doen en in juli is de allerlaatste kans. Maar goed; de druk wordt nu wel heeél erg hoog
Binnenkort maar even babbelen met mijn "mentor"
Kijk, dat is een hele opluchting!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heey, maar nu we het toch over lekker eten hebben, hebben jullie nog errug lekkere recepten???quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
beetje een onzin argument
Minder geld uit geven aan single feesten
Mijn prioriteiten liggen nou eenmaal ergens andersquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Soms ben jij echt een trutje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Daar geloof ik niet meer in, haha. Dit was mijn derde keer al (eerste keer weinig gedaan en een drie en de vorige keer had ik mijn rekenmachine fout staan en toen had ik één fout teveel).quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als je m nu net niet haalt, ga je m de volgende keer toch makkelijk halen
Ik ben het best in taarten en cakes en zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, maar nu we het toch over lekker eten hebben, hebben jullie nog errug lekkere recepten???
Ik vind gevulde aubergine lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, maar nu we het toch over lekker eten hebben, hebben jullie nog errug lekkere recepten???
Maar hier achter mn laptop kijk ik nu erg braaf en onschuldig en dan word je altijd alles vergevenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms ben jij echt een trutje.![]()
Ik moest wel lachen.
Spaghetti alla puttanesca.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
ach joh dat is nog 2 herren en nog een kans om dit aan te kaarten. dat gaat wel loslopen! en een gesprekje met je mentor kan natuurlijk geen kwaad!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eis is dat je wiskunde haalt in je eerste jaarAnders mag je niet door naar de tweede. Het stomme is; ik heb dit nodig voor statistiek en die vakken haal ik met een 7 (terwijl VWO'ers 2en etc. halen). M.a.w. ik zou weg moeten, want ik ben te slecht, terwijl ik de rest wel haal
![]()
Ik mag in juni nog een poging doen en in juli is de allerlaatste kans. Maar goed; de druk wordt nu wel heeél erg hoog
Binnenkort maar even babbelen met mijn "mentor"
Een schatje en een katje tegelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms ben jij echt een trutje.![]()
Ik moest wel lachen.
Jup, het komt vast wel goed, maar het legt echt een extra last op je schouders. Al moet ik zeggen dat ik meestal wel goed presteer als ik druk voel. Ach, we zien het wel in juni!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach joh dat is nog 2 herren en nog een kans om dit aan te kaarten. dat gaat wel loslopen! en een gesprekje met je mentor kan natuurlijk geen kwaad!!
Ik snap nog steeds dat je baalt hoor, ik wil het niet bagatelliseren, ik wil je vooral moed inpraten dat het nog goed kan komen
Nee, mijn beeld van jou is de laatste dagen steeds beter geworden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar hier achter mn laptop kijk ik nu erg braaf en onschuldig en dan word je altijd alles vergeven![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee, low budget speed koken dus...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer wel heel lekker
Ik vind het alleen vervelend om in mijn eentje te koken... Dan is de motivatie er niet echt, en wordt de keuze voor iets makkelijks toch wel heel aantrekkelijk
Zo hoort hetquote:
Hoest eigenlijk met jouw stage?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
En auto je kent de stof dus wel want je zit er telkens vlak bij!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, mijn beeld van jou is de laatste dagen steeds beter geworden.
Mja, ergens zit het verstoptquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
En auto je kent de stof dus wel want je zit er telkens vlak bij!
Ik ga uit eten met een niet-single.. mag dat ook?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef MLI het volgende:
Koken met singles, wat een onzin.
Uit eten met singles klinkt veel beter.
Ik doe dat ook zo met een aardappel maar dan met ui en kaasquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Okee, low budget speed koken dus...
2 grote aardappelen even schoonwassen, V vorm eruit snijden, dat vullen met olijf en geraspte kaas, in magnetron folie en klaar. Men neme een kipfilet, snijd hem open, brie erin, deppen in een mengelmoes van bloem en kaneel en in de koekenpan (dit duurt verreweg het langste) En als laatste nog even witlof door midden snijden, wokken met wat suiker en oooh, jij gaat smullen.. en zo duur is het niet...
na een goede hap partij is het bed tenminste dichtbijquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef MLI het volgende:
Goed geloof ik!quote:
Lekker charmant samen uitbuiken in bedquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
na een goede hap partij is het bed tenminste dichtbij
Haai KZ!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hoi hoi
Ik hoef niet te koken, vanmiddag al gegeten op mijn werk. Mijn indiaase en surinaamse collega's hadden eten gemaaktlekker sotosoep, hardekip, rijst, aardappel/bietjes salade, vlees pastietjes, sla en toe een heerlijke chocolade cake
Uhu. Je wilt mijn fameuze sate niet proberen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef MLI het volgende:
Zorgen voor wat makkelijk verteerbaar voedsel.. en eerst allebei nog even op de bank uitbuiken terwijl zij der hoognodige Goede tijden slechte tijden kijkt en ik de vaat doequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lekker charmant samen uitbuiken in bed
toetje consumerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lekker charmant samen uitbuiken in bed
Dan ga ik toch ook uit eten bij jou? Als ik de afwas maar niet hoef te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhu. Je wilt mijn fameuze sate niet proberen?
Dat is wel fijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goed geloof ik!
Ik hoef er niet meer echt heen dus dat scheelt al een boel haha
Alleen heb ik nu geen zicht op de andere dus of het wel ooit af raakt
Maar ja het zorgt er wel voor dat ik het een stuk beter los kan laten
Nee.. bezetquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
cue wat voor collega is dat waar je mee gaat eten, weer iets datebaars of niet?
Was het zekerquote:
Verkapte check-mij-de-afwas-doen postquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zorgen voor wat makkelijk verteerbaar voedsel.. en eerst allebei nog even op de bank uitbuiken terwijl zij der hoognodige Goede tijden slechte tijden kijkt en ik de vaat doe
Ja, als je het zo bekijkt wel. Ik dacht even aan restaurants.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan ga ik toch ook uit eten bij jou? Als ik de afwas maar niet hoef te doen.
Mij heb je al gezienquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:40 schreef Murmeli het volgende:
oh en wanneer gaan we trouwens nog een keer meeten? ik wel een herkansing
Hehe, dat is 1 malig... eerst zorgen dat ze in de pocket is en dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verkapte check-mij-de-afwas-doen post
Ieeeuw!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga peejstamp (wortelstamp) met hacheé eten
Wist het ff niet meer zeker. Vind het trouwens wel beetje vreemd dat we vlakbij wonen en elkaar nog nooit hebben gezien. Kan goed zijn dat we elkaar al eens hebben gezien , alleen weten we dat niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups, that's me. Howcome? Ga je voor me koken?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga peejstamp (wortelstamp) met hacheé eten
Hahaha! Weet jij hoe ik eruit zie dan? (van toen ik nog wel foto's in mijn fobo had staan?).quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wist het ff niet meer zeker. Vind het trouwens wel beetje vreemd dat we vlakbij wonen en elkaar nog nooit hebben gezien. Kan goed zijn dat we elkaar al eens hebben gezien , alleen weet ik dat niet.
tja aan de ene kant wel maar voor mijn gevoel toch nog nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Hoe heeft het zichzelf nu opgelost?
ik heb gewoon een vaatwasserquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verkapte check-mij-de-afwas-doen post
Dat dus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb gewoon een vaatwasser
Nog beter
bleeegh magnetron troep!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:43 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij hebben de Goden Albert en Heijn voor mij beslist dat het vandaag voor mij of Penne met Kruidenkaas (4 min, 750W) of Zuurkool met Worst (5 min, 750W) gaat worden
Nog een jaartje!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb gewoon een vaatwasser
Nog beter
Nou , dat weet ik niet. Maar kan goed zijn dat ik je b.v. al 12x heb gezien bij de AH zonder te weten dat jij het bent . ( of formuleer ik het weer verrot )quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Weet jij hoe ik eruit zie dan? (van toen ik nog wel foto's in mijn fobo had staan?).
JB woont ook vlak bij ons in de buurt
Nee. Ik maak het warm en vervolgens spring ik er een paar keer op en dan spoel ik het door de WC.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bleeegh magnetron troep!
Dat eet je toch niet echt?!?!?!
Hmmm... dat is meer 'effectief oplossen' als echt oplossen. Kan me voorstellen dat je er geen goed gevoel bij hebt. Volgende keer weet je nog niet hoe je het aan moet pakken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja aan de ene kant wel maar voor mijn gevoel toch nog niet
Mijn mentor en begeleidster zeggen dat het niet uit maakt als het eind product niet super is omdat ik mijn werk gewoon gedaan heb
En omdat ik er nu niet meer dagelijks ben zie ik ook niet dat het gewoon kut gaat met dat eindproduct dus maak ik me er niet zo druk om
Maar gevoelsmatig klopt het gewoon allemaal niet
Dankzij het gedoe van die andere heb ik een rot gevoel bij deze stage en ik wil gewoon een goed product opleveren!!
Dat is wel het enige waar het goed voor isquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee. Ik maak het warm en vervolgens spring ik er een paar keer op en dan spoel ik het door de WC.
Hoe woon je nu eigenlijk?quote:
Ik weet wel hoe jij eruit ziet (dwz dat ik je wel meen te herkennen). Ik zal je dan wel aanspreken, kee?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , dat weet ik niet. Maar kan goed zijn dat ik je b.v. al 12x heb gezien bij de AH zonder te weten dat jij het bent . ( of formuleer ik het weer verrot )
Van JB weet ik waar ze woont.
??? Hoe weet jij hoe ik eruit zie?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe jij eruit ziet (dwz dat ik je wel meen te herkennen). Ik zal je dan wel aanspreken, kee?
Overigens shop ik nooit bij de AH. Woon 2 parallelstraten verder
Tjaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... dat is meer 'effectief oplossen' als echt oplossen. Kan me voorstellen dat je er geen goed gevoel bij hebt. Volgende keer weet je nog niet hoe je het aan moet pakken.
Komt op mij over, en ik kan ernaast zitten, dat de mentor en beg. een beetje voor de makkelijke weg hebben gekozen.
Heb ooit een halve foto van je gezien op Fok! Je hebt een typerende kaaklijn aan de onderkantquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
??? Hoe weet jij hoe ik eruit zie?
Is dat zo raar dan ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:51 schreef Ludootje het volgende:
Heh, zo zijn er een aantal mensen hier op Fok! die ik denk ik wel adhv hun fobo zou herkennen
Jij staat in mannen S&G.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
??? Hoe weet jij hoe ik eruit zie?
Ja, maar ik loop niet dagelijks rond in m,n blote bast.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:51 schreef Ludootje het volgende:
Heh, zo zijn er een aantal mensen hier op Fok! die ik denk ik wel adhv hun fobo zou herkennen
Ik woon in een mooi huisje, maar ga binnenkort verhuizen. Zo ik heb beslotenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet waar MNR woont...
Ik weet wel waar Feitosa woont
En ik weet waar ik woon. Das twee van de drie
Nee, eigenlijk nietquote:
Mijn kamer was eigen douche en eigen keukentje, toilet delen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ow tof een eigen keukentje
Vriendje heeft het andersom
Keuken delen en eigen badkamer en toilet
Dat is ook echt super fijn
Vooral in het begin als ik weg probeerde te sneaken s ochtendskun je toch lekker douchen zonder huisgenoten tegen te komen haha
Hehe, nee, maar ik kan lijnen wel herkennenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, maar ik loop niet dagelijks rond in m,n blote bast.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:46 schreef Ludootje het volgende:
Nee. Ik maak het warm en vervolgens spring ik er een paar keer op en dan spoel ik het door de WC.
Zo weten we dus wel hoe je eruit ziet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Echt niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Heb ej de foto niet gezien van het Singlesfeest?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:53 schreef Murmeli het volgende:
Hee knuffel... ja van jou weet ik hoe je eruit ziet. maar de rest nog niet.hahaha
ow wat heb je met je haar gedaan dan?
En hier in de buurt dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik woon in een mooi huisje, maar ga binnenkort verhuizen. Zo ik heb besloten![]()
zie foboquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:53 schreef Murmeli het volgende:
Hee knuffel... ja van jou weet ik hoe je eruit ziet. maar de rest nog niet.hahaha
ow wat heb je met je haar gedaan dan?
Jups, als jij dichtbij Feitosa woont, woon ik ook dicht bij jouquote:
En bij mn zusjequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups, als jij dichtbij Feitosa woont, woon ik ook dicht bij jou
Ja, dankzij jou weer een glimlach op mijn gezicht. En met jou?quote:
Ik krijg nu niet direct de indruk dat Feitosa dat leuk vindt (maar ik kan ernaast zitten).quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
zeg doe die blolte bast foto hier ook ff of een linkje
Je lijkt mij wel...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
zeg doe die blolte bast foto hier ook ff of een linkje
is dat een van de singles topics? of een anderequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb ej de foto niet gezien van het Singlesfeest?
Staat in het topic uhm.. over tieten om kerels gek te maken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Even uit m'n losse hoofd: Q, MLI, Kluts, SHE, JB en M_M denk ik al zonder meer
Haha! Grappigquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En bij mn zusje![]()
En mn tante
En mn opa en oma
Gezellig
Anytime!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dankzij jou weer een glimlach op mijn gezicht. En met jou?
Ik voel me niet bedreigd, vroeg me gewoon af hoe je dat weet. Probeer het namelijk hier flink anoniem te houden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:54 schreef MNR het volgende:
Je hoeft je niet bedreigd te voelen hoor Feitosa. Ik zal je foto toevallig omdat XfriendX (of zoiets) wel 2 keer heeft gepost hier dat zijn foto's daar stonden. Heb ik gekeken uit nieuwsgierigheid. En toen kwam ik jou daar ook tegen. That's all
buhuhquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En bij mn zusje![]()
En mn tante
En mn opa en oma
Gezellig
Ach, jij post ook te pas en te onpas je foto's over Fok!, en bij jij bleef hangen omdat je uit de buurt van Zutphen komtquote:
Ik had in Indonesie gezongen in een bandje op vrijdagavond... de dag erop werd ik herkend door dorpsgenotenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:57 schreef MLI het volgende:
Ik werd laatst op een feest herkend, hadden mensen mij zien zingen in de karaokebar.
Ah, nu ga ik gelijk het plan voor vanavond omgooien.
Wat wàs het plan en wat wòrdt het plan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:57 schreef MLI het volgende:
Ik werd laatst op een feest herkend, hadden mensen mij zien zingen in de karaokebar.
Ah, nu ga ik gelijk het plan voor vanavond omgooien.
Ik denk ook dat je anonimiteit goed gewaarborgd isquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik voel me niet bedreigd, vroeg me gewoon af hoe je dat weet. Probeer het namelijk hier flink anoniem te houden.
Moet je vooral foto's in S&G plaatsenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik voel me niet bedreigd, vroeg me gewoon af hoe je dat weet. Probeer het namelijk hier flink anoniem te houden.
Geen probleem hoor, alleen m,n kaaklijn staat er niet op , zover ik weet. Misschien heb ik eerder daar gepost en weet ik dat niet meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik krijg nu niet direct de indruk dat Feitosa dat leuk vindt (maar ik kan ernaast zitten).
M,n romp staat er enkel op , geen hoofd verder ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
Moet je vooral foto's in S&G plaatsen
kom maar door dan!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, alleen m,n kaaklijn staat er niet op , zover ik weet. Misschien heb ik eerder daar gepost en weet ik dat niet meer.
Aha! Dus er is meer!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, alleen m,n kaaklijn staat er niet op , zover ik weet. Misschien heb ik eerder daar gepost en weet ik dat niet meer.
Ooow ok, dan begreep ik t verkeerdquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
M,n romp staat er enkel op , geen hoofd verder ofzo.
Heb geen zin dat m,n carriere ooit verpest wordt doordat ik hier post o.i.d.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je anonimiteit goed gewaarborgd is
Maar goed, ik shop dus niet bij de AH dus ik denk niet dat we elkaar snel treffen
Is een singles topic jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is dat een van de singles topics? of een andere
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:01 schreef Ludootje het volgende:
Ik baal altijd zo van foto's... Ik ben zo a-fotogeniek als maar zijn kan. Komt mijn sprankelende persoonlijkheid nooit ten volle tot zijn recht
Je mag mijn handtekening komen vragen hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, jij post ook te pas en te onpas je foto's over Fok!, en bij jij bleef hangen omdat je uit de buurt van Zutphen komt
Dat is ook de reden dat ik mijn fobo leeg heb gehaald. Een collega vond het nodig om alles te lezen wat ik posttequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb geen zin dat m,n carriere ooit verpest wordt doordat ik hier post o.i.d.
En terecht.quote:
Nee, heb een andere gezienquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:03 schreef Feitosa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou deze moeten zijn.
Laat je hem/haar toch lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik mijn fobo leeg heb gehaald. Een collega vond het nodig om alles te lezen wat ik postte
Was 'm niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:03 schreef Feitosa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou deze moeten zijn.
Ik ook nietquote:
Ik ook niet, maar jaquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook nietheel normaal lijfje toch?
Ik heb meer met ogen en haar en zo, het boeit me niet zo of iemand gespired is of niet
Ik heb het gewoon op het forum getypt. Het was daarna ook over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat je hem toch lekker
Maakt dat nou uit, gewoon hard tegenin gaan als er wat over gezegd wordt is het zo over.
Ach, dat jij nog nooit mijn sprankelende persoonlijkheid in levende lijve hebt mogen meemaken... your lossquote:
Mag ik je dan ook op een niet-seksuele manier aanraken?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Je mag mijn handtekening komen vragen hoor
Hey, onderschat mijn bodycheck niet he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou het knap vinden als mnr je daar aan kan herkennen hahahaha
Ja, ligt eraan. Ik heb het een tijdje gedaan met een gespierde collega en bij hem werd ik er wel echt warm van. Maar kan komen omdat het gewoon een geile neger was. Bij blanken hoeft dat gespierde niet zo nodig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook nietheel normaal lijfje toch?
Ik heb meer met ogen en haar en zo, het boeit me niet zo of iemand gespired is of niet
Jemie, dat is irritant. Hoe kwam je daarachter? Of zei hij; Hey MNR, wat las ik nu toch over je!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon op het forum getypt. Het was daarna ook over.
Ik vind het storend als iemand een zieke controlebehoefte heeft om alles te volgen wat ik zeg post. Zeker als het iemand is die ik graag uit de buurt wil hebben. Ws wilde hij gewoon weten of ik ook over hem praatte.
Geen foto's, ik zeur er wel eens over dat de schoenen niet mooi zijn of geef iemand een compliment over d'r tieten zeg maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er hier meer mensen buiten MLI (En Feitosa dus) die posten in S&G eigenlijk?
Vind het wel een mooi lichaam hoor. Weet zeker dat veel mannen daar jaloers op zijn!quote:
al 4 jaar niet meer gedaan ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er hier meer mensen buiten MLI (En Feitosa dus) die posten in S&G eigenlijk?
Je mag me ook op een seksuele manier aanraken als je me dronken voert. Ik drink alleen niet meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, dat jij nog nooit mijn sprankelende persoonlijkheid in levende lijve hebt mogen meemaken... your loss
[..]
Mag ik je dan ook op een niet-seksuele manier aanraken?!
Ooo, ja dat zeker, maar ik ga er niet van glijdenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi lichaam hoor. Weet zeker dat veel mannen daar jaloers op zijn!
Het viel me op dat hij verdacht lang naar mijn scherm staarde als ik postte. En hij begon over een aantal dingen die op het forum had geschreven (en die waren zo typerend en ik wist dat ik daar alleen maar over had geschreven/verteld op het forum).quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat is irritant. Hoe kwam je daarachter? Of zei hij; Hey MNR, wat las ik nu toch over je!
Onder dit account?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
al 4 jaar niet meer gedaan ofzo
Aha ok.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon op het forum getypt. Het was daarna ook over.
Ik vind het storend als iemand een zieke controlebehoefte heeft om alles te volgen wat ik zeg post. Zeker als het iemand is die ik graag uit de buurt wil hebben. Ws wilde hij gewoon weten of ik ook over hem praatte.
Oh bah. Ja dan snap ik het welquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Het viel me op dat hij verdacht lang naar mijn scherm staarde als ik postte. En hij begon over een aantal dingen die op het forum had geschreven (en die waren zo typerend en ik wist dat ik daar alleen maar over had geschreven/verteld op het forum).
Ik werd daar echt heel misselijk van!
Ja, daar doelde ik idd NIET opquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen foto's, ik zeur er wel eens over dat de schoenen niet mooi zijn of geef iemand een compliment over d'r tieten zeg maar
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind kale mannen vaak best aantrekkelijk![]()
* Ludootje belt de lokale nachtapotheker voor een flesje GHBquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Je mag me ook op een seksuele manier aanraken als je me dronken voert. Ik drink alleen niet meer.
Nopequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Vind het wel een mooi lichaam hoor. Weet zeker dat veel mannen daar jaloers op zijn!
Ik vind het gewoon niet fijn als iemand zoveel moeite doet om informatie over mij te achterhalen. Ik heb liever dat je dat gewoon aan mij vraagtquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Aha ok.
Mij zou zoiets echt geen bal uitmaken, lees maar lekker zolang je mij er maar niet mee lastig valt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:12 schreef Ludootje het volgende:
* Ludootje belt de lokale nachtapotheker voor een flesje GHB
Feitosa moet natuurlijk niet denken dat hij hier chicks kan scoren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoe is het?
En wat gaat iedereen serieus in op mijn glij-van-stoel opmerking.
Speur ze eens op MLIquote:
Hehequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:12 schreef automatic_ het volgende:
Moet je ook je foto's goed verstoppen![]()
als ie er een beetje leuk uitziet is dat ook geen ramp hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
maar jij valt op innerlijk
opspeuren mag wel, maar links posten liever niet meer...quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Speur ze eens op MLI
Ik ben daar niet zo goed in haha
Spijt van?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
opspeuren mag wel, maar links posten liever niet meer...
Moet je dat nu hardop zeggen? De hoop van Ludo, wat doe je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Feitosa moet natuurlijk niet denken dat hij hier chicks kan scoren.
Ik vind het meestal wel grappig, eerder een bevestiging van dingen die je meestal toch wel wist, kansloos dus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn als iemand zoveel moeite doet om informatie over mij te achterhalen. Ik heb liever dat je dat gewoon aan mij vraagt
Anyways, ik ga boodschappen doen. Feitosa, tot later
Succes, dat proef je wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
* Ludootje belt de lokale nachtapotheker voor een flesje GHB
MAar dan heb ik er zo weinig aanquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
opspeuren mag wel, maar links posten liever niet meer...
Nee hoor, daar niet van, maar het is oud, en wat geweest is is geweest, dat mag nog wel bekeken worden, daar niet van, maar liever niet hier nog eens gepost.. dat vind ik dan minder fijn..quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ie er een beetje leuk uitziet is dat ook geen ramp hoor
En jouw innerlijk is volgens mij ook best leuk
Ach... Ik zeg altijd maar tegen mezelf:quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Moet je dat nu hardop zeggen? De hoop van Ludo, wat doe je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, dat was iemand anders![]()
Nu is mijn nieuwsgierigheid gewekt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, daar niet van, maar het is oud, en wat geweest is is geweest, dat mag nog wel bekeken worden, daar niet van, maar liever niet hier nog eens gepost.. dat vind ik dan minder fijn..
als ze het gevonden heeft kan ze natuurlijk wel de links pm-en
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach... Ik zeg altijd maar tegen mezelf:Dat was QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, dat was iemand anders
![]()
misschien.. het zou best kunnen dat ze odnertussen al weg zijn, maar een repost is gewoon niet nodig en niet gewenst.. als je ze wilt zien, ga zelf maar zoeken dan..quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
Had je ze niet moeten posten vind ik dan weer..
Of weg moeten halen.
Oke, is wel begrijpelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoor, daar niet van, maar het is oud, en wat geweest is is geweest, dat mag nog wel bekeken worden, daar niet van, maar liever niet hier nog eens gepost.. dat vind ik dan minder fijn..
als ze het gevonden heeft kan ze natuurlijk wel de links pm-en
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach... Ik zeg altijd maar tegen mezelf:Jij zegt altijd twinkle twinkle, little starfish! How I wonder what you arfish!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, dat was iemand anders![]()
jij hoeft maar te vragen en je krijgt een mms!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu is mijn nieuwsgierigheid gewekt.
Zo kom ik toch ook niet over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Feitosa moet natuurlijk niet denken dat hij hier chicks kan scoren.
Blijft een van de beste Donald Duck grappen die ik ben tegengekomenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij zegt altijd twinkle twinkle, little starfish! How I wonder what you arfish!?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:19 schreef MLI het volgende:
Ik vind het niet want Snuitebolletje post ook in de SC's van US.
Ludootje, een vriendin van me is laatst nog vergiftigd met dat spul en daarna aangerand door een kennis. Ik vertrouw maar heel weinig mensen met mijn drankjes.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan geef ik je toch een drankje waar citroen in zit?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij hoeft maar te vragen en je krijgt een mms!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijft een van de beste Donald Duck grappen die ik ben tegengekomen
enig idee op welke datum dat ongeveer wasquote:
Alsof ik dat echt zou doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Ludootje, een vriendin van me is laatst nog vergiftigd met dat spul en daarna aangerand door een kennis. Ik vertrouw maar heel weinig mensen met mijn drankjes.
Linken kan ook..quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Even geduld en mensen die mij niet halfnaakt willen zien, nu wegklikken.
Ben je nou een man of niet, een echte man heeft dat spul niet nodigquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Alsof ik dat echt zou doen
Was maar een grappetje hoor
Zie pmquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
enig idee op welke datum dat ongeveer wasscheelt weer een hoop gezoek
(kon het net snel even niet vinden haha en ben lui)
Mijn mama zegt altijd van wel, maar ik weet het nog niet zo zekerquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je nou een man of niet, een echte man heeft dat spul niet nodig
Pm je msn en ik stuur je de groepsfoto van ons op het feestquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
enig idee op welke datum dat ongeveer wasscheelt weer een hoop gezoek
(kon het net snel even niet vinden haha en ben lui)
Oeh, bof jij ff dat mijn telefoon niet uitgerust is met usb of bluetooth!quote:
en dan nog had ik vertrouwen in je!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh, bof jij ff dat mijn telefoon niet uitgerust is met usb of bluetooth!
Laptop serie is wel coolquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:25 schreef MLI het volgende:
Voor de mensen met toegang tot KPD: http://forum.fok.nl/topic/1218277/5/50#65359205
Voor de rest:
[V S&G] #37: Een prachtig 2008!
Dit was alleen het recentere werk. Ouder werk geen zin om te zoeken.
Je laat je niet zo makkelijk op de kast jagen hè?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan nog had ik vertrouwen in je!
Kast?! bovenop mijn kast is geen plek meer, die staat tot het plafond vol! dus nee, dat gaat niet zo makkelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je laat je niet zo makkelijk op de kast jagen hè?
In tegendeelquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Welkom! Je kookkunsten hebben niets met je huidige single-zijn te maken?
Hoi! Wat ga je koken?quote:
Leg uit ;-)quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kast?! bovenop mijn kast is geen plek meer, die staat tot het plafond vol! dus nee, dat gaat niet zo makkelijk
Hehe mijn nieuwe cribquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
probeer je daar in je nieuwe crib wel rekening mee te houden dan? En anders koop je maar een lagere kast voor als ik iemand wil plagen.
Op dit moment lasagnaquote:
Dat mijn kookkunsten dermate goed zijn dat ik er regelmatig op gewezen wordt dat ik er menig vrouwenhart mee zou kunnen overwinnen. Maar dat hoor ik dan altijd van bezette figurenquote:Leg uit ;-)
Kom je in Utrecht logeren?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:33 schreef Murmeli het volgende:
sjee wat gaan we snel vandaag
owh ik mag morgen ineens uit logeren voor mn werk
Dat is wel een idee om binnenkort weer te eten; is al lang geledenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
Op dit moment lasagna![]()
Dat mijn kookkunsten dermate goed zijn dat ik er regelmatig op gewezen wordt dat ik er menig vrouwenhart mee zou kunnen overwinnen. Maar dat hoor ik dan altijd van bezette figuren
In welke wijk in Utrecht woon jij momenteel btw?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom je in Utrecht logeren?
Freaking mooie Lunetten!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In welke wijk in Utrecht woon jij momenteel btw?
Wat voor werk doe je dan eigenlijk?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:33 schreef Murmeli het volgende:
sjee wat gaan we snel vandaag
owh ik mag morgen ineens uit logeren voor mn werk
Ja het is alleen wel heel machtig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
Dat is wel een idee om binnenkort weer te eten; is al lang geleden![]()
Valt meequote:Zozo! Dat doe je goed dan!
Het uitschot van Utrechtquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De uithoek van Utrecht
Ik zit in Ondiep
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe mijn nieuwe crib![]()
![]()
Zo tof wordt die! was vandaag in mn pauze in de ikea
wel weer leuke ideetjes op gedaan...
enneeeh Snuitje plagen = zoentjes vragen!
Ja, dat is waar. Ik ben ook de enige hier die het lust dus ja... Even een keertje kijken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:36 schreef Nembrionic het volgende:Ja het is alleen wel heel machtig.
Haha, dat is waarquote:Valt meeMet alleen positief commentaar kom je er niet
Haha, was het maar zo een feest!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]whehehe.. jij gaat het druk krijgen de komende tijd als je zoiets op een openbaar forum roept
Net of hij dat erg gaat vindenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]whehehe.. jij gaat het druk krijgen de komende tijd als je zoiets op een openbaar forum roept
It could be!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik woon niet in Utrecht.
Volgens mij mis ik er iets aan
Mijn leven is niet compleet denk ik ...
Haarscherpe analyse!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik woon niet in Utrecht.
Ik dacht het wel jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Ik ben ook de enige hier die het lust dus ja... Even een keertje kijken.
[..]
Haha, dat is waar
Maar het kan een stapje zijn, toch?
overheid blabla hoop geschuif met papier.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan eigenlijk?
Dat heb ik met hertenbiefstukquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou van lasagne!
Ik maak een geweldige!
Als vriendinnen komen eten vragen ze altijd maak je lasagne voor ons?
Utrecht is overrated. Je mist echt niks...quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik woon niet in Utrecht.
Maar Utrecht is niet echt VEEL mooier hoor dan waar jij woont.. hooguit veel mooierquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
en tot ik die analyse maakte, was ik zo gelukkig
Sommige dingen wil je ook gewoon niet weten, die maken je leven onnodig moeilijk
Moet je eens in Rotterdam gaan wonen...dan is Utrecht toch écht een stuk interessanter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Utrecht is overrated. Je mist echt niks...
Vergeleken met Eindhoven is een stad snel beter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hehe, dat kan je inderdaad doen, wie weet heeft het hele leuke effectenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht het wel ja
Ik moet er maar vaker gebruik van gaan maken denk ik
Ik ga hier niet blijven wonenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar Utrecht is niet echt VEEL mooier hoor dan waar jij woont.. hooguit veel mooier
Q woont er, dat zegt al genoegquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
bah vleesquote:
maar dat ligt tenminste in brabant en dat is toch ook echt wel een vereistequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Vergeleken met Eindhoven is een stad snel beter.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar Utrecht is niet echt VEEL mooier hoor dan waar jij woont.. hooguit veel mooier
Doe mij maar gewoon mijn eigen plekkiequote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je eens in Rotterdam gaan wonen...dan is Utrecht toch écht een stuk interessanter.
Valt me mee dat je niet zegt dat het zielig is dat ik me heb gespecialiseerd in het eetbaar maken van Bambiquote:
Over een jaar heb ik ruimte te over!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga hier niet blijven wonen
Maar ik denk ook niet dat ik naar Utrecht ga eerlijk gezegd...
Jammer dat ik morgen naar de bios ga met iemand... anders hadden we hoi kunnen zeggen hahaquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
overheid blabla hoop geschuif met papier.
maar ik moet slapen in leidschendam, dus geen utrecht
en het leuke is, ik HOEF niet te blijven slapenik hoef ook niet heel de dag mee te doen met de cursus, mag het zelf weten als ik er beide dagen maar in ieder geval 4 uur ben
oja en morgenvroeg wel om 9 uur da's minder. maar mijn lichaam denkt dan toch dat het al 4 uur smiddagsis dus dat is niet erg
hihi
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat ligt tenminste in brabant en dat is toch ook echt wel een vereiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |