Ja okay, maar waar trek je de grens? Wanneer komt het punt dat mensen zeggen, we doen het niet meer?quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:35 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het ook steeds duurder wordt om zo'n festival te organiseren.
Artiesten willen ook meer ontvangen bijvoorbeeld.
Servicekosten zijn sowieso bullshit. Allemaal geautomatiseerd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:35 schreef vogelkooi het volgende:
Servicekosten?
Zetten ze dan je tent voor je op?
Okay, wist ik niet. Nou ja, als ik maar een mooi kaartje krijg via de post, ben ik tevreden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:35 schreef damienr het volgende:
Ja, die betaalde je toen bij het postkantoor, nu zit het in het kaartje zelf.
Beetje hetzelfde als ze tegenwoordig ook met vliegreizen doen: in 1x de hele prijs noemen zodat je niet meer verrast wordt met allerlei bijkomende kosten...
Bij Lowlands zal die grens nog ver zijn omdat het toch telkens uitverkoopt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:36 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ja okay, maar waar trek je de grens? Wanneer komt het punt dat mensen zeggen, we doen het niet meer?
[..]
Servicekosten zijn sowieso bullshit. Allemaal geautomatiseerd.
Hmm. Laten we hopen dat ze beetje lief blijven.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:37 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Bij Lowlands zal die grens nog ver zijn omdat het toch telkens uitverkoopt.
Nou, ik reken wel weer op een muntjesprijsverhoging van 10 centquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:21 schreef Hpzone het volgende:
De ticketprijs maakt me niet veel uit, als je zo kijkt valt het inderdaad wel mee. Nu de muntjes nog een leuk prijsje laten houden, en we komen een heel eind.
2006 AMquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Leuk, maar stonden er 2 jaar geleden ook allebei al.
Is jouw sig niet aan een update toe?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:20 schreef MaJo het volgende:
Arctic Monkeysviel ook wel te verwachten
ben benieuwd naar de andere namen
Als je 150 acts hebt op zo'n groot festival, ontkom je er niet aan dat je om de paar jaar herhaald. Zoveel goede nieuwe acts ontstaan er nou ook weer niet dat een festival elk jaar alleen maar nieuwe namen kan bieden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Leuk, maar stonden er 2 jaar geleden ook allebei al.
Ticketonline stuurt ze dus zonder meerprijs op met volgens mij 3,50 euro service kosten..........quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:07 schreef Operc het volgende:
Ticketservice had ook altijd nog "opstuur kosten" en dergelijke, uiteindelijk was het ongeveer 8-10 euro extra.
Zou denk ik wel goede business zijn om op de campings op donderdag en vrijdag geld te vragen voor het opzetten van andermans tentjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ticketonline stuurt ze dus zonder meerprijs op met volgens mij 3,50 euro service kosten..........
Wat gaan gaan ze doen voor die extra service kosten? Komen ze eindelijk mn tent opzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |