WOOT!!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoef nog maar ÉÉN KEER
Padam-pam-PISH
Het was ook maar een grapje. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik zou het ook slecht trekken als ik op andermans geld zou moeten leven. Tenzij diegene dood was en het geld aan mij was achtergelaten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb dat wel, semi, maar ik voel me er niet prettig bij. Ik haat het om financieel afhankelijk te zijn van iemand!
hmmm ik hoop t... praat jij jullie bestuur even om, dan regel ik t wel met gillesquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Leuk, dan zien wij elkaar misschien al voor de meet!
We hebben inderdaad best wel een overschot aan sopranen opeens. Maar goed, iemand die geluid produceert en het stuk al kent is vast welkom want ons koor loopt op dit moment niet zo lekker.
Er zijn trouwens maar 2 concerten dus als je er één meezingt is dat nog steeds een substantiële bijdrage.
Maar ik begrijp jóu ook!!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:58 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik zou het ook slecht trekken als ik op andermans geld zou moeten leven. Tenzij diegene dood was en het geld aan mij was achtergelaten.
Ik moet gewoon zo'n spelletje winnen. Deal or no deal. Of de sponsorlottobingokrasloterij ofzo.
Ik weet wat! We geven ons op voor Lingo!
Ik had geen commentaar hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry KimLees maar snel over mijn verhalen heen.
For this time, we'll see it through the fingers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Ja ik moet morgenmiddag even naar de uni maar daarna ga ik de grootste bananensoes eten die ik kan vinden!
Of twee
En vrijdag is mijn mamma vrij dus gaan we leuke dingen doen denk ik!
Precies, gewoon undercover gaan. Ons bestuur kent al die CM-mensen toch niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:59 schreef kwakveense het volgende:
jeeeej muis!!!
[..]
hmmm ik hoop t... praat jij jullie bestuur even om, dan regel ik t wel met gilles
en anders kom ik gewoon opdagen in concert kleding en kruip ik op t podium ertussen. met bladmuziek.
ik kan iet op de meetheb concert die middag en avond met een bach-ensemble....
Ja Vikje, ik wou geen spoilsport zijn, maar je moet écht rustiger aan doen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Kaartje van Dizzy Missy Lizzy is vandaag gekomen. Thanks!
.
De hechtingen zijn eruiten het smerige gaasje ook
. Heb nog wel oplosbare hechtingen erin, maar ik mag weer gewoon m'n haar wassen. Over 3 weken moet ik even terug komen ivm de duizeligheid, maar verder zag alles er goed uit. En ik moet echt rustiger aan gaan doen
. Grrrr!! Dus niet 24/7 computeren, maar ook wat meer gewoon rustig liggen
. M'n ouders zijn er nu en die blijven ook eten (pan macaroni mee
), dus ik ga even thee leuten en gezellig doen en zulks
.
Ja ach, ik was in een zoetsappige bui.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:58 schreef loveli het volgende:voor de 1 van Muis!
En wat een zoetsappige TT.
Yeah!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoef nog maar ÉÉN KEER
Padam-pam-PISH
Haha neequote:Op woensdag 4 februari 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Yeah!![]()
Maak je er morgen een feestdagje van?
Met slingers en ballonnen aan je masker enzo?
Hm, je wilt idd niet dat ze verkeerd richten doordat er een ballon tussen zit...quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haha neeik zou wel willen maar dat gaat niet. Er staat een zwart raster over mijn hoofd heen en dat is gekoppeld aan camera's die weer aan een rontgenapparaat gekoppeld zijn
zodat ze zien hoe mijn hoofd precies ligt. Ik gok dat de ballonnen voor wat ruis zouden zorgen
Bummer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:07 schreef Muis006 het volgende:
Haha neeik zou wel willen maar dat gaat niet. Er staat een zwart raster over mijn hoofd heen en dat is gekoppeld aan camera's die weer aan een rontgenapparaat gekoppeld zijn
zodat ze zien hoe mijn hoofd precies ligt. Ik gok dat de ballonnen voor wat ruis zouden zorgen
heb ik ooit gedaan in de doelenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Precies, gewoon undercover gaan. Ons bestuur kent al die CM-mensen toch niet.
Oja, da's waar ook... Hm, dan is het helemaal exclusief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |