Ja, die bedreiging op het einde was wel weer lekker ouderwets GTST. Erger dan Ludo? Kom maar op!quote:
Ik vond het niet echt overtuigend overkomen.quote:
Volgens mij niet, verhaallijnen worden zo slordig afgewikkeld tegenwoordig. Charlie heeft haar hypotheek toch ook van Nick? Gaat ze daar ooit nog eenn achter komen? Zit Rik nog in de schuldsanering of heeft ie ongemerkt de Staatsloterij gewonnen? Komt Jef er ooit nog achter dat Dorothea vermoord is door René? En waar is Valentijntje? Niet in Huize Sanders en volgens mij ook niet bij Rik en Charlie...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Starlie het volgende:
Is er trouwens al wel eens bekend geworden dat Ludo degene is geweest die René in Nina haar leven heeft gehaald voor tasjesdief? Dus.... dat het eigenlijk zijn "schuld" is dat Nina is verkracht?
Ja volgens mij is dat wel bekend, Nina verweet Ludo eens dat die hele René zijn schuld was..quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:00 schreef Starlie het volgende:
Is er trouwens al wel eens bekend geworden dat Ludo degene is geweest die René in Nina haar leven heeft gehaald voor tasjesdief? Dus.... dat het eigenlijk zijn "schuld" is dat Nina is verkracht?
Ja, Nina kwam de Koning binnenlopen toen Ludo met Rene aan een tafeltje zat.quote:Op donderdag 12 februari 2009 01:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat wel bekend, Nina verweet Ludo eens dat die hele René zijn schuld was..
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
En Charlie valt natuurlijk als een blok voor Danny...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:06 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie had wel een tas met spullen voor Valentijn mee toen ze bij Rick aankwam, maar we hebben Valentijn zelf al een tijd niet meer gezien.. Niet meer sinds Floris op 'm moest passen geloof ik?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:22 schreef alors het volgende:
[..]
En waar is Valentijntje? Niet in Huize Sanders en volgens mij ook niet bij Rik en Charlie...
Eens!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef Liquidist het volgende:
godverdomme wat is Dex irritant. Het vervelendste is dat het hem nog lijkt te lukken met zijn vervelende herhalende gepush en gedram. Nog vervelender dan Barbara op het moment.
Sil hebben we volgens mij nog langer niet gezien. Volgens mij is hij per ongeluk meeverkocht met het oude huis. Woont hij ook bij Laura in de Rozenboom? Of heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Charlie had wel een tas met spullen voor Valentijn mee toen ze bij Rick aankwam, maar we hebben Valentijn zelf al een tijd niet meer gezien.. Niet meer sinds Floris op 'm moest passen geloof ik?
ja, ik vind het zo jammer dat als iemand gek op iemand wordt in een soap, dat het dan uiteindelijk bijna altijd ook wel lukt. Ook al is het van tevoren bijv. totaal niet wederzijds.quote:
Het is ook niet echt geloofwaardig. Als iemand weken aan mijn kop zou zeuren over iets wat ik niet wilde ging ik niet dag in dag uit met die persoon op de bank zitten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef Liquidist het volgende:
godverdomme wat is Dex irritant. Het vervelendste is dat het hem nog lijkt te lukken met zijn vervelende herhalende gepush en gedram. Nog vervelender dan Barbara op het moment.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:37 schreef Starlie het volgende:
Vanavond komt de broer van Rik erin!!
Muwaaaah, die strik om haar nekquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:08 schreef Michellee het volgende:
Wat voor rare strik heeft Janine nu weer???
Inderdaad en gewoon doorpraten....quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
Sinds wanneer gaan de personages in GTST zo overduidelijk naar het toilet? Van de week Jef al, vandaag Charlie die van de pot kwam....
Vroeger ging er niemand naar de wc terwijl de camera's draaiden, volgens mij.
LAME!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Muwaaaah, die strik om haar nek![]()
![]()
![]()
Maar het antwoord op je vraag: dat is om Jack te strikken
"beetje" genant!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:20 schreef bobjuh het volgende:
Janine gedraagt zich echt als een verliefde puber
Ik moest vooral lachen om dat stukje daarna Hey Jack, zeg. . . Hey Jack, zeg. . . . Hey Jack, zeg. . .quote:
om vervolgens gewoon weer te doen alsof je aan het bellen bentquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Janine, serieusDat rondje in de Rozenboom..
Ik moest echt lachen, vooral dat gezicht erbij "Waarisienou?!''
Inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
om vervolgens gewoon weer te doen alsof je aan het bellen bent
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Janine, serieusDat rondje in de Rozenboom..
Ik moest echt lachen, vooral dat gezicht erbij "Waarisienou?!''
Idd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof ie dat niet doorheeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Perico op 13-02-2009 05:30:05 ]
Vergeet de liefdesscenes niet. Bing en Lorena ofzo.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 05:21 schreef Perico het volgende:
Ik heb van een louche bron de volgende spoilers opgevangen. Dat wordt weer meer van hetzelfde gebagger!![]()
Meen je dat nou? Ik vraag me direct af wat haar verborgen agenda is en krijg alleen maar meer een hekel aan haarquote:
ik had het geluid uitstaan, maar zelfs het geluid werd ondertiteldquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:22 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik wou dat ik Jef had gemist, die je ellenlang in de pot hoorde zeiken...
ik vind het wel een smakelijk hapjequote:Op donderdag 12 februari 2009 16:37 schreef Starlie het volgende:
Vanavond komt de broer van Rik erin!!
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het wel een smakelijk hapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |