TRyf anders ff op naar je baarmoederkanker anus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:46 schreef Slander het volgende:
Waarom moet dit geopend worden dan? Heb je een dwangneurose? Of mis je je nerd vriendjes?
* De_Ananas lacht hardopquote:Op woensdag 4 februari 2009 04:03 schreef Slander het volgende:
Zo'n kneus als jij ben ik m'n hele leven nog niet tegengekomen, zelfs niet op internet.
Uit de bek stinken merk je op zo'n forum niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:09 schreef SkyChat het volgende:
Het is al erg genoeg dat je dagelijks zo uit je bek lult maar dat je het dan ook nog typt.
En wie ben jij?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:23 schreef Cybey het volgende:
Goeiemorgen
Zie dat er weer vriendelijk met elkaar omgegaan wordt![]()
Jij bent ook niet een beetje mensenschuw, he?quote:
Niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uit de bek stinken merk je op zo'n forum niet.
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:24 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jij bent ook niet een beetje mensenschuw, he?
Is volgens mij al de tweede keer dat je dat vraagt trouwens
Je bent zelf nep.quote:
Omdat ik echt verschrikkelijk goed ben, op handen gedragen wordt door de users en jullie mij gewoon willen hebben als mod.quote:
quote:
fixedquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik echt verschrikkelijk goed ben, gehaat wordt door de users en jullie mij gewoon weg willen hebben als user.
Waar heeft ie het over?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Slander: Kappen met die onzin (ik zag al een edit in een ander topic van je wat je snel weggemoffelt had)
De rest: Niet op ingaan.
Ging oasis weer niet door?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Zo, gaat er vandaag nog iemand naar afgelaste concerten?
Geen ideequote:
Jawel, maar ik heb hoop.quote:
Dat zou wel echt heel grappig zijn inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Jawel, maar ik heb hoop.![]()
|Nergens aan, maar vond het gewoon leuk om te zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:39 schreef Florian_ het volgende:
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend jitzzzze? [ afbeelding ]
klappen kunde gij kriegequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht dat je gisteren naar de jostiband ging
Nee, de Jostiband geeft volgens mij vandaag een optreden in de philipshalle te Dusseldorfquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht dat je gisteren naar de jostiband ging
Inspiratie hebben ze o.a. van The Beatles, maar ze nadoen? Hell no.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:47 schreef sig000 het volgende:
Oasis zijn dat niet die broertjes die eindeloos ruzie hebben en de Beatles nadoen?
Oh oke, dan moet ik daar maar heen gaan vanavondquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, de Jostiband geeft volgens mij vandaag een optreden in de philipshalle te Dusseldorf
Jawel, het is stiekem een coverbandjequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inspiratie hebben ze o.a. van The Beatles, maar ze nadoen? Hell no.
Lekker? Gastquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar luister ik niet naar, ik luister nu naar radio uniek ofzo
Maar zij is best lekker
Ze hebben een paar covers waaronder, I Am The Walrus van The Beatles en My Generation van The Who. Beide zijn het puike covers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, het is stiekem een coverbandje
Het is Eddy Zoëyquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
Whehehehe, ik luister nu naar Eddy Zoeï met Bijna
Ik vind gaar gewoon niet knap. Die ogen, lijkt net een chinees.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, het is stiekem een coverbandje
Al hun andere liedjes zijn ook coversquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze hebben een paar covers waaronder, I Am The Walrus van The Beatles en My Generation van The Who. Beide zijn het puike covers.
Niet, stomme kankermongool, en als je d'r geen verstand van hebt, hou je grafsmoel dan dichtquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al hun andere liedjes zijn ook covers
Jij weet niet wat mooi is. Jij hebt zeker een vriendin waarbij je als je om haar heen wilt lopen je een lunchpakketje mee moet nemenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind gaar gewoon niet knap. Die ogen, lijkt net een chinees.
Wat vind jij dan lekker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, jullie vinden krentenbol ook knap dus qua smaak falen jullie beide
Met een grote bek kom je er wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet, stomme kankermongool, en als je d'r geen verstand van hebt, hou je grafsmoel dan dicht
Je hebt zelf een grafsmoel, ik heb nog steeds last van mn ogen sinds ik gisteren jouw foto zagquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet, stomme kankermongool, en als je d'r geen verstand van hebt, hou je grafsmoel dan dicht
Maar hun vind ik ook lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Keeley Hazell, Daphne Bunskoek, Kim Kardashian enzo
Veel plezierquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Krijg lekker de ziekte allemaal vandaagIk ga lekker naar Oasis.
hahaha, sukkelquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Krijg lekker de ziekte allemaal vandaagIk ga lekker naar Oasis.
Ik stiekem ook. Als Wonderwall op de radio komt dan gaat ie keihard en zing ik ook meequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Kan Oasis ook wel waarderen
Die zijn wel geinig. Heb ik in een vlaag van verstandsverbeistering zelfs nog een keer een dvd van gekochtquote:
Waarom zulk een opmerking?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verzuipt samen met die vis
Hoho, lekker is wel teveel eer. Maar ik val eerder op dames met donker haar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, jullie vinden krentenbol ook knap dus qua smaak falen jullie beide
Alleen was die van Smash Mouthquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Nu de themesong van Shrek. The Monkeys - I'm a believer
Op Daphne na vind ik ze ook lekker heur.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Keeley Hazell, Daphne Bunskoek, Kim Kardashian enzo
Nee, ik vind haar ogen niet mooi.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mooi is. Jij hebt zeker een vriendin waarbij je als je om haar heen wilt lopen je een lunchpakketje mee moet nemen
Wie? Pics?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen meng, lekker neuksletje enzo
Laat hem, jitzzzze maakt wel vaker van zulke opmerkingenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom zulk een opmerking?
Verzuipen gun je niemand.
Gun ik eindelijk weer eens wat aan iemand, is het weer niet goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom zulk een opmerking?
Verzuipen gun je niemand.
Detailsquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen was die van Smash Mouth
[..]
Je weet gewoon niet wat mooi is.quote:Op Daphne na vind ik ze ook lekker heur.
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat hem, jitzzzze maakt wel vaker van zulke opmerkingen
Jawel. Ik vind Daphne gewoon niks aan... tenminste nu niet meer. Vroeger bij TMF vond ik haar welquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Details
[..]
Je weet gewoon niet wat mooi is.
Gelukkig, je weet het eigenlijk welquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind Daphne gewoon niks aan... tenminste nu niet meer. Vroeger bij TMF vond ik haar wel
Doe nou niet! Eerst een standpunt innemen, vervolgens na wat posts van jitzzzze je mening aanpassen. Hiermee geef je jitzzzze de spreekwoordelijke vinger, waarna hij de hele hand neemt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
Jawel. Ik vind Daphne gewoon niks aan... tenminste nu niet meer. Vroeger bij TMF vond ik haar wel
Scheelt je thuis papierquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
Gvd m'n schijtpatroon is veranderd
Nu moet ik steeds 's ochtends schijten als ik op werk zit
Ik pas mijn mening niet aan. Ik vind haar nu gewoon niet boeiend meer, vroeger wel. Net als Fapienne de Vries, was vroeger ook lekker, nu ook niet meer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:13 schreef Cybey het volgende:
[..]
Doe nou niet! Eerst een standpunt innemen, vervolgens na wat posts van jiiitze je mening aanpassen. Hiermee geef je jiiitze de spreekwoordelijke vinger, waarna hij de hele hand neemt!
Schijten in de baas z'n tijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
Gvd m'n schijtpatroon is veranderd
Nu moet ik steeds 's ochtends schijten als ik op werk zit
Ah, ik werd al geroepen zie ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik val eerder op dames met donker haar.
Ik heb dat met Jennifer Lopez en Carmen Electraquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik pas mijn mening niet aan. Ik vind haar nu gewoon niet boeiend meer, vroeger wel. Net als Fapienne de Vries, was vroeger ook lekker, nu ook niet meer.
Alle vrouwen worden ouder.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik pas mijn mening niet aan. Ik vind haar nu gewoon niet boeiend meer, vroeger wel. Net als Fapienne de Vries, was vroeger ook lekker, nu ook niet meer.
Ja, we willen dames met donker haar en donkere ogen zien. Liefst naakt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, ik werd al geroepen zie ik.
Ik neem geen hand, ik heb Bobby gewoon van zijn belachelijke standpunt af geholpenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:13 schreef Cybey het volgende:
[..]
Doe nou niet! Eerst een standpunt innemen, vervolgens na wat posts van jitzzzze je mening aanpassen. Hiermee geef je jitzzzze de spreekwoordelijke vinger, waarna hij de hele hand neemt!
Sorry, ik heb groene ogen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, we willen dames met donker haar en donkere ogen zien. Liefst naakt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij ook. Piepen de wieltjes van je rollator nog steeds?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:20 schreef Breathtaking het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt voor de spoiler
![]()
![]()
Niet zo liegen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die vallen ook onder 'donkere ogen'
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het vervelend vinden als jij en Bob er last van hebben op jullie werk.
Ja, maar sorry hij had het net nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
Niemand die mijn über kantoorgrap gezien heeft?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, ik werd al geroepen zie ik.
Ik blijf anders bij mijn standpunt hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik neem geen hand, ik heb Bobby gewoon van zijn belachelijke standpunt af geholpen
Je bent echt eenzaam?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
Ik krijg er geen last van hoor, zit toch in een hoekkie, maar bedanktquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het vervelend vinden als jij en Bob er last van hebben op jullie werk.
Om wijzer te worden, schat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
Zo maar even naar schoolvan half 12 tot 2. Waarom ga ik nog heen vraag ik me dan af
Jawel. Maar ik vond het zo eentje waar je bij had moeten zijn!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
Jij weet ook niet wat leuk isquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja, maar sorry hij had het net niet
Ja, waar was je eigenlijk? Waarom zat je niet onder mijn bureau?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik vond het zo eentje waar je bij had moeten zijn!
Ja, vandaag mag ik alles leren over oorlogen en daarna nog wat wiskundige shizzlequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om wijzer te worden, schat.
"Nog wijzer?"
Ja, nog wijzer.
Je kan ook gewoon een voetenbankje nemen hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, waar was je eigenlijk? Waarom zat je niet onder mijn bureau?
Je weet toch dat ik naar school moetquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, waar was je eigenlijk? Waarom zat je niet onder mijn bureau?
Oh ja, dat is waar ook. Kom je dan na school?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik naar school moet?
We zeiden je nog wel zo dat je dat 11jarige meisje niet aan had moeten randen, maar luisteren ho maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:29 schreef Gupje het volgende:
Zal even naar het gemeentehuisvoor een verklaring omtrent gedrag
Wat moet ik met een voetenbankje?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een voetenbankje nemen hoor.
Kansloos, blijf maar thuisquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:29 schreef Gupje het volgende:
Zal even naar het gemeentehuisvoor een verklaring omtrent gedrag
Ach gut, het hoort niet bij het kliekje, ok ben al weg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie ben je en wat doe je hier? Als je niet aardig kunt doen mag je optyfen, dankje
Dan moet ik fokken huiswerk makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Kom je dan na school?
Voor zover ik weet geven die niet zulke goede blowjobs als ik hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat moet ik met een voetenbankje?
Nee me stage wil er zeker van zijn dat ik met gevoelige informatie om kan gaan en of ik bevoegd ben om met systemen te werken of te bewerken waar vertrouwelijke gegevens opgeslagen zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We zeiden je nog wel zo dat je dat 11jarige meisje niet aan had moeten randen, maar luisteren ho maar
En na je huiswerk maken dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan moet ik fokken huiswerk maken!
Ja, dat bedoel ik toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor zover ik weet geven die niet zulke goede blowjobs als ik hoor.
Ahaaaaquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee me stage wil er zeker van zijn dat ik met gevoelige informatie om kan gaan en of ik bevoegd ben om met systemen te werken of te bewerken waar vertrouwelijke gegevens opgeslagen zijn.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je gedaan dan? (bedoel de boosheid, niet het zuipen)quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Dikke hoofdpijn na een avond tanken om de boosheid weg te werken =/
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
miele?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moest eens weten. BT is net een stofzuiger![]()
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga even dou.. ff wat doen!
Oh, daarom zit ze onder het bureau, om alle rommel onder je bureau op te zuigen. Nee, dan is het duidelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moest eens weten. BT is net een stofzuiger![]()
Ajax natuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:33 schreef Cybey het volgende:
[..]
Heb je gedaan dan? (bedoel de boosheid, niet het zuipen)
A-seksueel figuurquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, daarom zit ze onder het bureau, om alle rommel onder je bureau op te zuigen. Nee, dan is het duidelijk.
poepen?quote:
Snel editen om een krenkende opmerking te maken hequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
A-seksueel figuur
Dat jouw vriendin nou niet onder het bureau past..
Doei doei doeidoeidieodiedioddoei die?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehehe, heb nu de Doei jingle van Evers staat op als ringtone
Whehehe, super vet!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehehe, heb nu de Doei jingle van Evers staat op als ringtone
http://www.zshare.net/audio/540724657871ef36/quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, super vet!![]()
Die wil ik ook
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Snel editen om een krenkende opmerking te maken he
Ja diequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Doei doei doeidoeidieodiedioddoei die?
Mja, misschien dat die van jou beter is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja die
jitzzze, je krijgt PM
EDIT: O never mind, Bobby pleurt de link hier gewoon neer![]()
Oja?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Maar gelukkig weet ik dat jij daar tegen kan
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, misschien dat die van jou beter is.
[..]
Oja?
Honing? Mag ik het eraf likken?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was me aan het inzepen met dit:
[ afbeelding ]
Met zo'n pleister voor je mond kun je die echt pijpen lijkt me.quote:
Die pleister mag er van mij altijd wel af, maar soms vervang ik die pleister door een rode bal aan een leren riempjequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met zo'n pleister voor je mond kun je die echt pijpen lijkt me.
Nee was dezelfdequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, misschien dat die van jou beter is.
[..]
Oja?
En, hoe ging hetquote:
Van de Lush?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is zeep. Dus als je van zeep houdt, ga je gang joh.
Blij dat ik een man ben, zit daar echt gen seconde mee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En, hoe ging het?
En ik wil dat het zomer wordtik heb veel meer zomerkleren dan winterkleren en nu weet ik telkens niet wat ik aan moet
!
kan je vanmiddag?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is zeep. Dus als je van zeep houdt, ga je gang joh.
Hmhm. Nou ik heb 2 massage bars en ze stinkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Van de Lush?
Daar heb je ook massagebars die je wel kan "eten"
Verkapt kijk-mij-nog-meer-jurkjes-willenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En, hoe ging het?
En ik wil dat het zomer wordtik heb veel meer zomerkleren dan winterkleren en nu weet ik telkens niet wat ik aan moet
!
Hm, had zo'n massagebar gekocht voor mn vriendin met lustopwekkende oliën erin (althans, dat zei de verkoopsterquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm. Nou ik heb 2 massage bars en ze stinkenik haat Lush, eerst wilde ik fan worden maar ik vind al die producten tegen vallen.
En nu ga ik naar school, ciaooo!
Mwah, niet zo goed, maar mocht toch een 0,6 halen om dit vak te halen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En, hoe ging het?
!
IK WIL NOG MEER JURKJESquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-nog-meer-jurkjes-willen
Ja ik had godverdomme ook een lustopwekkende moeten nemenquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hm, had zo'n massagebar gekocht voor mn vriendin met lustopwekkende oliën erin (althans, dat zei de verkoopster) maar ik kan er neit over klagen
Wheheh jij gebruikt een mars op je vriendinquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hm, had zo'n massagebar gekocht voor mn vriendin met lustopwekkende oliën erin (althans, dat zei de verkoopster) maar ik kan er neit over klagen
Mwoh, je vriendin deed ook niet moeilijk over anaal toen ik d'r niet zo'n reep had gegeven hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zie echt niet hoe je bij die mars komtquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wheheh jij gebruikt een mars op je vriendin!!!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mwoh, je vriendin deed ook niet moeilijk over anaal toen ik d'r niet zo'n reep had gegeven hoor.
''Bar''quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik zie echt niet hoe je bij die mars komt![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
''Bar''
Je weet wel, in het Engels enzo.
Weet ik niet, kom daar nooitquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
In Watergraafsmeer is het drukker jiiiiiiiiiiiiiiiiiitze
Had jij ook maar hard moeten gaan roeienquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jo D_A.
Ik kan nu geen bier meer met je drinken vieze pussy!!!
Ik ergo alleen maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Had jij ook maar hard moeten gaan roeien
Whehe, tijden willen we wetenquote:
Ga weg manquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, tijden willen we weten
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:04 schreef Florian_ het volgende:
Dat plaatje in dat studentenverenigingtopic![]()
[ afbeelding ]
Voetbalquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Lekker lekker nog steeds een kater
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:04 schreef Florian_ het volgende:
Dat plaatje in dat studentenverenigingtopic![]()
[ afbeelding ]
Mja, bij mij bier wodka en jointjes en voetbalquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar was gisteren hier ook veel bier inc. Voetbal
En bitterballenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, bij mij bier wodka en jointjes en voetbal
Geen goede combinatie
Nee, een halve kilo nasi/satéquote:
Halve kilo maarquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, een halve kilo nasi/saté
En later nog wat chips
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:19 schreef Gupje het volgende:
die gozert waar we te gast mochten zijn bakte 300 bitterballen voor 10 man
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
En wat een lol na de tijd met die dingen, denk dat nu nog mensen lopen te schrapen
Deal. Als het jurkje een minimale waarde heeft van 150 euro doe ik hetquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je mijn klerenkast opruimt dan krijg je een jurkje van me
Dat is iets te duurquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deal. Als het jurkje een minimale waarde heeft van 150 euro doe ik het!
NOOITquote:
Dan doe je datquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is iets te duur
Kan ik beter een Poolse vragen, die zijn goedkoper
quote:
Ik ben het waard.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik stuur al iets op met Valentijn en dan wil je ook nog een jurk van minimaal 150 euro
Vergeleken met jou, ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo verschrikkelijk grappig
Als je haar niet eens kan laten komen ben je wel een faalhaas.quote:
Ik kan iedereen laten komen, ik maar dan moet BT wel even onder mijn bureau vandaan komen. En dat vertikt zequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je haar niet eens kan laten komen ben je wel een faalhaas.
Het was geen grap?quote:
HAHAHA DE HILARITEIT, DIT MÓÉT EEN GRAP ZIJN!!!11quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan iedereen laten komen, ik maar dan moet BT wel even onder mijn bureau vandaan komen. En dat vertikt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |