Het is Italiaaaaans! Dat bolognese-gedoe vind ik zo toeristischquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:19 schreef muisje-eliza het volgende:
met tomaten en ui maak je me niet echt blij
Dát zou ik dan weer niet weten. Weiger C&S te luisterenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Én een gigantische kutplaat op de radio.
Ciao! ik ben geen italiaan...ik doe m ala Elizaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het is Italiaaaaans! Dat bolognese-gedoe vind ik zo toeristisch.
Simply Dredfull you mean?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Dát zou ik dan weer niet weten. Weiger C&S te luisteren.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:54 schreef Sirolf het volgende:
Dat verhaal van Coen aan het begin van de C+S show nog gehoord? Sander liep 10 minuten voor het programma al vloekend er tierend de vergaderruimte uit, omdat een bepaald spelletje niet lukte.
puick plan , alleen eeti k geen slaquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vlindermacaroni doordrenkt met teveel gehakt met overdosis bolognese saus en buitensporig veel knoflook. Daar overheen gerapste kaas en een kom met sla, olijfolie, Eric Croutons en italiaanse tuinkruiden..
En natuurlijk met heel veel liefde doorelkaar gehusseld door mij
de pan is bijna leeg manquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
puick plan , alleen eeti k geen sladus als ik nu onderweg ga heb jij nog net de tijd de sla weg te gooien
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:29 schreef 3FMaster het volgende:
G'avond allen!
Internet doet 'et weer
Haagse Sjonnie?!
Beunhaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |