Mooi zo'n graf in de sneeuw.quote:
Het waren een stuk of acht aan elkaar gekoppelde pre-fabs. De redactie zat in hetzelfde 'pand', aan de achterzijde. Voor BB2 en Starmaker hebben ze hetzelfde huis gebruikt. BB3 weet ik eigenlijk niet, was wel op dezelfde lokatie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:57 schreef Dementor het volgende:
Wel grappig om de verandering qua huizen te zien in BB en DGK.
BB1 is opgenomen in een soort noodwoning/complex constructie zo lijkt het wel.Ik ben benieuwd of de ervaringen van de spelers en het spel op zich daar ook mee beïnvloed werden door achter.
Was ook een beetje mijn conclusie. Hij heeft groot gelijk als hij zegt "Ze zouden mij nooit meer uitkiezen."quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Mooie kwalificatie: de cock van BB.
Nog steeds een saaie lul.
Mwoah, ik ben gewoon begonnen met monteren in de volgorde van tapes op m'n bureau. Daar door komt Andries in deze serie het laatst aan bod.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:14 schreef Peter6000 het volgende:
Logisch om het interview met Tanja als allerlaatste te doen, want dat is de klapper waar iedereen op zit te wachten.
En die met Ruud lijkt me ook leuk.
Willem.
Tja.
Iedereen zit in de stoffige modus.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Als het over Willem gaat, valt het topic ook meteen stil.
Ik zie een leuke nieuwe sig voor Gertquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Als het over Willem gaat, valt het topic ook meteen stil.
Hij deed net alsof hij niet meer wist waar het idee van de tienduizend gulden vandaan kwamquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen zit in de stoffige modus.
Een probaat slaapmiddel, die matennaaier.
Dat idee was van hem afkomstig? Heb jij je daar toen trouwens nog wel aan gehouden?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:20 schreef dieenebart het volgende:
Hij deed net alsof hij niet meer wist waar het idee van de tienduizend gulden vandaan kwam
Jazeker! Sterker nog: Willem heeft dat bedrag later nog opgetrokken tot 15.000 gulden, en die hebben ze allebei gekregenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat idee was van hem afkomstig? Heb jij je daar toen trouwens nog wel aan gehouden?
Gehaaide gozer, die Willem. Dat bedrag is verhoogd toen jullie nog met zijn drieën over waren gebleven?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef dieenebart het volgende:
Jazeker! Sterker nog: Willem heeft dat bedrag later nog opgetrokken tot 15.000 gulden, en die hebben ze allebei gekregen
Nee, we waren sowieso nog maar met z'n drietjes. Willem deed dat voorstel aan Ruud toen ze samen in het Storvatt zaten. Ik was daar niet eens bij, maar heb het later teuggevonden in m'n tapes.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gehaaide gozer, die Willem. Dat bedrag is verhoogd toen jullie nog met zijn drieën over waren gebleven?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben gewoon begonnen met monteren in de volgorde van tapes op m'n bureau. Daar door komt Andries in deze serie het laatst aan bod.
Maar volgende week/weken komen er nog meer natuurlijk.
Wat heb je (niet) met Willem?
dat seg ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, het is toch wel een aardige relativerende man.
Het is ook geen kwaaie vent. Duizenden mannen zouden zich een stuk slechter hebben gedragen in zijn situatie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vnd het best een geschikte peer nu om zo terug te zien....
en ja sorry Bart, ik was ook voor Ruud.....niet om lullig te doen, maar gewoon als ik eerlijk moet zijn
ja ik weet het . zo maak je geen vrienden hier....![]()
Haha, nee!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:48 schreef FANN het volgende:
Bart gevlucht?
huh?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Iedereen die geen telefoon kon bedienen was toch voor Ruud?
loop maar weer weeeeeeeeeeg.........quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Haha, nee!
(maar moet er nu wel vandoor, even de dakdekker (in m'n broertje z'n nieuwe huis) in de gaten houden)
laters!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |