Ik vind dat Life liedje ook vreemd anders!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik herinnerde me ineens dat dat liedje de vreemdste tekst had allertijden
Wat neem jij mee van de LIDL?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kom ook net bij de LIDL vandaan.
vind dat ze op zich best veel dingen hebben, neem dan ook 70-80% daar mee vandaan en neem dan de laatste dingetjes bij een andere supermarkt mee.
bevalt ons wel prima.
ik heb dat ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee er zat nergens boter op.
Ik vind groenten heel erg vies en ik hou meer van fruit of sla. Rauwe worteltjes en komkommer enzo mogen ook wel als 'groenten' toch? Dat ik dan mijn groen binnenkrijg door de gezonde tussendoortjes die ik vanaf morgen ga nemen? Kan dat? Of is dat echt te weinig groen?
groente, vlees, kaasjes, magere melk, eigenlijk van alles welquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat neem jij mee van de LIDL?
En Greys: pizza-ei, soepjes? Kan je lekker wegsoppen met brood! Pompoensoep, broccolisoep, tomaten-groentesoep, paprikasoep, preisoep, uiensoep...
Hebben jongens dat ook???quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:01 schreef Adelante het volgende:
Waarom kun je niet gewoon een bastogne koek eten en moeten er gelijk tien naar binnen?
Meestal alleen bij hartig (ik dan) dat je bij een biertje gewoon chips blijft snaaien of nootjes blijft eten , maar nu heb ik bij de koffie bijna zo'n half pak koeken opquote:
Vivi ik vind je echt geweldigquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Vivi het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en mijn haar voelt heel zacht nu. En het zit fab, ook niet onbelangrijk, lekker hoor, even "Me"-time!
Ik heb echt geen enkel probleem om andermans geld uit te geven btw, nu heb ik helaas een man met zonder geldmaar was ie rijk geweest dan had ik daar met liefde ( HAHA) in meegedeeld hoor. Het is maar geld, en daar staat mijn gezellige humoristische onderhoudende gezelschap tegenover, en dat is wel wat waard vind ik! En kost meer energie dan het trekken van een creditcard
.
Andersom vind ik het trouwens precies zo, op de schaarse momenten dat ik veel pegels heb mag iedereen meegenieten en mijn geliefden uiteraard het eerst...dat is hetgene wat geld voor mij leuk maakt, anderen gelukkig kunnen maken, en mooie herinneringen opdoen dmv vakanties en lekkere etentjes en zulks. Of een zwerver 50 euro te geven, mooi toch, dat gezicht wat ze dan trekken.
En natuurlijk af en toe lekker naar de kapper en shoppen is ook nodig, want daar wordt ik alleen maar nóg veel gezelliger van. Mensen zoals dat meiske die haar vriend dwong om in een kleiner huis te wonen omdat ze persé de helft wil betalen maken het leven zo gecompliceerd vind ik, alsof financiele onafhankelijkheid uitstijgt boven alle andere kwaliteiten die je kan hebben als mens. Dat vind ik persoonlijk dus helemaal niet.
Maar, dat is mijn mening he :&.
Gezelligquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Ik zit in m'n keuken met m'n huisgenootjes. Tof!
Ja gezellig!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Ik zit in m'n keuken met m'n huisgenootjes. Tof!
Ik woon in het huis van mijn vriend, heb ik ook geen problemen meequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Vivi het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en mijn haar voelt heel zacht nu. En het zit fab, ook niet onbelangrijk, lekker hoor, even "Me"-time!
Ik heb echt geen enkel probleem om andermans geld uit te geven btw, nu heb ik helaas een man met zonder geldmaar was ie rijk geweest dan had ik daar met liefde ( HAHA) in meegedeeld hoor. Het is maar geld, en daar staat mijn gezellige humoristische onderhoudende gezelschap tegenover, en dat is wel wat waard vind ik! En kost meer energie dan het trekken van een creditcard
.
Andersom vind ik het trouwens precies zo, op de schaarse momenten dat ik veel pegels heb mag iedereen meegenieten en mijn geliefden uiteraard het eerst...dat is hetgene wat geld voor mij leuk maakt, anderen gelukkig kunnen maken, en mooie herinneringen opdoen dmv vakanties en lekkere etentjes en zulks. Of een zwerver 50 euro te geven, mooi toch, dat gezicht wat ze dan trekken.
En natuurlijk af en toe lekker naar de kapper en shoppen is ook nodig, want daar wordt ik alleen maar nóg veel gezelliger van. Mensen zoals dat meiske die haar vriend dwong om in een kleiner huis te wonen omdat ze persé de helft wil betalen maken het leven zo gecompliceerd vind ik, alsof financiele onafhankelijkheid uitstijgt boven alle andere kwaliteiten die je kan hebben als mens. Dat vind ik persoonlijk dus helemaal niet.
Maar, dat is mijn mening he :&.
Fysiek gezien bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Vivi ik vind je echt geweldigEcht
Ik hoop dat ik over 10 jaar in ieder geval de helft ben van wie jij nu bent
De Liefde natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef mspoez het volgende:
Wauw...kunnen jullie daarvan bestaan Sigme?
Ik heb van het weekend nog sperzieboontjes gegeten. En bietensalade ook een keertje van de week. Dus ook al lust ik het niet erg, ik doe mijn best om toch af en toe wel zoiets te eten, maar ik denk toch niet vaak genoeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee dat is niet goed genoeg. Je moet eigenlijk alle kleuren groenten eten. Dus de ene dag is rauwkost prima en 1 of 2 x in de week een salade, maar is er geen enkele groente die je lekker vindt? Witlof met ham/kaas? Gegratineerde bloemkool? roerbakgroenten? Sperzieboontjes??
Zij leven autarkischquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef mspoez het volgende:
Wauw...kunnen jullie daarvan bestaan Sigme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |