Maar jij bent ook fantastisch.. Ik vind het maar saai om voor mezelf te gaan koken.. Moet ik mezelf dan ook een schouderklopje geven als ik het weer goed gedaan heb?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kook ook altijd fantastisch
Zelfs als ik alleen ben
Is toch leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
"de antwoordmogelijkheden staan er niet bij" was dat een keuze optie? Of snap ik er niks van
Pizzaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef dawg het volgende:
Dus. Wie gaat het eerste typische singlegerecht roepen?
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef dawg het volgende:
Dus. Wie gaat het eerste typische singlegerecht roepen?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjes
Het lijkt mij dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken? Als zoiets voorkwam bij mij en dat werd aangekaart dan kreeg je gewoon de maximale punten voor die vraag die je kon behalen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.
@Murmeli; Ik moet dit halen om door te mogen met Psychologie. Dit is een wiskunde toets en je moet een 6 op VWO hebben en ik heb Havo. Hij heeft nu de normering deels aangepast, maar goed.. Ik zie wel even wat de rest doet.
Als je toch rookworst doet kan je net zo goed verse aardappelen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
Andijvie, magere spekjes en rookworst (met van die aardapp. purree die klaar is terwijl je roert).
We have a winner!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjes
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je toch rookworst doet kan je net zo goed verse aardappelen doennog lekkerder!
Ik leg altijd de rookworst op de kokende aardappelen om warm te worden.. En uiteraard magere rookworst, die is lekker van de unox... Of gewoon de echte hema worstquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?).
Hmmmz dat moet denk ik wel aan te kaarten zijn. of het moet zo zijn dat je echt geen gelijk had en de antwoorden er wel bijstonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.
@Murmeli; Ik moet dit halen om door te mogen met Psychologie. Dit is een wiskunde toets en je moet een 6 op VWO hebben en ik heb Havo. Hij heeft nu de normering deels aangepast, maar goed.. Ik zie wel even wat de rest doet.
een goede of een sexy?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn afstudeervoorstel is goedgekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik word ook begeleidt door een goede kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedquote:
Zeg , jij bent toch degene die bij mij om de hoek woont ( zo goed als ), of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wihoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoe!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die van Unox jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik leg altijd de rookworst op de kokende aardappelen om warm te worden.. En uiteraard magere rookworst, die is lekker van de unox... Of gewoon de echte hema worst(allesbehalve mager)
5,49... als ik een beetje uitgebreid kook ben ik wel iets duurder uit.. maar dan wordt het lekker ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zweer het je, dat spul is lekker!![]()
Alleen een beetje duur, 5,49 per maaltijd
Jups, that's me. Howcome? Ga je voor me koken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zeg , jij bent toch degene die bij mij om de hoek woont ( zo goed als ), of vergis ik me nu?
Daar lunch ik niet eens vanquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zweer het je, dat spul is lekker!![]()
Alleen een beetje duur, 5,49 per maaltijd
Make that 3.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Makes 2 of us... maar niemand om voor te koken
Ik zit een beetje gebonden aan een studentenbudget helaasquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
5,49... als ik een beetje uitgebreid kook ben ik wel iets duurder uit.. maar dan wordt het lekker ook!
De eis is dat je wiskunde haalt in je eerste jaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmmz dat moet denk ik wel aan te kaarten zijn. of het moet zo zijn dat je echt geen gelijk had en de antwoorden er wel bijstonden.
maar kan je in juni nog herren en dan alsnog door met je studie? hoe werkt dat precies dan? ben je begonnen onder de voorwaarde dat je die wiskunde zou halen in het eerste jaar?
Low budget koken is ook een kunst!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje gebonden aan een studentenbudget helaas
Gefeliciteerd CG.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen feest, maar ga wel met een collega wat eten in de stadquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wihoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoe!!
vanavond feest bij Cue!!
ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje gebonden aan een studentenbudget helaas
Dat klinkt dan weer wel heel lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Low budget koken is ook een kunst!Gepofte aardappelen met olijf en geraspte kaas erin..
Als je m nu net niet haalt, ga je m de volgende keer toch makkelijk halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eis is dat je wiskunde haalt in je eerste jaarAnders mag je niet door naar de tweede. Het stomme is; ik heb dit nodig voor statistiek en die vakken haal ik met een 7 (terwijl VWO'ers 2en etc. halen). M.a.w. ik zou weg moeten, want ik ben te slecht, terwijl ik de rest wel haal
![]()
Ik mag in juni nog een poging doen en in juli is de allerlaatste kans. Maar goed; de druk wordt nu wel heeél erg hoog
Binnenkort maar even babbelen met mijn "mentor"
Kijk, dat is een hele opluchting!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heey, maar nu we het toch over lekker eten hebben, hebben jullie nog errug lekkere recepten???quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
beetje een onzin argument
Minder geld uit geven aan single feesten
Mijn prioriteiten liggen nou eenmaal ergens andersquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Soms ben jij echt een trutje.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
Daar geloof ik niet meer in, haha. Dit was mijn derde keer al (eerste keer weinig gedaan en een drie en de vorige keer had ik mijn rekenmachine fout staan en toen had ik één fout teveel).quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als je m nu net niet haalt, ga je m de volgende keer toch makkelijk halen
Ik ben het best in taarten en cakes en zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, maar nu we het toch over lekker eten hebben, hebben jullie nog errug lekkere recepten???
Ik vind gevulde aubergine lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, maar nu we het toch over lekker eten hebben, hebben jullie nog errug lekkere recepten???
Maar hier achter mn laptop kijk ik nu erg braaf en onschuldig en dan word je altijd alles vergevenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms ben jij echt een trutje.![]()
Ik moest wel lachen.
Spaghetti alla puttanesca.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
ach joh dat is nog 2 herren en nog een kans om dit aan te kaarten. dat gaat wel loslopen! en een gesprekje met je mentor kan natuurlijk geen kwaad!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eis is dat je wiskunde haalt in je eerste jaarAnders mag je niet door naar de tweede. Het stomme is; ik heb dit nodig voor statistiek en die vakken haal ik met een 7 (terwijl VWO'ers 2en etc. halen). M.a.w. ik zou weg moeten, want ik ben te slecht, terwijl ik de rest wel haal
![]()
Ik mag in juni nog een poging doen en in juli is de allerlaatste kans. Maar goed; de druk wordt nu wel heeél erg hoog
Binnenkort maar even babbelen met mijn "mentor"
Een schatje en een katje tegelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms ben jij echt een trutje.![]()
Ik moest wel lachen.
Jup, het komt vast wel goed, maar het legt echt een extra last op je schouders. Al moet ik zeggen dat ik meestal wel goed presteer als ik druk voel. Ach, we zien het wel in juni!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach joh dat is nog 2 herren en nog een kans om dit aan te kaarten. dat gaat wel loslopen! en een gesprekje met je mentor kan natuurlijk geen kwaad!!
Ik snap nog steeds dat je baalt hoor, ik wil het niet bagatelliseren, ik wil je vooral moed inpraten dat het nog goed kan komen
Nee, mijn beeld van jou is de laatste dagen steeds beter geworden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar hier achter mn laptop kijk ik nu erg braaf en onschuldig en dan word je altijd alles vergeven![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee, low budget speed koken dus...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer wel heel lekker
Ik vind het alleen vervelend om in mijn eentje te koken... Dan is de motivatie er niet echt, en wordt de keuze voor iets makkelijks toch wel heel aantrekkelijk
Zo hoort hetquote:
Hoest eigenlijk met jouw stage?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
En auto je kent de stof dus wel want je zit er telkens vlak bij!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, mijn beeld van jou is de laatste dagen steeds beter geworden.
Mja, ergens zit het verstoptquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
En auto je kent de stof dus wel want je zit er telkens vlak bij!
Ik ga uit eten met een niet-single.. mag dat ook?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef MLI het volgende:
Koken met singles, wat een onzin.
Uit eten met singles klinkt veel beter.
Ik doe dat ook zo met een aardappel maar dan met ui en kaasquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Okee, low budget speed koken dus...
2 grote aardappelen even schoonwassen, V vorm eruit snijden, dat vullen met olijf en geraspte kaas, in magnetron folie en klaar. Men neme een kipfilet, snijd hem open, brie erin, deppen in een mengelmoes van bloem en kaneel en in de koekenpan (dit duurt verreweg het langste) En als laatste nog even witlof door midden snijden, wokken met wat suiker en oooh, jij gaat smullen.. en zo duur is het niet...
na een goede hap partij is het bed tenminste dichtbijquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef MLI het volgende:
Goed geloof ik!quote:
Lekker charmant samen uitbuiken in bedquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
na een goede hap partij is het bed tenminste dichtbij
Haai KZ!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hoi hoi
Ik hoef niet te koken, vanmiddag al gegeten op mijn werk. Mijn indiaase en surinaamse collega's hadden eten gemaaktlekker sotosoep, hardekip, rijst, aardappel/bietjes salade, vlees pastietjes, sla en toe een heerlijke chocolade cake
Uhu. Je wilt mijn fameuze sate niet proberen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:36 schreef MLI het volgende:
Zorgen voor wat makkelijk verteerbaar voedsel.. en eerst allebei nog even op de bank uitbuiken terwijl zij der hoognodige Goede tijden slechte tijden kijkt en ik de vaat doequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lekker charmant samen uitbuiken in bed
toetje consumerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lekker charmant samen uitbuiken in bed
Dan ga ik toch ook uit eten bij jou? Als ik de afwas maar niet hoef te doen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhu. Je wilt mijn fameuze sate niet proberen?
Dat is wel fijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Goed geloof ik!
Ik hoef er niet meer echt heen dus dat scheelt al een boel haha
Alleen heb ik nu geen zicht op de andere dus of het wel ooit af raakt
Maar ja het zorgt er wel voor dat ik het een stuk beter los kan laten
Nee.. bezetquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
cue wat voor collega is dat waar je mee gaat eten, weer iets datebaars of niet?
Was het zekerquote:
Verkapte check-mij-de-afwas-doen postquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zorgen voor wat makkelijk verteerbaar voedsel.. en eerst allebei nog even op de bank uitbuiken terwijl zij der hoognodige Goede tijden slechte tijden kijkt en ik de vaat doe
Ja, als je het zo bekijkt wel. Ik dacht even aan restaurants.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan ga ik toch ook uit eten bij jou? Als ik de afwas maar niet hoef te doen.
Mij heb je al gezienquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:40 schreef Murmeli het volgende:
oh en wanneer gaan we trouwens nog een keer meeten? ik wel een herkansing
Hehe, dat is 1 malig... eerst zorgen dat ze in de pocket is en dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verkapte check-mij-de-afwas-doen post
Ieeeuw!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga peejstamp (wortelstamp) met hacheé eten
Wist het ff niet meer zeker. Vind het trouwens wel beetje vreemd dat we vlakbij wonen en elkaar nog nooit hebben gezien. Kan goed zijn dat we elkaar al eens hebben gezien , alleen weten we dat niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Jups, that's me. Howcome? Ga je voor me koken?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga peejstamp (wortelstamp) met hacheé eten
Hahaha! Weet jij hoe ik eruit zie dan? (van toen ik nog wel foto's in mijn fobo had staan?).quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wist het ff niet meer zeker. Vind het trouwens wel beetje vreemd dat we vlakbij wonen en elkaar nog nooit hebben gezien. Kan goed zijn dat we elkaar al eens hebben gezien , alleen weet ik dat niet.
tja aan de ene kant wel maar voor mijn gevoel toch nog nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Hoe heeft het zichzelf nu opgelost?
ik heb gewoon een vaatwasserquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verkapte check-mij-de-afwas-doen post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |