Doen ze tussen Bovenkarspel Flora en Enkhuizen ook. Zo kunnen ze daar de treinen snel schoonmaken.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:08 schreef Brembo het volgende:
[..]
Heb je dat NS karretje bij station Arnhem wel is op de foto gezetIs er denk ik ook maar een van.
Het is trouwens nu hip om rijdend de treinen schoon te maken, dus tussen Ut - Ah komt er een schoonmaakster langs die de tabloids meeneemt de prullenbak in.
Ziet er tof uit.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Het wapen van de ÖBB in de strijd tegen het vliegverkeer:
[ afbeelding ]
Over twee maanden te bewonderen tussen Wenen en München.
Allemaal gerommel in de periferie.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:39 schreef Peterselieman het volgende:
Vanochtend na lange tijd weer eens vertraging gehad op Leeuwarden - Groningen, maar die +10 mag geen naam hebben als je leest wat er in Twente aan de hand is
Das toch gewoon met de intercity naar Rotterdam en dan met de boemel verder?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik werd er een beetje verdrietig van...
Gisteren waren er 6 geplande werkzaamheden geloof ik, waarvan 3-4 op het traject Eindhoven - Den Haag...quote:Op maandag 9 februari 2009 11:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
Das toch gewoon met de intercity naar Rotterdam en dan met de boemel verder?
Ja gaat inderdaad lekker,quote:Op maandag 9 februari 2009 09:23 schreef dennistd het volgende:
Tsja, het is daar de laatste weken steeds raak.
Ook nu is het wissel 1261 weer, oftewel de wissel bij de Riet om het enkelspoor op te gaan...
Jaah idd, ze gaan er morgen mee bezig. En als er weer een storing optreed, kunnen ze gelijk ingrijpen. Best kut allemaal maar ja. Almelo verdiept is bijna klaar, gelukkig.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:24 schreef thats-me het volgende:
[..]
Ja gaat inderdaad lekker,
Donderdag 3uur onderweg geweest van Oldenzaal naar Wierden. omgereisd via goor, en bus naar Wierden.
Vrijdag uur later thuis aangekomen, ik ging net achter de verstoring aan.
en vandaag een half uur in de trein in wierden gezeten, toen uitgestapt en de auto maar genomen.. De verstoring trad net opdat moment op.
Dus ja gaat leuk zo.
quote:In de nacht van zondag op maandag worden de eerste rails van het verdiepte spoor in Almelo gelegd.
Het gaat om het stuk spoor aan de Burgemeester Raveslootsingel. Het spoor in Almelo wordt verdiept aangelegd om de verkeersveiligheid te verbeteren.
het zou met deze dienstregeling klaar zijn, dat is later bijgesteld naar maart, en nu is het juni volgens mij...quote:Op maandag 9 februari 2009 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
en wat is dan de prognose? Of moeten er dan eerst nog eindeloos testritten op gereden worden? Die ongein met dat kluunspoortje mag weleens afgelopen zijn onderhand
Kratje wedden van niet?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:11 schreef dennistd het volgende:
De eerste trein rijdt op dinsdag 2 juni door de verdiepte spoorligging.
ik denk het ook niet, het wordt een maand later, ivm problemen met de beveiliging op het nieuwe spoorquote:
Oh maar dat is geen probleemquote:Op maandag 9 februari 2009 21:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik denk het ook niet, het wordt een maand later, ivm problemen met de beveiliging op het nieuwe spoor
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:56 schreef JortK het volgende:
Top 50 posters in PTA
Plaats / aantal / gebruiker
001. 0257 Dr_Flash
Ja en dan al die sletjes die in de rest van PTA zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
Gewoon meer posten dan de modjes die in PTA zitten
Goed idee wel, een wifi-uitprobeer-meetingquote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Peterselieman het volgende:
Zoveel posten we toch niet hier?
On-topic:
Jammer dat ik vandaag de laptop niet mee had, anders had ik het internet in de trein even uit kunnen proberen
quote:Op maandag 9 februari 2009 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed idee wel, een wifi-uitprobeer-meeting
Ik hoop dat ik DAN inmiddels eindelijk weer werk hebquote:
Is het niet in alle stellen dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoop dat er vrijdag in de 30258 een internetstel zit
ik haat betalen voor mijn treinkaartjesquote:Op maandag 9 februari 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik DAN inmiddels eindelijk weer werk hebWeekend zou wel een optie zijn op zich
Rij je toch gewoon zwart, schooierquote:Op maandag 9 februari 2009 21:51 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik haat betalen voor mijn treinkaartjes
Ik heb anders gister en vandaag wel controle in een Arrivatrein gehad hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rij je toch gewoon zwart, schooierTrouwens net alsof Arriva OOIT controleert
arriva misschien niet, maar het grootste deel zal NS worden denk ik hequote:Op maandag 9 februari 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rij je toch gewoon zwart, schooierTrouwens net alsof Arriva OOIT controleert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |