abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:43:16 #176
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65742467
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ik herinnerde me ineens dat dat liedje de vreemdste tekst had allertijden
Ik vind dat Life liedje ook vreemd anders!

I dont want to see a ghost
it's the sight that I fear most
I'd rather have a piece of toast
watching the evening news

Life, ooh life, oooooooooooh life, ooooooh life, tu du tu tu
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:44:48 #177
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65742523
Oh man, groente!
Rode kool! Erwtjes! Spruitjes, broccoli, paprika!
Bietjes, peultjes...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65742535
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kom ook net bij de LIDL vandaan.
vind dat ze op zich best veel dingen hebben, neem dan ook 70-80% daar mee vandaan en neem dan de laatste dingetjes bij een andere supermarkt mee.
bevalt ons wel prima.
Wat neem jij mee van de LIDL?

En Greys: pizza-ei, soepjes? Kan je lekker wegsoppen met brood! Pompoensoep, broccolisoep, tomaten-groentesoep, paprikasoep, preisoep, uiensoep...
pi_65742546
Draadloos internet ftw!
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:46:00 #180
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65742567
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee er zat nergens boter op.
Ik vind groenten heel erg vies en ik hou meer van fruit of sla. Rauwe worteltjes en komkommer enzo mogen ook wel als 'groenten' toch? Dat ik dan mijn groen binnenkrijg door de gezonde tussendoortjes die ik vanaf morgen ga nemen? Kan dat? Of is dat echt te weinig groen?
ik heb dat ook maar ik zorg wel dat ik dan bijj mn avond eten ook rauwe groente eet:
rauwe wortel rauwe kool rauwe komkommer, radijsjes, knolletjes, paprika's (nooit minder dan een hele komkommer of een hele paprika)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:48:11 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65742633
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wat neem jij mee van de LIDL?

En Greys: pizza-ei, soepjes? Kan je lekker wegsoppen met brood! Pompoensoep, broccolisoep, tomaten-groentesoep, paprikasoep, preisoep, uiensoep...
groente, vlees, kaasjes, magere melk, eigenlijk van alles wel vind dat ze best veel hebben.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:56:21 #182
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65742925
Weet je hoe lekker... met rijst, of roti, of een stukje turks brood en boontjes en sla.
Prrrrr
pi_65743046
tvp, lees straks na mijn krantenwijk wel bij. Of niet, als ik geen tijd meer heb.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:01:09 #184
3185 Adelante
To let it go now
pi_65743097
Waarom kun je niet gewoon een bastogne koek eten en moeten er gelijk tien naar binnen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65743144
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:01 schreef Adelante het volgende:
Waarom kun je niet gewoon een bastogne koek eten en moeten er gelijk tien naar binnen?
Hebben jongens dat ook???
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:04:35 #186
3185 Adelante
To let it go now
pi_65743217
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Hebben jongens dat ook???
Meestal alleen bij hartig (ik dan) dat je bij een biertje gewoon chips blijft snaaien of nootjes blijft eten , maar nu heb ik bij de koffie bijna zo'n half pak koeken op
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65743265
O dr zijn er twee jarig
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:06:41 #188
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65743280
Ik ben naar de kapper geweest en mijn haar voelt heel zacht nu . En het zit fab, ook niet onbelangrijk, lekker hoor, even "Me"-time!

Ik heb echt geen enkel probleem om andermans geld uit te geven btw, nu heb ik helaas een man met zonder geld maar was ie rijk geweest dan had ik daar met liefde ( HAHA) in meegedeeld hoor. Het is maar geld, en daar staat mijn gezellige humoristische onderhoudende gezelschap tegenover, en dat is wel wat waard vind ik! En kost meer energie dan het trekken van een creditcard .

Andersom vind ik het trouwens precies zo, op de schaarse momenten dat ik veel pegels heb mag iedereen meegenieten en mijn geliefden uiteraard het eerst...dat is hetgene wat geld voor mij leuk maakt, anderen gelukkig kunnen maken, en mooie herinneringen opdoen dmv vakanties en lekkere etentjes en zulks. Of een zwerver 50 euro te geven, mooi toch, dat gezicht wat ze dan trekken .

En natuurlijk af en toe lekker naar de kapper en shoppen is ook nodig, want daar wordt ik alleen maar nóg veel gezelliger van. Mensen zoals dat meiske die haar vriend dwong om in een kleiner huis te wonen omdat ze persé de helft wil betalen maken het leven zo gecompliceerd vind ik, alsof financiele onafhankelijkheid uitstijgt boven alle andere kwaliteiten die je kan hebben als mens. Dat vind ik persoonlijk dus helemaal niet .

Maar, dat is mijn mening he .

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 04-02-2009 20:16:45 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65743288
Ik zit in m'n keuken met m'n huisgenootjes. Tof!
pi_65743338
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Vivi het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest en mijn haar voelt heel zacht nu . En het zit fab, ook niet onbelangrijk, lekker hoor, even "Me"-time!

Ik heb echt geen enkel probleem om andermans geld uit te geven btw, nu heb ik helaas een man met zonder geld maar was ie rijk geweest dan had ik daar met liefde ( HAHA) in meegedeeld hoor. Het is maar geld, en daar staat mijn gezellige humoristische onderhoudende gezelschap tegenover, en dat is wel wat waard vind ik! En kost meer energie dan het trekken van een creditcard .

Andersom vind ik het trouwens precies zo, op de schaarse momenten dat ik veel pegels heb mag iedereen meegenieten en mijn geliefden uiteraard het eerst...dat is hetgene wat geld voor mij leuk maakt, anderen gelukkig kunnen maken, en mooie herinneringen opdoen dmv vakanties en lekkere etentjes en zulks. Of een zwerver 50 euro te geven, mooi toch, dat gezicht wat ze dan trekken .

En natuurlijk af en toe lekker naar de kapper en shoppen is ook nodig, want daar wordt ik alleen maar nóg veel gezelliger van. Mensen zoals dat meiske die haar vriend dwong om in een kleiner huis te wonen omdat ze persé de helft wil betalen maken het leven zo gecompliceerd vind ik, alsof financiele onafhankelijkheid uitstijgt boven alle andere kwaliteiten die je kan hebben als mens. Dat vind ik persoonlijk dus helemaal niet .

Maar, dat is mijn mening he :&.
Vivi ik vind je echt geweldig Echt Ik hoop dat ik over 10 jaar in ieder geval de helft ben van wie jij nu bent
pi_65743365
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Gezellig
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:12:55 #192
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65743519
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Ja gezellig!
Prrrrr
pi_65743565
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:06 schreef Vivi het volgende:

Maar, dat is mijn mening he :&.
Ik woon in het huis van mijn vriend, heb ik ook geen problemen mee

Fijn dat je even lekker hebt kunnen genieten bij de kapper!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65743574
Lijstje van gister
  • Brinta
  • Fruit & yoghurt
  • 3 ladingen bestelwagen verhuizen
  • 2 bruine bollen; 1 mueslibol, light mayo, katenspek, gekookt ei
  • 6 ladingen bestelwagen verhuizen
  • Ovenschaaltje door schoonmoederszus zelfgemaakt canneloni , groot stuk griesmeelpudding met zure bramen toe
    Glaasje wijn, espresso

Lijstje van vandaag
  • Brinta
  • Evy 1:20 (de 4x8, week niet gelopen, zondag pakken we schema weer op bij les 25)
  • Fruit & yoghurt
  • 3 plakken zelfgebakken zuurdesembrood, gekookt ei, worst
  • 1 bord zwarte rijst met geroerbakte groenten & rundergehaktballetjes
    Glaasje zoete port, espresso

Gister werd ik gebeld met het verzoek morgen ergens op sollicitatiegesprek te komen (waar ik niet gesolliciteerd had, van de sollicitatie bij een zusterbedrijf heb ik niets gehoord, niet eens een ontvangstbevestiging ).
    Maak goed; morgen pak aan, haartjes poetsen, nageltjes schrobben, nette stem op.

Totdat iemand me aanneemt / een klus toeschuift leef ik op kosten van mijn lief. Die werkt 2 dagen per week .
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      woensdag 4 februari 2009 @ 20:15:16 #195
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_65743627
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Vivi ik vind je echt geweldig Echt Ik hoop dat ik over 10 jaar in ieder geval de helft ben van wie jij nu bent
    Fysiek gezien bedoel je? .

Oh en gefeli tweeling waarvan ik niet wist dat het een tweeling was

En nog een tip, voor deze keer gratizzz: In de nieuwe Allerhande staan heel veel lekkere receptjes met max 500 kcals (diner) en een hoop ideetjes voor magere snacks!

* DINGDONG*
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      woensdag 4 februari 2009 @ 20:15:36 #196
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_65743640
    Wauw...kunnen jullie daarvan bestaan Sigme?
    Prrrrr
      woensdag 4 februari 2009 @ 20:16:55 #197
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_65743696
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef mspoez het volgende:
    De Liefde natuurlijk
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 februari 2009 @ 20:18:01 #198
    163650 Greys
    pi_65743742
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee dat is niet goed genoeg. Je moet eigenlijk alle kleuren groenten eten. Dus de ene dag is rauwkost prima en 1 of 2 x in de week een salade, maar is er geen enkele groente die je lekker vindt? Witlof met ham/kaas? Gegratineerde bloemkool? roerbakgroenten? Sperzieboontjes??
    Ik heb van het weekend nog sperzieboontjes gegeten. En bietensalade ook een keertje van de week. Dus ook al lust ik het niet erg, ik doe mijn best om toch af en toe wel zoiets te eten, maar ik denk toch niet vaak genoeg.

En nu vind ik het dus héél erg moeilijk om niet die halve zak manna leeg te snaaien, of tucjes, of allebei. Want nu mis ik mijn sigaretje. Dus ik ga snel even een kopje zoethout thee maken en als ik daarna weer trek heb in iets hartigs neem ik een plakje rosbief en fricandeau.
    Het kloterige is dat ik overdag het zo goed doe steeds en het ELKE avond weer verziek door 's avonds driedubbel zoveel calorieën te nemen als overdag
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_65743766
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef mspoez het volgende:
    Zij leven autarkisch
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 februari 2009 @ 20:19:19 #200
    163650 Greys
    pi_65743788
    Viev, dank voor de tip! Ik ga de Allerhande maar weer even halen morgen!
    Er staat toch geen cheesecake recept in he, alsjeblieft?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')