quote:Op donderdag 5 februari 2009 05:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mja was ook een beetje aparte mars. Met liederen als 'kankerbestuur' en 'Nijland aan het gas' doe ik niet mee, pro-groningen liederen wel.
Ja, wat wil je dan... onder supporters bevinden zich over 't algemeen nogal wat typen met een IQ van onder het vriespunt. Altijd al zo geweest, zal altijd zo blijven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:22 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Lekker dan. Dat soort types maken de club er ook niet beter op.
Klopt, maar de hersenlozen hebben het altijd al voor de normale supporter verknald...quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:36 schreef detulp050 het volgende:
Het zorgt ervoor dat bijna niemand zo'n groep nog serieus neemt. En dat is nog wel het lulligst.
Het was terecht rood.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Overigens, mazzeltje met de scheids hadden jullie gister.. Rode kaart voor Zomer sloeg nergens op, Koenders liep er gewoon naast of misschien zelfs nog wel voor ook.
Geelquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef MaxPower het volgende:
Penalty + gele kaart is het in dat geval.
Ik vind dat bij twijfel veel te vaak in het voordeel van de verdediger wordt geredeneerd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:24 schreef MaxPower het volgende:
Penalty + gele kaart is het in dat geval.
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 07:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daar had je gewoon even zin in?![]()
Ik heb de andere samenvattingen niet echt aandachtig bekeken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als FCG'er zou ik ook zo redeneren... Gek genoeg krijgt Pocognoli van AZ gisteravond in een vergelijkbaar geval (maar dan niet in de 16-meter) een gele kaart, waarbij de commentator de opmerking maakt 'dat het maar goed is dat er nog een AZ-verdediger naast loopt'. Zoek de verschillen.
Ik heb een KNVB-diplomaquote:Koenders liep er gewoon naast, dus is het geen doorgebroken speler, dus behoort het mijns inziens en ik neem aan ook in de ogen van de meeste KNVB-scheidsrechters geen rood te zijn.
Ik zag ze voor het eerst (op youtube dan)quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.
Ik kwam ze tegen toen ik vanmorgen even naar de kaatste FC filmpjes op youtube zocht. Blijven mooie beelden, hoe vaak je het ook ziet.
Mwoah, ik had me ingedekt met 'de meeste'quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, ik had me ingedekt met 'de meeste'
Proud2SayDiepRoodquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, ik had me ingedekt met 'de meeste'
Overigens, ben je het inhoudelijk met me eens dat penalty+geel voldoende was geweest? Of was het terecht diep- en dieprood in je groen-witte ogen?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Met je hand scoren vind ik ook echtzooooo 1986
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:54 schreef venomsnake het volgende:
Lekker doelpunt van VD Laak..
En Berg schiet die pingel wel perfect binnen, ijskoud in de bovenhoek.
Ow, en misschien gooi ik dat filmpje op de Berg weblog straks..
Netjes heur.. Luciano ook gewoon op goal.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:08 schreef Prosac het volgende:
Hofleverancier VI's elftal van de maand Januari.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |