SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef cattie het volgende:
Rewimo succes vandaag!
Lois, goed dat je gegaan bent. Ik zal over ruim een maand mijn eerste oproep wel ontvangen...
Mijn man heeft Fee's wollen rompers op 60 graden gewassen.Kosten 20 euro per stuk. Iemand nog poppenkleding nodig?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef cattie het volgende:
Rewimo succes vandaag!
Lois, goed dat je gegaan bent. Ik zal over ruim een maand mijn eerste oproep wel ontvangen...
Mijn man heeft Fee's wollen rompers op 60 graden gewassen.Kosten 20 euro per stuk. Iemand nog poppenkleding nodig?
Da's toch lief van hemquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:45 schreef freecell het volgende:
TARA doet eigenlijk nooit de was, behalve de sokken ophangenDat doet hij eigenlijk altijd. Dat ik zeg maar de hele was ophang en hij de sokken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef Poppedein het volgende:
en dan ooooooooooooooooooooooooooooooook nog zo'n belachelijke fout erin...
BE-E-HEEEH???
Een half jaar na de bevalling is het toch pas weer betrouwbaar? Of wordt er juist aangeraden om hoe dan ook als je die leeftijd hebt bereikt een half jaar na de bevalling een uitstrijkje te laten doen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ai!
![]()
Cattie, overleg dan even met de ha, want het schijnt dat het kort op de bevalling en met bv (dat geef je toch dacht ik?) dat het dan niet helemaal betrouwbaar is dus dat je dan moet wachten.
Zekerquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's toch lief van hem
qltel wast wel (ik moet hem er vaak wel even op wijzen) en meestal doet ie de was dan ook in de droger/hangt hem op. Vouwen doet ie absoluut niet. Dus laat ik hem dan meestal de handdoeken en sokken vast uit de stapel halen. Handdoeken vouwen kan de grootste idioot dus hij ook
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Shit, heb ik iets gemist? Wat schreef je dan? Voorhuid ipv voorhuis?
Nee, idd iets van een half jaar wachten ofzo dacht ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Een half jaar na de bevalling is het toch pas weer betrouwbaar? Of wordt er juist aangeraden om hoe dan ook als je die leeftijd hebt bereikt een half jaar na de bevalling een uitstrijkje te laten doen?
Het staat wel op de oproep.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Een half jaar na de bevalling is het toch pas weer betrouwbaar? Of wordt er juist aangeraden om hoe dan ook als je die leeftijd hebt bereikt een half jaar na de bevalling een uitstrijkje te laten doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |