abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2009 @ 18:45:21 #226
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66030054
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef TvhN het volgende:

[..]

Denk je dat echt?
Pff
pi_66030067
Ik zag net op Oog Tv dat Koen Lovre vervangt op het middenveld en Meerdink die op Koens plek komt te spelen.
pi_66030090
Garcia gaat scoren tegen z'n ouwe cluppie!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66030104
En dan niet juichen..
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_66030308
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:18 schreef Ungeheuer het volgende:
Verdorie, maak ik je alweer aan het huilen TvhN. Nee, ik maakte een niet zo grappig grapje.
Ik zal nog maar ff melden waarom ik een poging tot grapje maakte in die richting. Ik denk namelijk dat Jans een beetje huiverig is om Garcia op het middenveld te zetten. Hij is ooit gehaald als voorhoedespeler en wordt ook zo gezien door Jans. Garcia op het middenveld posteren strookt namelijk niet met de behoudende tactiek, het zogenaamde gedosseerd aanvallen. Daarom ziet Jans op die plek liever iemand die ook verdedigende kwaliteiten bezit. En dan is de naam Mathijs al snel genoemd.
pi_66039151

Zet dan Garcia op 10, Jans.
Hij is van origine een 10, geen spits.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66039601
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:54 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Ik zal nog maar ff melden waarom ik een poging tot grapje maakte in die richting. Ik denk namelijk dat Jans een beetje huiverig is om Garcia op het middenveld te zetten. Hij is ooit gehaald als voorhoedespeler en wordt ook zo gezien door Jans. Garcia op het middenveld posteren strookt namelijk niet met de behoudende tactiek, het zogenaamde gedosseerd aanvallen. Daarom ziet Jans op die plek liever iemand die ook verdedigende kwaliteiten bezit. En dan is de naam Mathijs al snel genoemd.
Nogmaals: van een reactie op een forum moet ik niet huilen en ik lig er ook totaal niet wakker van. Als je dat denkt overschat je jouw posts behoorlijk.

Ik ben het met je eens dat Garcia op nummer 10 moet spelen. Hoe je er op komt dat Jans altijd met een behoudende tactiek begint snap ik dan weer niet. In uitwedstrijden en tegen de topclubs gebeurt dit wel eens, maar vooral in de wedstrijden tegen de zogenaamde 'kleinere' clubs wordt er met de intentie gespeeld om fris en aanvallend voetbal te spelen. In het begin van het seizoen lukte dit ook wel aardig, daarna zakte het iets weg.

Ik las net dat Meerdink start in de plaats van Matthijs. Dat geeft aan dat Groningen 'gewoon' gaat aanvallen. Wél ben ik van mening dat het triest is dat we het nu moeten doen met een speler als Meerdink, die ik schat op het niveau van De Graafschap. Wat zou het toch mooi zijn geweest als Koç in de winterstop al was gekomen...
pi_66043083
Joh als je een oprecht antwoord wil hebben laat voortaan de of ff achterwege aub. Het komt nogal hooghartig over.

Hoe ik erbij kom dat Jans behoudend is? Voor hij zelf dit heeft beaamd en de uitspraak deed dat hij in uitwedstrijden (thuiswedstrijden ook dacht ik zo) behoudender wil spelen, vond ik hem doorgaans de oplossingen in periodes dat het minder ging tevaak in het defensieve zoeken. Ik heb nu eenmaal geen hoge pet op van de tacticus Jans. Mij bekruipt het gevoel dat we te vaak een wedstrijd beslissen op bevliegingen van een enkele speler. Wil niet beweren dat ik het een kuttrainer vind. In tegendeel. Ook bij mij staat de term GTPV nog vers in het geheugen (Groningen Thuis PressieVoetbal, naar Van Halst). Wellicht dat we door blessures daar de spelers nu niet voor hebben dat ik dit lang niet heb gezien, geen flauw idee. Maar het is of dit, of helemaal niks. Inspiratieloos voetbal waar totaal geen creativiteit in zit.
pi_66048153
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:59 schreef Ungeheuer het volgende:
Mij bekruipt het gevoel dat we te vaak een wedstrijd beslissen op bevliegingen van een enkele speler. Wil niet beweren dat ik het een kuttrainer vind. In tegendeel. Ook bij mij staat de term GTPV nog vers in het geheugen (Groningen Thuis PressieVoetbal, naar Van Halst). Wellicht dat we door blessures daar de spelers nu niet voor hebben dat ik dit lang niet heb gezien, geen flauw idee. Maar het is of dit, of helemaal niks.
Met bovenstaande ben ik het helemaal eens. Het verbaast mij ook dat het op het gebied van positiespel, na een uitstekend begin, het niveau zo snel naar beneden is gekelderd. Dit heeft te maken met blessures, kwaliteit van de spelers en de trainer is hier ook gedeeltelijk verantwoordelijk voor. Ik vind wél dat de trainer te vaak onterecht verweten wordt dat hij met een te defensieve opstelling begint, met name in thuiswedstrijden.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:01:12 #235
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66057853
Meerdink een basisplaats geven .
Zet Garcia nou op 10, Jans...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66059722
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef venomsnake het volgende:

Zet dan Garcia op 10, Jans.
Hij is van origine een 10, geen spits.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Meerdink een basisplaats geven .
Zet Garcia nou op 10, Jans...
Niks mis met Jans.
pi_66060214
Ik was zo begonnen:

--------------------------Luciano --------------------
--Hiariej--------Sankoh-------Granqvist-------Stenman
----------------------------Femi-----------------------------
----------Holla---------------------------Levchenko-----
---------------------------Garcia--------------------------
-------------VD Laak-----------------Berg--------------
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66060236
HOI VENOMSNAKE!
pi_66060350
STOFJE .
pi_66060396
Zullen we dit weekend gewoon saampjes gaan winnen?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:28:19 #241
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66060513
Als het goed is gaat Luciano salsadansen als het 1-0 wordt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66060566
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef Stofje het volgende:
Zullen we dit weekend gewoon saampjes gaan winnen?
Tegen Roda zie ik..
Ja, laten we dat maar doen dan.

Winnen .
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als het goed is gaat Luciano salsadansen als het 1-0 wordt.
Echt? .
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:32:48 #243
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66060670
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tegen Roda zie ik..
Ja, laten we dat maar doen dan.

Winnen .
[..]

Echt? [ afbeelding ].
Heeft 'ie beloofd aan Martin .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66060703
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Heeft 'ie beloofd aan Martin .
.

* venomsnake direct Mijn Club kijken gaat..
pi_66060808
Haha.. Drent tegen Luciano: ''Homo geworden'

Geweldige aflevering.

[ Bericht 43% gewijzigd door venomsnake op 14-02-2009 18:46:08 ]
pi_66062182
Drent blijft een held
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:27:20 #247
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66062356
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 19:22 schreef Tommeke het volgende:
Drent blijft een held
Toekomstige trainer van Groningen
pi_66087397
Wat een enorme slechte 2e helft zeg, niet normaal meer.
Maar goed, in zo'n modderpoel kan je ook amper goed ballen.

Ik vond Berg goed spelen vandaag. Granqvist redelijk, en Luciano weer prima.
De rest erg matig.

Wel weer de 0 gehouden.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:39:07 #249
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66087876
Beetje hetzelfde als Sparta thuis, na de voorsprong is de rest van de wedstrijd een formaliteit.
Maakt mij niet uit, zolang men maar niet slordig wordt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 15 februari 2009 @ 16:51:30 #250
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66088314
Tegen zulke tegenstanders lukt het altijd wel. Ach goede overwinning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')