Maar jij bent ook fantastisch.. Ik vind het maar saai om voor mezelf te gaan koken.. Moet ik mezelf dan ook een schouderklopje geven als ik het weer goed gedaan heb?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kook ook altijd fantastisch
Zelfs als ik alleen ben
Is toch leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
"de antwoordmogelijkheden staan er niet bij" was dat een keuze optie? Of snap ik er niks van
Pizzaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef dawg het volgende:
Dus. Wie gaat het eerste typische singlegerecht roepen?
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjesquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef dawg het volgende:
Dus. Wie gaat het eerste typische singlegerecht roepen?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjes
Het lijkt mij dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken? Als zoiets voorkwam bij mij en dat werd aangekaart dan kreeg je gewoon de maximale punten voor die vraag die je kon behalen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.
@Murmeli; Ik moet dit halen om door te mogen met Psychologie. Dit is een wiskunde toets en je moet een 6 op VWO hebben en ik heb Havo. Hij heeft nu de normering deels aangepast, maar goed.. Ik zie wel even wat de rest doet.
Als je toch rookworst doet kan je net zo goed verse aardappelen doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:26 schreef MNR het volgende:
Andijvie, magere spekjes en rookworst (met van die aardapp. purree die klaar is terwijl je roert).
We have a winner!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
AH Stoommaaltijd Kip Mozzarella met spinazie, pasta penne en cherrytomaatjes
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je toch rookworst doet kan je net zo goed verse aardappelen doennog lekkerder!
Ik leg altijd de rookworst op de kokende aardappelen om warm te worden.. En uiteraard magere rookworst, die is lekker van de unox... Of gewoon de echte hema worstquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?).
Hmmmz dat moet denk ik wel aan te kaarten zijn. of het moet zo zijn dat je echt geen gelijk had en de antwoorden er wel bijstonden.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, er stonden 4 antwoorden, maar het goede antwoord stond er niet bij. En dat is 2x voorgekomen.
@Murmeli; Ik moet dit halen om door te mogen met Psychologie. Dit is een wiskunde toets en je moet een 6 op VWO hebben en ik heb Havo. Hij heeft nu de normering deels aangepast, maar goed.. Ik zie wel even wat de rest doet.
een goede of een sexy?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn afstudeervoorstel is goedgekeurd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik word ook begeleidt door een goede kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedquote:
Zeg , jij bent toch degene die bij mij om de hoek woont ( zo goed als ), of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet? (magere rookworst he?).
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wihoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoe!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die van Unox jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik leg altijd de rookworst op de kokende aardappelen om warm te worden.. En uiteraard magere rookworst, die is lekker van de unox... Of gewoon de echte hema worst(allesbehalve mager)
5,49... als ik een beetje uitgebreid kook ben ik wel iets duurder uit.. maar dan wordt het lekker ook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zweer het je, dat spul is lekker!![]()
Alleen een beetje duur, 5,49 per maaltijd
Jups, that's me. Howcome? Ga je voor me koken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zeg , jij bent toch degene die bij mij om de hoek woont ( zo goed als ), of vergis ik me nu?
Daar lunch ik niet eens vanquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zweer het je, dat spul is lekker!![]()
Alleen een beetje duur, 5,49 per maaltijd
Make that 3.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Makes 2 of us... maar niemand om voor te koken
Ik zit een beetje gebonden aan een studentenbudget helaasquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
5,49... als ik een beetje uitgebreid kook ben ik wel iets duurder uit.. maar dan wordt het lekker ook!
De eis is dat je wiskunde haalt in je eerste jaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmmz dat moet denk ik wel aan te kaarten zijn. of het moet zo zijn dat je echt geen gelijk had en de antwoorden er wel bijstonden.
maar kan je in juni nog herren en dan alsnog door met je studie? hoe werkt dat precies dan? ben je begonnen onder de voorwaarde dat je die wiskunde zou halen in het eerste jaar?
Low budget koken is ook een kunst!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje gebonden aan een studentenbudget helaas
Gefeliciteerd CG.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen feest, maar ga wel met een collega wat eten in de stadquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wihoeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoe!!
vanavond feest bij Cue!!
ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje gebonden aan een studentenbudget helaas
Dat klinkt dan weer wel heel lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Low budget koken is ook een kunst!Gepofte aardappelen met olijf en geraspte kaas erin..
Als je m nu net niet haalt, ga je m de volgende keer toch makkelijk halenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De eis is dat je wiskunde haalt in je eerste jaarAnders mag je niet door naar de tweede. Het stomme is; ik heb dit nodig voor statistiek en die vakken haal ik met een 7 (terwijl VWO'ers 2en etc. halen). M.a.w. ik zou weg moeten, want ik ben te slecht, terwijl ik de rest wel haal
![]()
Ik mag in juni nog een poging doen en in juli is de allerlaatste kans. Maar goed; de druk wordt nu wel heeél erg hoog
Binnenkort maar even babbelen met mijn "mentor"
Kijk, dat is een hele opluchting!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heey, maar nu we het toch over lekker eten hebben, hebben jullie nog errug lekkere recepten???quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
beetje een onzin argument
Minder geld uit geven aan single feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |