abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65734883
Het vorige deel: Slank ook in de USA :7 #528 kusjes voor Co en PF

Voor wie is "Slank de de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:57:48 #2
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65734919
Ik hoef nog maar ÉÉN KEER

Padam-pam-PISH
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65734920
NOG MAAR 1 KEER MUIS!!!!!
Lekker!!!!
Wat zul jij blij zijn dat je er vanaf bent!
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:58:12 #4
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_65734927
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:

Padam-pam-PISH
WOOT!!!!

Feestje daarna Mousey!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65734930
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb dat wel, semi, maar ik voel me er niet prettig bij. Ik haat het om financieel afhankelijk te zijn van iemand!
Het was ook maar een grapje. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik zou het ook slecht trekken als ik op andermans geld zou moeten leven. Tenzij diegene dood was en het geld aan mij was achtergelaten.
Ik moet gewoon zo'n spelletje winnen. Deal or no deal. Of de sponsorlottobingokrasloterij ofzo.

Ik weet wat! We geven ons op voor Lingo!
Fok!bejaarde
  Vis een optie? woensdag 4 februari 2009 @ 15:58:27 #6
70532 loveli
N
pi_65734933
voor de 1 van Muis!

En wat een zoetsappige TT.
crap in = crap out
  woensdag 4 februari 2009 @ 15:59:18 #7
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65734964
jeeeej muis!!!
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:54 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Leuk, dan zien wij elkaar misschien al voor de meet!

We hebben inderdaad best wel een overschot aan sopranen opeens. Maar goed, iemand die geluid produceert en het stuk al kent is vast welkom want ons koor loopt op dit moment niet zo lekker.
Er zijn trouwens maar 2 concerten dus als je er één meezingt is dat nog steeds een substantiële bijdrage.
hmmm ik hoop t... praat jij jullie bestuur even om, dan regel ik t wel met gilles
en anders kom ik gewoon opdagen in concert kleding en kruip ik op t podium ertussen. met bladmuziek.

ik kan iet op de meet heb concert die middag en avond met een bach-ensemble....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65734983
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:58 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Het was ook maar een grapje. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik zou het ook slecht trekken als ik op andermans geld zou moeten leven. Tenzij diegene dood was en het geld aan mij was achtergelaten.
Ik moet gewoon zo'n spelletje winnen. Deal or no deal. Of de sponsorlottobingokrasloterij ofzo.

Ik weet wat! We geven ons op voor Lingo!
Maar ik begrijp jóu ook!!!
Het is fijn als je een partner hebt met een goed inkomen zodat jij wat dingen kunt proberen. Die situatie is toch maar tijdelijk en omgekeerd kan het ook gebeuren dat híj eens een keer wat minder te besteden heeft.

Lingo

pi_65735009
Go Muis
Fok!bejaarde
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:01:01 #10
148689 Muis006
pi_65735023
Ja ik moet morgenmiddag even naar de uni maar daarna ga ik de grootste bananensoes eten die ik kan vinden!

Of twee

En vrijdag is mijn mamma vrij dus gaan we leuke dingen doen denk ik!
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:01:51 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65735043
Kaartje van Dizzy Missy Lizzy is vandaag gekomen . Thanks! .

De hechtingen zijn eruit en het smerige gaasje ook . Heb nog wel oplosbare hechtingen erin, maar ik mag weer gewoon m'n haar wassen. Over 3 weken moet ik even terug komen ivm de duizeligheid, maar verder zag alles er goed uit. En ik moet echt rustiger aan gaan doen . Grrrr!! Dus niet 24/7 computeren, maar ook wat meer gewoon rustig liggen . M'n ouders zijn er nu en die blijven ook eten (pan macaroni mee ), dus ik ga even thee leuten en gezellig doen en zulks .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:01:58 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65735048
Bedankt voor jullie knoflooksaus recepten

Ik heb er van gemaakt:
magere yoghurt, mayo, peterselie, 5 knoflooktenen, chilisaus, nepsuiker, citroensap, prov. kruiden en curry... Ik liet het mijn vriend proeven en zijn ogen lichten op, hij vond het echt erg lekker!

Heb ik bij elkaar een uur groentes en kipfilet staan snijden... Heerlijk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:02:12 #13
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65735060
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef P.F het volgende:

[..]

Sorry Kim Lees maar snel over mijn verhalen heen.
Ik had geen commentaar hoor .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65735084
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik moet morgenmiddag even naar de uni maar daarna ga ik de grootste bananensoes eten die ik kan vinden!

Of twee

En vrijdag is mijn mamma vrij dus gaan we leuke dingen doen denk ik!
For this time, we'll see it through the fingers.
Fok!bejaarde
pi_65735096
Even snel het plaatje uit de vorige OP gekopieerd want ik vond hem wel lief.

Hier trouwens ook een rijke(re) man die op dit moment meer bijdraagt dan ik en daar voel ik me ook helemáál niet lekker bij maarja hij werkt ook en ik studeer. Aan de andere kant, een vriendin van mij wilde per se de helft van alles betalen maar dan eindig je als man dus in een veel kleinere woning dan je eigenlijk kan betalen omdat je vriendin zo nodig zelfstandig wil zijn... Da's ook niet alles.
pi_65735140
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef kwakveense het volgende:
jeeeej muis!!!
[..]

hmmm ik hoop t... praat jij jullie bestuur even om, dan regel ik t wel met gilles
en anders kom ik gewoon opdagen in concert kleding en kruip ik op t podium ertussen. met bladmuziek.

ik kan iet op de meet heb concert die middag en avond met een bach-ensemble....
Precies, gewoon undercover gaan. Ons bestuur kent al die CM-mensen toch niet.

Oja, da's waar ook... Hm, dan is het helemaal exclusief.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:04:46 #17
148689 Muis006
pi_65735149
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Kaartje van Dizzy Missy Lizzy is vandaag gekomen . Thanks! .

De hechtingen zijn eruit en het smerige gaasje ook . Heb nog wel oplosbare hechtingen erin, maar ik mag weer gewoon m'n haar wassen. Over 3 weken moet ik even terug komen ivm de duizeligheid, maar verder zag alles er goed uit. En ik moet echt rustiger aan gaan doen . Grrrr!! Dus niet 24/7 computeren, maar ook wat meer gewoon rustig liggen . M'n ouders zijn er nu en die blijven ook eten (pan macaroni mee ), dus ik ga even thee leuten en gezellig doen en zulks .
Ja Vikje, ik wou geen spoilsport zijn, maar je moet écht rustiger aan doen!

Je bent net geopereerd en hebt het nu al over uit eten en naar de film. Is niet slim! Als je je rustig houdt is de sufheid van de narcose ook sneller weg.
pi_65735161
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:58 schreef loveli het volgende:
voor de 1 van Muis!

En wat een zoetsappige TT.
Ja ach, ik was in een zoetsappige bui.

En ik moest heel snel iets verzinnen want ik zou eigenlijk een artikel aan het lezen moeten zijn.
pi_65735169
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:

Padam-pam-PISH
Yeah!
Maak je er morgen een feestdagje van?
Met slingers en ballonnen aan je masker enzo?
pi_65735199
Pfoe, eindelijk klaar met SPSS!!
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:07:48 #22
148689 Muis006
pi_65735237
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Yeah!
Maak je er morgen een feestdagje van?
Met slingers en ballonnen aan je masker enzo?
Haha nee ik zou wel willen maar dat gaat niet. Er staat een zwart raster over mijn hoofd heen en dat is gekoppeld aan camera's die weer aan een rontgenapparaat gekoppeld zijn zodat ze zien hoe mijn hoofd precies ligt. Ik gok dat de ballonnen voor wat ruis zouden zorgen
pi_65735347
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Haha nee ik zou wel willen maar dat gaat niet. Er staat een zwart raster over mijn hoofd heen en dat is gekoppeld aan camera's die weer aan een rontgenapparaat gekoppeld zijn zodat ze zien hoe mijn hoofd precies ligt. Ik gok dat de ballonnen voor wat ruis zouden zorgen
Hm, je wilt idd niet dat ze verkeerd richten doordat er een ballon tussen zit...
Zou wel een mooi gezicht zijn though.
pi_65735360
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef Muis006 het volgende:
Bummer.
Nou, dan maar 2x taart.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:11:50 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65735366
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Precies, gewoon undercover gaan. Ons bestuur kent al die CM-mensen toch niet.

Oja, da's waar ook... Hm, dan is het helemaal exclusief.
heb ik ooit gedaan in de doelen
gewoon in concertkleding de achter- ingang binnen gelopen en toen door t lintje t publiek deel in en in een lege balkon stoel gaan zitten (ons orkest speelde op dat moment een schnabbel met een koor daar, en een aantal mensen wilden geen 30 euro voor een kaartje betalen omdat t koor heel erg vals was...)

*hier schaam k me nog wel een beetje voor, niks voor mij om te doen!! ik zweette echt peentjes*

maar de beveiliging bij de doelen is echt een lachertje!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')