Niks van meegekregen, want ik zat dus zelf in overlegquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk gesprekje
Heel mooi nummer. Maar na al die jaren doet het mij niet zo bijzonder gek veel meer.quote:
quote:
Had ik van mezelf ook niet gedacht, maar dus tochquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vind dit zelfs een heerlijke plaat!![]()
Dat ik dat ooit nog zou zeggen van een plaat van Di-rect...
maar ze zijn wel belangrijk, wordt te vaak niet gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Notulen uittypen voelt zoooo nutteloos!
Bij ons wel hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar ze zijn wel belangrijk, wordt te vaak niet gedaan
Jullie hoeven niet te werken ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:27 schreef Jannekje7 het volgende:
kWil wel lunchen, maar heb geen brood!
Vriendjelief is het nu halen
Ik doe aan thuiswerken vandaag.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet te werken ofzo?
Is dat studeren in een luxe hotelquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:36 schreef Jannekje7 het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ein-de-lijk Leerarrangement LA2 afgesloten!!
Fantastisch !quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:36 schreef Jannekje7 het volgende:
YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ein-de-lijk Leerarrangement LA2 afgesloten!!
Huh? Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat studeren in een luxe hotel
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik doe aan thuiswerken vandaag.
Mijn stage is veeeeel thuiswerken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Wil ik ook wel; paar dagen in de week
.
Prachtig chanson !quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
Bruce
![]()
Weer niets van het nieuwe album, maar toch
Ik heb geen moeite met de RHCP, maar kan me voorstellen dat je dat wel hebt. Zo vloeken vind ik echter een beetje overdrevenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME He verdorie/shit/kut, daar zijn ze weer hoor![]()
![]()
![]()
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:47 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Coldplay is Alarmschijf..die zijn er snel bij zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |