TRyf anders ff op naar je baarmoederkanker anus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:46 schreef Slander het volgende:
Waarom moet dit geopend worden dan? Heb je een dwangneurose? Of mis je je nerd vriendjes?
* De_Ananas lacht hardopquote:Op woensdag 4 februari 2009 04:03 schreef Slander het volgende:
Zo'n kneus als jij ben ik m'n hele leven nog niet tegengekomen, zelfs niet op internet.
Uit de bek stinken merk je op zo'n forum niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:09 schreef SkyChat het volgende:
Het is al erg genoeg dat je dagelijks zo uit je bek lult maar dat je het dan ook nog typt.
En wie ben jij?quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:23 schreef Cybey het volgende:
Goeiemorgen
Zie dat er weer vriendelijk met elkaar omgegaan wordt![]()
Jij bent ook niet een beetje mensenschuw, he?quote:
Niet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uit de bek stinken merk je op zo'n forum niet.
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:24 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jij bent ook niet een beetje mensenschuw, he?
Is volgens mij al de tweede keer dat je dat vraagt trouwens
Je bent zelf nep.quote:
Omdat ik echt verschrikkelijk goed ben, op handen gedragen wordt door de users en jullie mij gewoon willen hebben als mod.quote:
quote:
fixedquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ik echt verschrikkelijk goed ben, gehaat wordt door de users en jullie mij gewoon weg willen hebben als user.
Waar heeft ie het over?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Slander: Kappen met die onzin (ik zag al een edit in een ander topic van je wat je snel weggemoffelt had)
De rest: Niet op ingaan.
Ging oasis weer niet door?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Zo, gaat er vandaag nog iemand naar afgelaste concerten?
Geen ideequote:
Jawel, maar ik heb hoop.quote:
Dat zou wel echt heel grappig zijn inderdaadquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Jawel, maar ik heb hoop.![]()
|Nergens aan, maar vond het gewoon leuk om te zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:39 schreef Florian_ het volgende:
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend jitzzzze? [ afbeelding ]
klappen kunde gij kriegequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht dat je gisteren naar de jostiband ging
Nee, de Jostiband geeft volgens mij vandaag een optreden in de philipshalle te Dusseldorfquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dacht dat je gisteren naar de jostiband ging
Inspiratie hebben ze o.a. van The Beatles, maar ze nadoen? Hell no.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:47 schreef sig000 het volgende:
Oasis zijn dat niet die broertjes die eindeloos ruzie hebben en de Beatles nadoen?
Oh oke, dan moet ik daar maar heen gaan vanavondquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, de Jostiband geeft volgens mij vandaag een optreden in de philipshalle te Dusseldorf
Jawel, het is stiekem een coverbandjequote:Op woensdag 4 februari 2009 09:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inspiratie hebben ze o.a. van The Beatles, maar ze nadoen? Hell no.
Lekker? Gastquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar luister ik niet naar, ik luister nu naar radio uniek ofzo
Maar zij is best lekker
Ze hebben een paar covers waaronder, I Am The Walrus van The Beatles en My Generation van The Who. Beide zijn het puike covers.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, het is stiekem een coverbandje
Het is Eddy Zoëyquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
Whehehehe, ik luister nu naar Eddy Zoeï met Bijna
Ik vind gaar gewoon niet knap. Die ogen, lijkt net een chinees.quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jawel, het is stiekem een coverbandje
Al hun andere liedjes zijn ook coversquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze hebben een paar covers waaronder, I Am The Walrus van The Beatles en My Generation van The Who. Beide zijn het puike covers.
Niet, stomme kankermongool, en als je d'r geen verstand van hebt, hou je grafsmoel dan dichtquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al hun andere liedjes zijn ook covers
Jij weet niet wat mooi is. Jij hebt zeker een vriendin waarbij je als je om haar heen wilt lopen je een lunchpakketje mee moet nemenquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind gaar gewoon niet knap. Die ogen, lijkt net een chinees.
Wat vind jij dan lekker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, jullie vinden krentenbol ook knap dus qua smaak falen jullie beide
Met een grote bek kom je er wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet, stomme kankermongool, en als je d'r geen verstand van hebt, hou je grafsmoel dan dicht
Je hebt zelf een grafsmoel, ik heb nog steeds last van mn ogen sinds ik gisteren jouw foto zagquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet, stomme kankermongool, en als je d'r geen verstand van hebt, hou je grafsmoel dan dicht
Maar hun vind ik ook lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Keeley Hazell, Daphne Bunskoek, Kim Kardashian enzo
Veel plezierquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Krijg lekker de ziekte allemaal vandaagIk ga lekker naar Oasis.
hahaha, sukkelquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Krijg lekker de ziekte allemaal vandaagIk ga lekker naar Oasis.
Ik stiekem ook. Als Wonderwall op de radio komt dan gaat ie keihard en zing ik ook meequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Kan Oasis ook wel waarderen
Die zijn wel geinig. Heb ik in een vlaag van verstandsverbeistering zelfs nog een keer een dvd van gekochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |