Ik zal nog maar ff melden waarom ik een poging tot grapje maakte in die richting. Ik denk namelijk dat Jans een beetje huiverig is om Garcia op het middenveld te zetten. Hij is ooit gehaald als voorhoedespeler en wordt ook zo gezien door Jans. Garcia op het middenveld posteren strookt namelijk niet met de behoudende tactiek, het zogenaamde gedosseerd aanvallen. Daarom ziet Jans op die plek liever iemand die ook verdedigende kwaliteiten bezit. En dan is de naam Mathijs al snel genoemd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:18 schreef Ungeheuer het volgende:
Verdorie, maak ik je alweer aan het huilen TvhN. Nee, ik maakte een niet zo grappig grapje.
Nogmaals: van een reactie op een forum moet ik niet huilen en ik lig er ook totaal niet wakker van. Als je dat denkt overschat je jouw posts behoorlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:54 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Ik zal nog maar ff melden waarom ik een poging tot grapje maakte in die richting. Ik denk namelijk dat Jans een beetje huiverig is om Garcia op het middenveld te zetten. Hij is ooit gehaald als voorhoedespeler en wordt ook zo gezien door Jans. Garcia op het middenveld posteren strookt namelijk niet met de behoudende tactiek, het zogenaamde gedosseerd aanvallen. Daarom ziet Jans op die plek liever iemand die ook verdedigende kwaliteiten bezit. En dan is de naam Mathijs al snel genoemd.
Met bovenstaande ben ik het helemaal eens. Het verbaast mij ook dat het op het gebied van positiespel, na een uitstekend begin, het niveau zo snel naar beneden is gekelderd. Dit heeft te maken met blessures, kwaliteit van de spelers en de trainer is hier ook gedeeltelijk verantwoordelijk voor. Ik vind wél dat de trainer te vaak onterecht verweten wordt dat hij met een te defensieve opstelling begint, met name in thuiswedstrijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:59 schreef Ungeheuer het volgende:
Mij bekruipt het gevoel dat we te vaak een wedstrijd beslissen op bevliegingen van een enkele speler. Wil niet beweren dat ik het een kuttrainer vind. In tegendeel. Ook bij mij staat de term GTPV nog vers in het geheugen (Groningen Thuis PressieVoetbal, naar Van Halst). Wellicht dat we door blessures daar de spelers nu niet voor hebben dat ik dit lang niet heb gezien, geen flauw idee. Maar het is of dit, of helemaal niks.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef venomsnake het volgende:
Zet dan Garcia op 10, Jans.
Hij is van origine een 10, geen spits.
Niks mis met Jans.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Meerdink een basisplaats geven.
Zet Garcia nou op 10, Jans...
Tegen Roda zie ik..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:25 schreef Stofje het volgende:
Zullen we dit weekend gewoon saampjes gaan winnen?
Echt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als het goed is gaat Luciano salsadansen als het 1-0 wordt.
.
Heeft 'ie beloofd aan Martinquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tegen Roda zie ik..
Ja, laten we dat maar doen dan.![]()
Winnen.
[..]
Echt? [ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Heeft 'ie beloofd aan Martin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |