SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef cattie het volgende:
Rewimo succes vandaag!
Lois, goed dat je gegaan bent. Ik zal over ruim een maand mijn eerste oproep wel ontvangen...
Mijn man heeft Fee's wollen rompers op 60 graden gewassen.Kosten 20 euro per stuk. Iemand nog poppenkleding nodig?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef cattie het volgende:
Rewimo succes vandaag!
Lois, goed dat je gegaan bent. Ik zal over ruim een maand mijn eerste oproep wel ontvangen...
Mijn man heeft Fee's wollen rompers op 60 graden gewassen.Kosten 20 euro per stuk. Iemand nog poppenkleding nodig?
Da's toch lief van hemquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
TARA doet eigenlijk nooit de was, behalve de sokken ophangenDat doet hij eigenlijk altijd. Dat ik zeg maar de hele was ophang en hij de sokken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef Poppedein het volgende:
en dan ooooooooooooooooooooooooooooooook nog zo'n belachelijke fout erin...
BE-E-HEEEH???
Een half jaar na de bevalling is het toch pas weer betrouwbaar? Of wordt er juist aangeraden om hoe dan ook als je die leeftijd hebt bereikt een half jaar na de bevalling een uitstrijkje te laten doen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ai!
![]()
Cattie, overleg dan even met de ha, want het schijnt dat het kort op de bevalling en met bv (dat geef je toch dacht ik?) dat het dan niet helemaal betrouwbaar is dus dat je dan moet wachten.
Zekerquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's toch lief van hem
qltel wast wel (ik moet hem er vaak wel even op wijzen) en meestal doet ie de was dan ook in de droger/hangt hem op. Vouwen doet ie absoluut niet. Dus laat ik hem dan meestal de handdoeken en sokken vast uit de stapel halen. Handdoeken vouwen kan de grootste idioot dus hij ook
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Shit, heb ik iets gemist? Wat schreef je dan? Voorhuid ipv voorhuis?
Nee, idd iets van een half jaar wachten ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Een half jaar na de bevalling is het toch pas weer betrouwbaar? Of wordt er juist aangeraden om hoe dan ook als je die leeftijd hebt bereikt een half jaar na de bevalling een uitstrijkje te laten doen?
Het staat wel op de oproep.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Een half jaar na de bevalling is het toch pas weer betrouwbaar? Of wordt er juist aangeraden om hoe dan ook als je die leeftijd hebt bereikt een half jaar na de bevalling een uitstrijkje te laten doen?
Het jaar dat je 30 wordtquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:01 schreef Fuente het volgende:
Vanaf wanneer krijg je die oproepen eigenlijk?
En Cattie, wat zonde van de rompersMannen
1. Wanneer krijg ik een uitnodiging?Uinodigingquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:01 schreef Fuente het volgende:
Vanaf wanneer krijg je die oproepen eigenlijk?
jij bent tenminste nog in juni jarig. ik pas in december en ik kreeg hem ook 3 januari of zoiets..quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:10 schreef Chell het volgende:
Ik vind het ook goed hoor, en ga het zeker doen, maar het had wat subtieler gemogenEr stond nog net geen 'Hoera!' boven
![]()
(ik ben pas in juni jarig en had die brief dus echt al 3 januari ofzo... beetje confronterend)
Ik kreeg die brief idd 2 weken in januari ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:08 schreef Chell het volgende:
In het jaar dat je 30 gaat worden, krijg je in januari een hele blije brief dat je dit jaar 30 wordt () en een uitstrijkje mag (
). De daadwerkelijke uitnodiging volgt later.
(ja, ik word dit jaar 30 dus...)
Ja! wen er maar aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:10 schreef Chell het volgende:
Ik vind het ook goed hoor, en ga het zeker doen, maar het had wat subtieler gemogenEr stond nog net geen 'Hoera!' boven
![]()
(ik ben pas in juni jarig en had die brief dus echt al 3 januari ofzo... beetje confronterend)
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:30 schreef E.T. het volgende:
cattie, als je bv geeft kun je wel gewoon een uitstrijkje laten makenWel een half jaar na de bevalling pas
![]()
En wel vermelden dat je bv geeft, dan geven ze dat aan op het formulier en dan testen ze op een andere manier ofzo in het lab
Het uitstrijkje zelf vond ik ook niet erg maar dat 'U wordt dit jaar 30!' en dan idd nog net niet iets vanquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:24 schreef Rottdog het volgende:
Kan er niet wakker van liggenuitstrijkje zo gepiept.
Wat een belachelijk dure rompers trouwens
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Ow f*ck vergeten te zeggen tegen je. Nou ja het is duidelijk inmiddels,
Je gaat ook nog hartstikke trots op me zijn want ik heb vanmorgen ook gelijk een uitstrijkje laten makenGoed he? Oproep hing pas een jaar op het prikbord
dus ik was lekker op tijd maar toch.
jij mag niet gaan zolang je borstvoeding geeft he? dat weet je?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef cattie het volgende:
Rewimo succes vandaag!
#quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:39 schreef Belana het volgende:
[..]
jij mag niet gaan zolang je borstvoeding geeft he? dat weet je?
edit: ok ik ben spuit 11 zie ik nu, en ET's post maakt me aan het twijfelen. Ik zou het iig even goed informeren
en allemaal gaan he! * Belana streng kijkt!
http://www.rivm.nl/bevolkingsonderzoeknaarbaarmoederhalskanker/quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:47 schreef huuphuup het volgende:
Ohw![]()
ik ben 25.
Iemand een linkje met info voor me? (ben even te lui om te googelen.) Is dit dat baarmoederhalskanker onderzoek?
Ik heb me nooit wat van dat gemiddelde aangetrokken en trek het gemiddelde omlaagquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef owlet het volgende:
CattieJemig wat balen. Hier zijn de kleine maatjes ook te heet gewassen, ik kon wel janken ook al was Avalon toch eigenlijk al weer aan een maatje groter toe.
Troel, ik heb het ook eerder al laten doen. Volgens mij is die 30-grens gebaseerd op een bepaald aantal jaren nadat de meeste vrouwen voor het eerst sex hebben en die gemiddelde leeftijd ligt inmiddels al weer een stukje lager. Dat, en het hele DES-kleindochtergedoe maakt dat ik het wel fijn vind om al wat eerder met de controles te beginnen.
Kan je gewoon om vragen bij de huisarts
Dit stukje schoot me gisterenavond in bed (ja, don't ask, mijn gedachtenkronkels kunnen heel ver gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef m@x het volgende:
Ik woon al in mijn droomhuis. Ik had in mijn wildste dromen niet kunnen denken dat, dat een flatje zou zijn maar het is van mij (nouja, officieel van de bank dan), helemaal van mij en ik heb bloemetjesbehang en ik heb me nog nooit ergens zo thuis gevoeld als hier. Wat wil je dan nog meer?
Ik moet t boek nog kopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
Tof Syrena!![]()
Ik ga maar eens lezen. Sasha slaapt als het goed is nog een uurtje en mijn boek moet natuurlijk wel uit zijn voor de eerste leesclub-bijeenkomst.![]()
Ja kun je het komen brengen?quote:
Het stomme is dat als het niet voor mezelf is ik de teksten er zo uitgooiquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:45 schreef Chell het volgende:
Ik wil sowieso een cursus 'iets gedaan krijgen'
Ik heb al een voorblad voor m'n presentatie
hehehe. Hoe bevalt je eerste verlofdag tot nu toe?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja kun je het komen brengen?
Het is dat ik hier met Noah zit en dan gaat alles toch een stuk minder snel, en Micha onderweg is om ons zo naar Amsterdam te brengen. Anders stond ik nu in de AH
Thanx!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
hehehe. Hoe bevalt je eerste verlofdag tot nu toe?
* Reinhilde stukje appeltaart in envelop propt en naar Tex stuurt
Hallo heb ik al en ik heb een automatische handtekening met vriendelijk groetenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
Altijd beginnen en eindigen met iets vriendelijks, maar zonder te slijmen
Kan je niet mailen dat je hier-en-daarom niet precies weet wat je moet mailen, maar dat je eigenlijk wilde vragen of 'insert verhaal'quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hallo heb ik al en ik heb een automatische handtekening met vriendelijk groeten![]()
Probleem is dat ik niet weet wat er in het gesprek vanmorgen gezegd is over die nieuwe functie waar ik dan op kan inhaken. Ik heb mijn baas-collega al gevraagd om input, maar die is nu iemand aan het helpen. Eigenlijk moet hij 'm mailen, want het was zijn idee om nu al te beginnen met die opleiding
quote:Dakota schreef :
irritant he
Wij vrouwen zijn blij te maken met de meest rare prullies..
weekendjeweg wil ik nog niet, Elin is pas 4 weken en ik kolf nog niet enzo En een concert is ook erg moeilijk aangezien hij van Pog. rock houdt en ik daar geen verstand van heb
Welcome back !quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:46 schreef Rewimo het volgende:
ben er weer, straks update, nu even op de bank
ik denk eerder dat ze zin heeft in een langer ritje richting het oostenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh huup nu kun je ook bij mij op de koffie komen![]()
195 dagen te gaan, 12 weken nogwatquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef huuphuup het volgende:
Trouwens, doet mn ticker normaal bij jullie? Hier wel namelijk maar bij iemand anders deed ie net of ik over 5 jaar pas ga bevallen... en dat hoop ik toch niet![]()
vindt ie vast énigquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:57 schreef Stout het volgende:
[..]
Taart ... Mjammie !!
Draagdoekzie me al mijn zoon van 40 kg dragen......
![]()
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:05 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha nou Merijn, misschien wordt het tijd dat je mama eens gaat dragen dan! Kijken hoe dat gaat![]()
En wel foto's maken voor ons.
En slagroom? who needs a reason? En anders, bossche bollen met van die lekkere room erinmaar dan wel die van Jan Groot of Jan de Groot ofzo. Die kerel op het station in Den Bosch in elk geval.
Ik ben laatst in DB geweest en toen zat ik te zoeken 'naar die goede bakker op het station' en kon niks vinden... nu weet ik dus hoe ie heet en heb ik hem even opgezocht via google en hij zit gewoon op 100m van het stationquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:05 schreef huuphuup het volgende:
En slagroom? who needs a reason? En anders, bossche bollen met van die lekkere room erinmaar dan wel die van Jan Groot of Jan de Groot ofzo. Die kerel op het station in Den Bosch in elk geval.
Kijk, daar is je reden voor slagroom al: omdat je over een maand 10 jaar getrouwd bent!quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:29 schreef Stout het volgende:
*mm ben over een maand alweer 10 jaar getrouwd, dus geen weddingplanner meer nodig![]()
oh das boutquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:49 schreef Stout het volgende:
Gefelicieerd met je Nexia ! Wij hebben een Nubira (Nubbie) maar die moet ff naar de dokter, hij blijft hangen in stationaar.. (kwa toeren)
Schijnt bekend probleem te zijn...dus ook op te lossenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:49 schreef Stout het volgende:
Gefelicieerd met je Nexia ! Wij hebben een Nubira (Nubbie) maar die moet ff naar de dokter, hij blijft hangen in stationaar.. (kwa toeren)
nog steeds pijn maar dat was te verwachten aldus de arts. verder gaat het wel, wel moe, vroeg naar bed denk ik. hm, ik denk dat ie dat vast wel wilquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:51 schreef huuphuup het volgende:
Hey Rewimo! Hoe voel je je? Pijn al wat gezakt of nog steeds veel pijn?
Mag Christan nu op je mitella tekenen?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:54 schreef huuphuup het volgende:
oi ladies!
Man bijt hond op Ned2, intunen voor webkim!
Klik!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:56 schreef Sugar het volgende:
Snoopy, je bent er weer!![]()
![]()
Heeft iemand hier enig idee hoe ik aan een ganzenveer kom (om mee te schrijven zoals in vroeger tijden)? Het is voor een foto, ik hoef er dus niet echt mee te schrijven. En wellicht ten overvloede, maar toch: ik durf géén gans te benaderen hiervoor.
Dat zou best kunnen, ik kan me herinneren dat wij op school veren gebruikten bij houtskooltekeningen, om de lijnen te vervagen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Sugar het volgende:
Oh, webkim, dat red ik niet meer, moet het morgen hebben. Kinderboerderij dan inderdaad maar, bedankt huup!
Ik hoopte eigenlijk dat een kunstbenodigdhedenwinkel zoiets ook heeft. Maar dat zal wel niet.
En niet eens even langskomen he.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Kijk, daar is je reden voor slagroom al: omdat je over een maand 10 jaar getrouwd bent!Ik ben vanmorgen met m'n zus naar Assen geweest om te shoppen en heb daar rond elven een heerlijke moorkop gehad.
Nou, ik moet hem nog proeven, maar ziet er lekker uit. Enne past vast wel door de brievenbusquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef huuphuup het volgende:
Moussy!
die foto op je hyves!!!omg ik schrok me het schompes toen ik die zo klein op mn home-pagina zag! haha
Ingrid, die dingen zijn lekker hč?! Bij ons op de universiteit hebben ze ook van die goddelijke choco-muffins, precies goed van buiten, niet droog ofzo, en van binnen zit iets van chocopasta of iets anders smeuigs, echt té lekker. ohja, en gróóthaha, zal k er een naar je opsturen?
Owwww, wil je met me trouwen? Dan is mn creatie goed gelukt en op het juiste debiele model!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef huuphuup het volgende:
Moussy!
die foto op je hyves!!!omg ik schrok me het schompes toen ik die zo klein op mn home-pagina zag! haha
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Owwww, wil je met me trouwen? Dan is mn creatie goed gelukt en op het juiste debiele model!
he heb jij daar ook last van?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:02 schreef Stout het volgende:
ik heb al weken, echt wéken zin in slagroom.....gewoon van die van de banketbakker van die overheerlijke... maar kan maar geen reden vinden om een gebakje te kopen....
Ik snap daar nou niks van he, dat er iemand jarig zou moeten zijn om een taart te mogen bakken. Taart smaakt altijd lekker!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he heb jij daar ook last van?
ik wil een taart bakken, maar dr is niemand jarig
Ja, da's waar. Maar mijn weegschaal gaat het echt niet fijn vinden als ik elke keer een taart bak (en eet!) als ik daar zin in hebquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:32 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik snap daar nou niks van he, dat er iemand jarig zou moeten zijn om een taart te mogen bakken. Taart smaakt altijd lekker!
Dank je. Alweer/ nog maar 27.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Ingrid, nog gefeliciteerd met je verjaardag!En woon je in Assen?
Ik dacht in Emmen. Hoe kom ik dįįr nou bij dan? Oh wacht ik weet het, dat had met een dierentuinbezoek te maken.
Ik gooi wel eens kokos door mijn chocoladecake. Da's errug lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar dan is er geen visite om te helpen opeten.
ik hou niet zo heel erg van taart, ik vind het bakken veel leuker
de kersenmuffins van vanmiddag vielen hier erg in de smaak, ze zijn al bijna op.
ik wil iets met kokos bakken morgen, iemand een lekker recept??
Na twee keer dragen knapte een zijnaadje. En ik heb nog geen zin gehad om het te maken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef lady-wrb het volgende:
spuug, hoe is het eigenlijk met dat rokje voor sterre afgelopen?
De voornaamste ingrediėnten zijn whiskey en room. De overige ingrediėnten zijn onbekend, maar Baileys bevat in ieder geval ook chocolade, vanille, caramel en suiker.quote:
scannen en showen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en... er stond gisteren een artikel in de metro over hufterig rijgedrag en toen heb ik (in overleg) een 'ingezonden brief' gestuurd over wat er met Bram gebeurde vorige week. En die is geplaatst!![]()
Prima stukje en dat ze geen boete krijgtquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is de tekst. Heb even niet zo snel een scanner bij de hand.
Kind aanrijden, maar geen cursus.
Maar 2 vrouwelijke nominaties voor de huftercursus.
Ik heb daar nog wel een nominatie voor. Afgelopen week ergens in Heemskerk, op de oversteekplaats voor een school. Een klaarover staat netjes midden op straat om de weg vrij te houden voor de overstekende ouders en kinderen. Op dat moment komt er een automobiliste aangereden met zeer minimaal gekrabte ramen die ook nog eens flink beslagen. Deze dame zag dus geen oversteekplaats, geen klaarover en ook de overstekende kindjes zag ze niet. De klaarover sprong op tijd op zij, maar daarachter liepen dus 2 kindjes van 5 jaar oud. Het meisje werd niet geraakt, maar het jongetje wel. In zijn zij. Voor de ogen van zijn moeder vloog hij door de lucht. Godzijdank bleek na onderzoek in de ambulance dat hij er niet veel meer aan over had gehouden dan 2 blauwe, geschaafde knieeen, maar het had heel wat erger kunnen zijn.
En de automobiliste? Zij zal geen huftercursus hoeven te volgen, want vooralsnog krijgt deze dame niet eens een boete want 'ze was al zo geschrokken'...
Volgens mij durft dat mens niet meer inde buurt van die school te komen, ik denk dat dat ook heel belangrijk is gezien de hoeveelheid ouders die daar rondlopenquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kan er niet alsnog aangifte tegen dat mens worden gedaan? Ik zou er echt een knoop van in m`n maag hebben dat ze ongestraft er mee weg is gekomen
en dat is meteen een schuldbekentenisquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:34 schreef Lois het volgende:
Ze is gelijk dezelfde avond nog langs geweest met een bloemetje, dat was wel heel netjes. Peet doet nu de verdere politiecontacten, want we zijn het er idd niet mee eens.
Ja, dat had ik eerder ook niet goed begrepen dan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is het niet dat ze geen boete krijgt omdat ze zo geschrokken was maar omdat de klaarover eerst aangifte moet doen.
Ik vind het echt belachelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:47 schreef Lois het volgende:
Nee normaal gesproken krijgt ze een boete voor het ongeval begreep ik, maar omdat ze ook zo geschrokken was en spijt heeft betuigt heeft het korps besloten dat het zo goed was, omdat Bram er niets aan over heeft gehouden.
Ze kan nog wel een boete krijgen voor het negeren van de klaarover, maar dus niet meer voor het aanrijden van Bram.
wat belachelijk... hebben ze geen goede rechtsbijstand?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:47 schreef Lois het volgende:
Nee normaal gesproken krijgt ze een boete voor het ongeval begreep ik, maar omdat ze ook zo geschrokken was en spijt heeft betuigt heeft het korps besloten dat het zo goed was, omdat Bram er niets aan over heeft gehouden.
Ze kan nog wel een boete krijgen voor het negeren van de klaarover, maar dus niet meer voor het aanrijden van Bram.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:15 schreef Noli. het volgende:
Jeeeeeeeeetje wat raar allemaal.![]()
CattieWat een berg zeg! En wat een leuke dingen zie ik zo liggen, echt gaaf van je collega's.
Hier regent het.. En volgens onze thermometer op anderhalf meter hoog is het buiten rond het vriespunt.
Ik heb al helemaal zin om W straks van en weer naar school te brengen..![]()
* Noli. hoopt op niet al te veel geglibber*
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:47 schreef Lois het volgende:
joh, een bloemetjequote:Op donderdag 5 februari 2009 09:34 schreef Lois het volgende:
Ze is gelijk dezelfde avond nog langs geweest met een bloemetje, dat was wel heel netjes. Peet doet nu de verdere politiecontacten, want we zijn het er idd niet mee eens.
kan ik bij jou komen eten ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:49 schreef Vicky het volgende:
succes lady!
ik moet eigenlijk wat doen in huis, maar ik heb totaal geen zin.. Dalijk wel lekker hachee maken.. JUMM
ja hoor mag bestquote:
Succes!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:44 schreef lady-wrb het volgende:
en nu ga ik een telefoontje plegen waar ik tegenop zie
Kan me er wel iets bij voorstellen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:26 schreef snoopy het volgende:
Die Wii is echt hilarisch. Vooral leuk om te zien hoe mr. snoopy tennist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |