quote:Limburgse fusieclub vindt geen grote sponsor
De nieuwe fusieclub in Zuid-Limburg is er niet in geslaagd een grote sponsor te vinden. Dat bevestigt woordvoerder Arie de Zeeuw van de stuurgroep Topvoetbal in Limburg aan L1. Door het ontbreken van een grote sponsor gaat de nieuwe fusieclub volgend jaar werken met een van de laagste begrotingen in de Eredivisie. De stuurgroep legt op dit moment de laatste hand aan het Businessplan, dat later deze week gepresenteerd gaat worden. Op basis van dat plan moeten twee Roda-stichtingen hun fiat geven voor de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard.
Komende week overlegt de Stuurgroep nog met de gemeentes Kerkrade en Sittard-Geleen en de Provincie Limburg. De overheid moet een substantiele bijdrage leveren in de sanering van de schulden van Fortuna Sittard en Roda JC.
Whehehe. Goed nieuws dus.quote:
Neuh, is nog niks zeker hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fortuna is toch ook door ToF gered en gaat zelf door?
Ook nog maar de vraag.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:51 schreef sjimz het volgende:
Limburgse fusieclub vindt geen grote sponsor
De nieuwe fusieclub in Zuid-Limburg is er niet in geslaagd een grote sponsor te vinden. Dat bevestigt woordvoerder Arie de Zeeuw van de stuurgroep Topvoetbal in Limburg aan L1. Door het ontbreken van een grote sponsor gaat de nieuwe fusieclub volgend jaar werken met een van de laagste begrotingen in de Eredivisie. De stuurgroep legt op dit moment de laatste hand aan het Businessplan, dat later deze week gepresenteerd gaat worden. Op basis van dat plan moeten twee Roda-stichtingen hun fiat geven voor de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard.
Komende week overlegt de Stuurgroep nog met de gemeentes Kerkrade en Sittard-Geleen en de Provincie Limburg. De overheid moet een substantiele bijdrage leveren in de sanering van de schulden van Fortuna Sittard en Roda JC.
Dat roepen we al vanaf het begin. Arie de Zeeuw riep echter dat wij maar stoeptegels zijn en dat de sponsoren massaal in de rij stonden...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:27 schreef Prosac het volgende:
Begint steeds meer op een miskraam te lijken dat FC Limburg.
Je vergeet voor het gemak even de kredietcrisis en de economische crisis. Alle clubs hebben daar op dit moment mee te maken, echter is het voor Roda en Fortuna nu stukken zichtbaarder omdat ze samen willen gaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat roepen we al vanaf het begin. Arie de Zeeuw riep echter dat wij maar stoeptegels zijn en dat de sponsoren massaal in de rij stonden...
Ik vergeet niks, het zijn letterlijk de woorden van de "Stuurgroep".quote:Op maandag 16 maart 2009 12:23 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even de kredietcrisis en de economische crisis. Alle clubs hebben daar op dit moment mee te maken, echter is het voor Roda en Fortuna nu stukken zichtbaarder omdat ze samen willen gaan.
Ze hadden het in mijn ogen wel wat beter aan mogen pakkenNu hebben ze waardeloze plannen gemaakt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:00 schreef MaxPower het volgende:
Hahaha dus na de fusie is de begroting lager dan die van Roda zelfstandig?
Officieel wel ja, maar er wordt altijd Sittard-Geleen gezegd. Beter laten ze Geleen ook wegquote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef TheYoung1 het volgende:
Ze hebben het ook steeds over de gemeente Sittard-Geleen. Ik dacht dat Born daar ook bij hoorde?
Ik ben me ervan bewust dat die "stuurgroep" die woorden in de mond genomen heeft. Die hele stuurgroep heeft er volgens mij niet zoveel van begrepenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vergeet niks, het zijn letterlijk de woorden van de "Stuurgroep".
Men riep in het begin dat het om een club met een budget van 30 miljoen ging. Al snel werd die 25 miljoen wat even later weer 20 miljoen werd. Niet veel later kwamen er geluiden dat de stuurgroep de begroting niet rond kreeg en dat deze rond de 15 miljoen uitkwam.
Nu het plan gepresenteerd is blijkt het om 11 miljoen te gaan waarbij de eerste 2 jaar 3 miljoen schuld word gemaakt. M.a.w. de begroting is 9,5 miljoen.
Iets wat niet geboren is, kan niet sterven hè...quote:Op maandag 16 maart 2009 13:31 schreef Garudo het volgende:
FC Limburg is gestorven voordat het al geboren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |