eenss...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:34 schreef PieterBas het volgende:
Heeft hij weer een naamtopic.. maar goed.. hij vraagt er ook soms om
Nou ja, met zijn hilarische acties wel jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:34 schreef Californium het volgende:
[..]
eenss...krijgt hij veel naamtopics dan?
Voor de lol of omdat het eigenlijk moet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaEn morgen voor de lol maar ff een college in Leiden volgen, zodat ik niet voor niks n aar Leiden ga om mn USB stick op te halen
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, met zijn hilarische acties wel ja
Bootje, de clown van de SES SC...![]()
en dat bedoel ik ook positief
uhm.. pas op.. Het blijft Bootjequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef Californium het volgende:
en bootje durft niet in zijn naamtopic te posten
das waarquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. pas op.. Het blijft Bootje
Niks moet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor de lol of omdat het eigenlijk moet?
U riep?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef Californium het volgende:
en bootje durft niet in zijn naamtopic te posten
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
U riep?
Daarnaast was ik mij volledig bewust van mijn, volgens jullie falende, LAPO. Deze was namelijk de LAPO van pagina 6![]()
quote:
Goede oplossing welquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
U riep?
Daarnaast was ik mij volledig bewust van mijn, volgens jullie falende, LAPO. Deze was namelijk de LAPO van pagina 6![]()
Volgende keer zal ik je naam weglatenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Daarnaast dank voor wederom een naamtopic
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
LOL! OMFG! Iemand zal hiervan over de zeik raken
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Tqa9VqiaUgg&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/Tqa9VqiaUgg&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&feature=player_embedded&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ik heb bootje nog wel eens uitspraken hoor zeggen... "Is dat wel zo slim" en dan 5 seconde later lachend over de grond rollen.quote:
Leg die situatie aub nog eens ff uit. Help me out herequote:Op woensdag 4 februari 2009 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb bootje nog wel eens uitspraken hoor zeggen... "Is dat wel zo slim" en dan 5 seconde later lachend over de grond rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |