Ik wissel je ogen gewoon heel snel afquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh, jij weet hoe je me aan moet kijken dan? Normaal hebben ze geen flauw idee
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wissel je ogen gewoon heel snel af
*kijkt naar de linker, naar de rechter, linker weer, nu rechter, hup snel naar de linker en meteen weer door naar de rechter, links rechts links recht., hup hup hup*
Daar moet op gedronken worden!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:51 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ speelt net even Through the Fire and Flames uit op expert![]()
![]()
N00B!!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:51 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ speelt net even Through the Fire and Flames uit op expert![]()
![]()
koffie is vies..quote:
is dr bed niet in geweestquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:16 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Zo ik kon mn nest echt niet uit vanmorgen
pfff ik ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:16 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Zo ik kon mn nest echt niet uit vanmorgen
Ook echt slecht geslapen enzo...klaplong + aankomende griep is niet grappigquote:
Dat je het volhoudt, echt waar...quote:
Sherlock!quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:34 schreef renedis het volgende:
goede morgen mensen! ja ik leef nog!
lol.. absolute bagger weer hequote:Op donderdag 5 februari 2009 08:52 schreef Sgele het volgende:
4 op een rij, om de dag maar even goed te beginnen
Mogguh Tripack!quote:
Jeweetsch!quote:
ik weetsch jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!![]()
Ik las vandeweek ergens dat je nieuw werk had gevonden?
[..]
Jeweetsch!
jahquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Tripack!![]()
Ik las vandeweek ergens dat je nieuw werk had gevonden?
[..]
Jeweetsch!
mogguhquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Mogguh Sgele !quote:
Heul niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Mogguh Sgele !![]()
én ? hebben we nog zin vandaag ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:08 schreef tripack het volgende:
morgen fridayhet is alweer bijna weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk das praatquote:
Whehehehequote:
Mogguh Tripacquote:
omdat jezelf te lui bent?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Tripac
mn collega haalt koffie
Ik hou van collega's die mij voorzien in eten en drinken
let maar op , hij wil vast wat van jequote:Op donderdag 5 februari 2009 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Tripac
mn collega haalt koffie
Ik hou van collega's die mij voorzien in eten en drinken
Jaquote:
ze.. dus neequote:Op donderdag 5 februari 2009 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
let maar op , hij wil vast wat van je
I Knowquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:27 schreef Friday12 het volgende:
i Top 100 van woensdag 4 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 209 Ladylike
10. 138 WhiteLightning
43. 091 -Madskillz28TH
63. 082 Friday12
81. 070 Moozzie
LL
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
[..]
ze.. dus nee
Maar wacht eens.. Martijn bracht gisteren een broodje meeniet erg.. die mag wel wat willen
[..]
I Know
In de tijden van de kredietcrisis doe ik het niet alleen voor een breezer, maar ook voor een broodjequote:
dat was de stille hint, maja dat was gisteren niet vandaagquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:29 schreef Ladylike het volgende:
Maar wacht eens.. Martijn bracht gisteren een broodje mee
Hij is er vandaag ook weerquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was de stille hint, maja dat was gisteren niet vandaag
ik heb nu al hongerquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij is er vandaag ook weer
ff vragen offie nog naar de broodjestent gaat
ssst dalijk heb ik daar ook last vanquote:
morguuhquote:
neh ben dinge voor mezelf aan het doenquote:
swaffelen natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
neh ben dinge voor mezelf aan het doen
ik heb het niet druk en heb het nog nooit druk gehad in de bijna anderhalve maand hier
I K O O Kquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
I K W I L W E E K E N D ! ! !
M E T H R E E ! !quote:
moet jij zondags ook altijd werken dan ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
Jongens, ik heb al meer dan een half jaar geen weekend meer gehad
Ik ben zieliger
ja en jij heb daarbij ook een kind genomenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben zieliger
muil houden ! werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
muil houden ! werken
Doe je moeder maar, ik heb al koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
ja... altijd wel een uur of 4-5quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet jij zondags ook altijd werken dan ?
En dat is dus onzinquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ja en jij heb daarbij ook een kind genomen
dus dan had je evengoed geen weekend dus is je eigen schuld
Daar ben je vrouw voor ja!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben zieliger
quote:
oh dan draai ik me nog 20x omquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja... altijd wel een uur of 4-5
(zondag begint toch om 0.00u? )
als je de halve dag slaapt noem ik dat halve middagje rust geen weekend
Okay die link snap ik nietquote:
ik bedoel je heb alleen geen rust met een klein kindquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja... altijd wel een uur of 4-5
(zondag begint toch om 0.00u? )
als je de halve dag slaapt noem ik dat halve middagje rust geen weekend
[..]
En dat is dus onzin
een kind is niet werken hoor, alleen maar opvoeden.. en dat doe ik in het weekend juist met alle plezier
ik ben rond een uur of 7 thuis, rond een uur of 1 sta ik dan weer op en dan kan ik tenminste nog ff wat eten enzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dan draai ik me nog 20x om
tegen een uur of 10 mn bed uit, uitgebreid ontbijt maken, en rond een uur of 3 in de douche
Oh ik dacht dat je geen weekend had vanwege het huishouden ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay die link snap ik niet
omdat ik vrouw ben moet ik werken?
was het niet zo dat ik moet koken en poetsen en een man moet werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |