abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65724035
Ohhh god... ook nog mn allereerste keer dat ik een nieuw bankje moet openen...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65724063
en dan ooooooooooooooooooooooooooooooook nog zo'n belachelijke fout erin...
BE-E-HEEEH???
pi_65724093
Rewimo succes vandaag!

Lois, goed dat je gegaan bent. Ik zal over ruim een maand mijn eerste oproep wel ontvangen...

Mijn man heeft Fee's wollen rompers op 60 graden gewassen. Kosten 20 euro per stuk. Iemand nog poppenkleding nodig?
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:40:12 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65724094
Bedoel je de spatie? Oh nee, ik zie hem al.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 februari 2009 @ 10:40:36 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65724112
hahaha muizen....

doet me denken aan vroeger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 10:40:37 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65724115
Misschien is dit iets voor je, Poppedein

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:41:37 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65724149
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef cattie het volgende:
Rewimo succes vandaag!

Lois, goed dat je gegaan bent. Ik zal over ruim een maand mijn eerste oproep wel ontvangen...

Mijn man heeft Fee's wollen rompers op 60 graden gewassen. Kosten 20 euro per stuk. Iemand nog poppenkleding nodig?
Ai!

Cattie, overleg dan even met de ha, want het schijnt dat het kort op de bevalling en met bv (dat geef je toch dacht ik?) dat het dan niet helemaal betrouwbaar is dus dat je dan moet wachten.
pi_65724191
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef cattie het volgende:
Rewimo succes vandaag!

heb je hem geslagen?
Dat is precies de reden waarom mijn man de was nooit meer mag doen Maar hij is ook wel weer zo uitgekookt dat hij dat best expres had kunnen doen
Saartje
pi_65724197
Dat is een goede tip BE! Als ik de oproep krijg zal ik idd even overleggen (ik geef idd volledig bv).

Wij hadden deze week een dood vogeltje in de woonkamer achter een kastje liggen. Leuk, katten.

Ik heb mijn man nog niet gesproken, dus ik zal hem zodadelijk slaan. Hij kan het ook expres gedaan hebben, omdat hij 30 graden teveel werk vindt...
pi_65724256
Ik zou ook geen muizen in mijn huis willen hoor Poppedein

En ow Cattie, balen zeg
TARA doet eigenlijk nooit de was, behalve de sokken ophangen Dat doet hij eigenlijk altijd. Dat ik zeg maar de hele was ophang en hij de sokken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 10:45:49 #11
13151 crew  Rewimo
pi_65724264
Dakota, heeft ie al een DS?

Over DS gesproken: Christan en ik hebben er allebei een. Die van Christan (een gewone) was stuk en hij is druk aan het sparen geslagen voor een nieuwe. Toen hij de helft had gespaard heeft hij een lite gekregen van ons. Christan en ik spelen vaak op de DS, qltel beweerde altijd dat ie het niks vond.

Nu heeft qltel bij DealExtreme een nieuwe behuizing en een nieuwe touchpad voor Christans oude DS gekocht (voor een paar dollar) en die vervolgens opgeknapt - kostte een avondje bloed, zweet en tranen

En raad eens wie er nu het meeste op zijn DS speelt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65724265
hahaha Rewimo, dat ding is geweldig! yuk!

Tis ook gewoon...tsja... ik mijn studentenhok woonde ik gewoon samen met een complete muizenkolonie.. maar ik wil ze gewoon niet hier in ijn fijne schone huisje!

Nou ja..aan de korrels dan maar, al vind ik dat toch ook wel eng met huisdieren
  Jubileum moderator woensdag 4 februari 2009 @ 10:47:46 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65724320
Cattie bewaren voor Fee's babybornpop over een paar jaar. Wat zonde zeg!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 10:48:26 #14
13151 crew  Rewimo
pi_65724341
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
TARA doet eigenlijk nooit de was, behalve de sokken ophangen Dat doet hij eigenlijk altijd. Dat ik zeg maar de hele was ophang en hij de sokken
Da's toch lief van hem

qltel wast wel (ik moet hem er vaak wel even op wijzen ) en meestal doet ie de was dan ook in de droger/hangt hem op. Vouwen doet ie absoluut niet. Dus laat ik hem dan meestal de handdoeken en sokken vast uit de stapel halen. Handdoeken vouwen kan de grootste idioot dus hij ook
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:48:51 #15
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65724353
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef Poppedein het volgende:
en dan ooooooooooooooooooooooooooooooook nog zo'n belachelijke fout erin...
BE-E-HEEEH???

Shit, heb ik iets gemist? Wat schreef je dan? Voorhuid ipv voorhuis?
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator woensdag 4 februari 2009 @ 10:50:16 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65724388
Leg ze (de korrels dus) op de route van de muizen Poppedein dan eten ze ze gegarandeerd op. Ik heb muizenbestrijdingsles gehad van de meneer die regelmatig op kantoor de muizen komt vergiftigen. Muizen lopen altijd dezelfde route, dit omdat ze blind zijn en geursporen volgen. Als er ergens keutels liggen komen ze daarlangs, dus daar neer leggen.
Leuk zo'n noord-zuidlijn in Amsterdam maar alle muizen komen nu samen in ons gebouw geloof ik, hoewel het de laatste tijd wel minder is, er ligt ook voor een miljoenenmassa muizen gif
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65724402
Hahahhaa..dat zat ik me net te bedenken.. wat jullie zouden gaan fantaseren als de fout eenmaal weg was... Peip zei de muis enzo

anyhow..hij was veul saaierderder dan dat...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 10:50:58 #18
13151 crew  Rewimo
pi_65724405
Bijna tijd om te gaan

Voor als jullie je vervelen zonder mij: http://www.wellgames.com/free_online/bubblez/

Tot vanmiddag
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:51:08 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_65724410
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ai!

Cattie, overleg dan even met de ha, want het schijnt dat het kort op de bevalling en met bv (dat geef je toch dacht ik?) dat het dan niet helemaal betrouwbaar is dus dat je dan moet wachten.
Een half jaar na de bevalling is het toch pas weer betrouwbaar? Of wordt er juist aangeraden om hoe dan ook als je die leeftijd hebt bereikt een half jaar na de bevalling een uitstrijkje te laten doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65724414
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's toch lief van hem

qltel wast wel (ik moet hem er vaak wel even op wijzen ) en meestal doet ie de was dan ook in de droger/hangt hem op. Vouwen doet ie absoluut niet. Dus laat ik hem dan meestal de handdoeken en sokken vast uit de stapel halen. Handdoeken vouwen kan de grootste idioot dus hij ook
Zeker Maar ik snap het niet helemaal
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Shit, heb ik iets gemist? Wat schreef je dan? Voorhuid ipv voorhuis?
Geen idee wat daar stond, maar wel typisch dat jij dat meteen denkt
pi_65724449
Succes Rewimo!!

Thnx voor de tip Loïs! Al ben ik er geestelijk nog niet aan toe om de route van de muizen uit te vinden
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:53:03 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65724472
Voor een muis zou ik een blokje omgaan hoor. *ril*

Ik ben er echt als de dood voor. En toen ik leerde dat muizen geen blaas hebben en dus piesen waar ze lopen (én dus stinken!) was het helemaal gebeurd.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:53:07 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65724474
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Een half jaar na de bevalling is het toch pas weer betrouwbaar? Of wordt er juist aangeraden om hoe dan ook als je die leeftijd hebt bereikt een half jaar na de bevalling een uitstrijkje te laten doen?
Nee, idd iets van een half jaar wachten ofzo dacht ik.
pi_65724477
Succes Rewimo en tot vanmiddag!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:57:16 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65724597
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Het staat wel op de oproep. Ik was ook net bevallen toen ik mijn eerste oproep kreeg. ben toen een half jaar later gegaan. De volgende komt dan voor je gevoel wel te vroeg (want weer op schema )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')