Van wie heeft ze dat geleerd dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:29 schreef simmu het volgende:
heh, selene heeft zaterdag een nieuw geluidje geleerd. lipjes tuiten, dot spuug erbij en blazen maar! dikke pret
De box momenteel, ik moet nog even het één en ander verankeren voor ik hem op mijn kamer loslaatquote:
Goed van Koen!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
KOEN ZIT!!!! en blijft zitten..
Hij vind zijn activity center heel leuk maar hij zet hem steeds op zijn frans.... un deux trois....
Ik hoop maar dat ze alleen dwars ligt in bed danquote:Op maandag 9 februari 2009 22:38 schreef DJMO het volgende:
jah en prompt ging hij vanmiddag naar rechts liggen LL .. zal wel geen zin in de fysio hebben denk ik![]()
aai voor koen over zijn bol, tandjes krijgen is niet niks
dan is mila een klein dwars;iggertjeraissa, JJ blijft gewoon stil onder de deken liggen, ja met zijn armen maaien, maar komt niet onder de deken uit hoor
Als je de laatste voeding alleen friso extra geeft? Komt ze veel over wat ze mag hebben heen dan? Dan zou je overdag ook minder comfort doen en meer extra. Trouwens volgens onze wijkverpleegkundige slapen babies op wat ze over een hele dag krijgen....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:49 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje voor de flessen-moeders. Merel sliep de laatste 3 weken door van 23:30 tot een uurtje of 8. De laatste 4 nachten wordt ze echter om 4 uur wakker voor een fles (troosten met speen helpt niet). Dus dan kijgt ze een klein flesje. Maar ze komt zo over haar max aan flesvoeding. Ze krijgt 5 keer 180 CC en dus een nachtfles van 120 CC.
Ze krijgt 3 schepjes friso comfort gemengd met 3 schepjes friso extra (voor hongerige baby's), De laatste fles krijgt ze sinds 3 dagen 1 schepje comfort en 5 schepjes extra.
Maar dat helpt dus niet echt. Iemand tips?
wat bedoel je hier precies mee???quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
. Trouwens volgens onze wijkverpleegkundige slapen babies op wat ze over een hele dag krijgen....
Dat het op zich niet zoveel zin heeft om meer in de laatste fles voor de nacht te doen, omdat ze slapen op wat ze dus over 24 uur binnen krijgen. Ik moet zeggen dat de VK en kraamverzorgster daar ook weer anders over denken. Die zeiden juist, doe anders maar wat meer in de laatste fles zodat hij misschien wat langer slaapt. Ik merk aan Lennon dat hij maar weinig zin heeft in de laatste fles waar wij hem ook voor wakker moeten maken maar dat de fles daarna vaak wel weer helemaal opgaat, in die fles doe ik dan ook wat meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef lunastar het volgende:
[..]
wat bedoel je hier precies mee???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |