abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:24:09 #226
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65905617
ze krijgt Nu beba2 voor hongerige baby's en daarvoor aptamil voor hongerige baby's maar daar gaf ze véél van terug dus zijn we op 6 maand overgestapt op beba...

als ik dus 24 uur bijéén tel drinkt ze juist 1000cc op.. is dit veel voor 7 maand??? want normaal moet dit toch minderen..iemand idéé
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:25:51 #227
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_65905669
Volgens mij is 1000cc precies de norm Luna voor zover ik weet dan...
pi_65905768
Elin is haar stembanden aan het oefenen..tegenwoordig ligt ze elke morgen in de box te ' DAAAAAAAAAA DAADADDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'en ' en niet zo zacht ook
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:30:53 #229
219033 Mibos2
pi_65905816
Lief toch Dakota...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 10:31:48 #230
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_65905845
schattig, dan weet je dat je een baby hebt...

mercikes mibos...
pi_65906056
Diaan, dus dan zou de optie geen fles om 23:00 misschien niet zo verkeerd zijn. We maken haar er wel voor wakker, en hij gaat ook altijd helemaal op.
Humz, ik ga eerst maar eens langzaam over op alleen maar friso extra, misschien lost het zich dan vanzelf op. En zo niet, dan zitten we toch al met een nachtvoeding en kan die van 23:00 eraf. Want ik heb niet het idee dat ze dan ineens 2 keer 's nachts zou wakker worden.
Merel is ook echt een groter eter drinker, maar ze weegt ook bijna 6 kilo dus zo gek is dat niet.

Wat schattig Dakota!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65906285
Ik zou eerst overschakelen op friso extra en als dat niet werkt, de laatste fles weglaten. Of misschien alleen een beetje warm water geven.

Daryl krijgt ook friso extra (5 x 150). Van de week had ze geslapen van 20.00 uur tot 8.30 !! Normaal krijgt zij rond 24.00 uur ook nog een fles, maar daar moeten we haar ook altijd voor wakker maken. Van de week heb ik haar laten liggen en verwachtte dat ze dan wel rond een uur of 4 zou komen, niet dus.
Ze slaapt altijd wel tot een uur of acht, half negen. Vannacht was ze ineens wakker om half drie en een speentje werkte ook niet. Toen heb ik haar 60cc gegeven en is ze daarna weer heerlijk gaan slapen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_65906352
mwach, 15-20 minuten over een flesje is prima. en als ik zo 1-2-3 reken zit ze dan niet zo heel veel boven de liter. missch verdeeld over de dag dan net een beetje ervanaf smokkelen? of idd een van die nachten eraf? tis iig niet zo'n heel groot probleem denk ik. gewoon rustig aan verschillende dingen proberen en kijken wat bevalt elk kindje is anders hoor. uiteindelijk weet ze zelf het beste hoeveel ze nodig heeft.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65906592
Als ik er overdag af ga smokkelen heb ik een groot probleem met madam Ze houdt de 4 uur net aan vol.

Igraine, dat ga ik doen, gewoon langzaam overschakelen naar extra. Wat een heerlijke slaper is Daryl!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65906856
Ticootje, nog gefeliciteerd met Jen d'r 1e verjaardag!!!

Amber is verkouden; arme meid; eerst tandjes, nu dit. Maar ze is nog lekker vrolijk overdag (en slaapt snachts weer beter door).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:12:40 #236
219033 Mibos2
pi_65906897
Fuente het ene kindje heeft ook gewoon meer dorst als de andere. Eva krijgt 6 flessen of 7 (ligt aan haar dag) van 150 cc. 180 gaat nog steeds niet op. We zitten net op 150cc sinds een paar weken maar soms heeft ze geen honger want een fles melk wil ze niet maar als je dan een klein laagje water geeft dan drinkt ze die wel. Dus ik krijg het idee dat ze soms gewoon dorst heeft en hier mag je van het cb gewoon een klein beetje water proberen. Misschien is dat even de dorstlesser om haar in elk geval tot de vier uur te laten komen.
pi_65906972
Ik kan sowieso ook nog proberen om haar 's nachts gewoon wat water te geven in plaats van melk. Dat hebben we nog niet geprobeerd.

Thnx voor de tips allemaal!

En beterschap voor Amber
Sara
Merel
Ukje
pi_65909168
Lijkt me moeilijk Mibos, dat Eva in de motoriek achterloopt
Wel heel goed dat ze haar hoofdje zo lang omhoog kan houden!
Hopelijk trekt het goed bij

Tico, nog gefeliciteerd met Jennifer

wat lief dat gebrabbel dan Elin

Wat slaapt Daryl goed zeg! Wow!

Beterschap voor Amber

Over flesjes weet ik niet zoveel, lijkt me wel lastig uitrekenen soms

Hier ben ik echt gewoon heel erg moe. Slapen is momenteel een flink drama aan het worden en ze is net uiteindelijk bij mij aan de borst in slaap gevallen. Ik heb haar daarna maar voorzichtig in d'r eigen bedje gelegd en gelukkig bleef ze slapen.
Ze is sowieso momenteel heel erg van het troost zoeken bij mij. 's nachts slaapt ze op zich wel goed maar het vele huilen en slecht slapen is voor jezelf wel heel vermoeiend
Ze zit toch ook nog veel aan haar oortjes, maar die heeft de huisarts gisteren nagekeken en zagen er goed uit..
pi_65910447
Mibos fijn dat de fysio wat aanslaat! Lijkt me inderdaad wel heel lastig dat ze achter loopt! gelukkig weet je wel waardoor het komt (als ze 'zomaar'achterlopen maak je je volgens mij meer zorgen, al is EDS natuurlijk wel een knap beroerde reden om achter te lopen). En goedzo koppie omhoog houden Eva!
pi_65911609
ik krijg kusjes terug van selene
lekkere afgelebberde wangetjes hier
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_65912175
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 13:50 schreef simmu het volgende:
ik krijg kusjes terug van selene
lekkere afgelebberde wangetjes hier
Wat lief!
pi_65912278
Ah wat lief Simmu

Merel is alweer 2 maanden oud vandaag
Sara
Merel
Ukje
pi_65916220
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:49 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje voor de flessen-moeders. Merel sliep de laatste 3 weken door van 23:30 tot een uurtje of 8. De laatste 4 nachten wordt ze echter om 4 uur wakker voor een fles (troosten met speen helpt niet). Dus dan kijgt ze een klein flesje. Maar ze komt zo over haar max aan flesvoeding. Ze krijgt 5 keer 180 CC en dus een nachtfles van 120 CC.
Ze krijgt 3 schepjes friso comfort gemengd met 3 schepjes friso extra (voor hongerige baby's), De laatste fles krijgt ze sinds 3 dagen 1 schepje comfort en 5 schepjes extra.
Maar dat helpt dus niet echt. Iemand tips?
Wij doen op advies van het CB johannesbroodpitmeel door de fles (in eerste instantie voor de verborgen reflux maar ook omdat ze anders nog steeds na 2.5 uur eten wil!) Dat spul zet een beetje uit in haar maagje dus heeft ze een wat voller gevoel. Ik doe er alleen veel minder doorheen dan op de verpakking staat want ze wil geen papspeen en het wordt vrij dik. (ongeveer 2.5 schep door een fles van 180 cc)
Ik weet alleen niet of een kindje van 2 maanden dat mag hebben.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_65918570
Elodie heeft haar eerste weeg- en meetsessie gehad bij kind en gezin. Morgen is ze vier weken oud en ze weegt intussen 5,320 kilo, is 56 cm lang en heeft een hoofdomtrek van 39,5. Ze lijkt dus op haar broer als baby.
pi_65918903
Wij hebben gisteren Mila even op de keukenweegschaal ( ) gehad en ze weegt nu 2600 gram, 2330 gram toen ze uit het ziekenhuis meeging en 1880 gram bij de geboorte. Ze groeit dus goed
pi_65919665
Geppie, Merel heeft jpm gehad vanwege het spugen, maar ze kreeg er onwijze krampen van. Dus dat is helaas geen optie. Toch bedankt voor het meedenken!

BM, wauw wat een lekker spekkie zal het dan zijn Ai luv babyspekkies

Fijn dat ze goed groeit Raissa!
Sara
Merel
Ukje
pi_65925115
Zo Bass-miss..Elodie is een flinke

Elin heeft Sten van Kaarr vandaag ontmoet..wat een guppie is dat zeg.. enorm mooie ogen
wanna rub mah puppeh?!
pi_65925323
En Sten heeft Elin bewonderd...wat een schatje
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_65926378
Zal ik r uithuwelijken ?
wanna rub mah puppeh?!
pi_65927205
Hoe oud is de oudste?