idd, best lekkerquote:Op woensdag 4 februari 2009 04:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja ik ben een kut, maar wel met de link waar Hidi het over heeft:
http://streams.servehttp.com/PopupPlayer.asp?url=http://sloppyjoes.com/sloppycam/sloppys.asx
En ik zou dansen!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja hoor je moet ze ook nog een keer definitief verwijderen.![]()
Handig
Dank voor de quote!quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had berichtjes verwijderd maar hij is nog steeds 100% vol.
In Windows snap ik het nog wel, maar je fok inbox.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De prullebak is het eerste wat ik uitzet in windows
(dubbel werk, tuurlijk weet ik het zeker)
Ja, ik vond dat ook onzinquote:Op woensdag 4 februari 2009 04:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In Windows snap ik het nog wel, maar je fok inbox.![]()
Je moet ze al specifiek aanvinken en alles
Ja dan moet je me maar in een ander topic stalkenquote:
ik luister mijn eigen muziekies........ dit is de laatste........quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tja ik ben een kut, maar wel met de link waar Hidi het over heeft:
http://streams.servehttp.com/PopupPlayer.asp?url=http://sloppyjoes.com/sloppycam/sloppys.asx
En ik zou dansen!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja dan moet je me maar in een ander topic stalken![]()
Klaagbaak ofzo, en niet VBL, daar kan ik tenminste terugbaggeren
Vandaag alleen in deze: Grap over mijn Ajax shirtquote:Op woensdag 4 februari 2009 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was dat jij toevallig langskwam in de actieve topics, kom jij zoveel in klaagbaak dan?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik luister mijn eigen muziekies........ dit is de laatste........
deze luister ik nog effe af....... en dan ga ik pitten
truste allemaal![]()
![]()
Ohw.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vandaag alleen in deze: Grap over mijn Ajax shirt
Dat laatste. Het eerste bijna.quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je slapen of wens je fan goedenacht?
Ok! Ik ook bijna! je gaat hem wel ophalen he?quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat laatste. Het eerste bijna.
Moggequote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok! Ik ook bijna! je gaat hem wel ophalen he?
Ja ik was er nog!quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trusten HiDi en Liesje.Als jullie nog wakker zijn.
Verstoord ritmequote:
Nee hoor, is altijd zoquote:
Prima, dank je.quote:
Nee, zal wel even duren ben ik bangquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Prima, dank je.
ik zal zo es ff op nu.nl kijken hoe koud het is, ik wilde eigenlijk ff de deur uit
Heidi, heb je eigenlijk alweer iets voor jezelf?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:51 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ligt er zoveel sneeuw in je tuin Heidi? Hier ligt bijna niks.
Prachtig zo'n witte wereld. Hier zijn alleen de auto's een beetje wit.quote:
quote:
Lol, ziet er leeg uitquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Smash-it het volgende:
Haha, brandalarm in Den Haag. Live op ned1. De minister zat net midden in zijn Irakenquete-verhaal.
quote:
Ik heb haar ooit op Rock Werchter gezien, ze wist er wel een feestje van te maken.quote:
Ze is tof.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit op Rock Werchter gezien, ze wist er wel een feestje van te maken.
Dinsdag, om tien over half negen ... Ik neig naar lasertherapie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
Ze is tof.![]()
Wanneer ga je naar de huisarts en wat wil je?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
denk dat Balkenende een afstandsbediening heeft en als hij geen zin meer heeft dan drukt hij op die knop en dan heeft hij weer even rust!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:40 schreef loopneus het volgende:
Een brandalarm tijdens een live uitzending!
Daar heeft iemand ongelooflijk geblunderd, en dat moet tot de grond toe uitgezocht worden!
Op zijn minst met een parlementaire enquete.
Stomme TT.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef Smash-it het volgende:
Haha, er is ook echt meteen weer een topic over
Irak debat nu al ondermijnt!
Deze vond ik wel leuk:
[..]
[..]
Goed zo. Dat boek heeft er ooit wel voor gezorgd dat ik ooit 4 uur niet heb gerookt. In die 4 uur heb ik wel ruzie gemaakt met 2 huisgenoten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dinsdag, om tien over half negen ... Ik neig naar lasertherapie.
Vanavond ga ik even dat boek van Allen Carr ergens ritselen, als voorbereiding.
Hebben we mijn vader kado gedaan twee jaar geleden. die is ook helemaal fan, en toen dus in de HMH geweest.quote:
Wat gaaf, je vader!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hebben we mijn vader kado gedaan twee jaar geleden. die is ook helemaal fan, en toen dus in de HMH geweest.Hij vond het echt geweldig! Supershowvrouw.
Oh nee, jongste wil toch niet. Daar zijn geen haaien dus niet interessant. Het is de oudste die waus is van Pink.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Afhankelijk van grote of kleine jongetje zou ik groot meenemen (met oordoppen) en klein ff lekker thuis laten. Mogen wel door het poortje geleuf ik.![]()
Ja, mijn ouders zijn dus samen heel hip and happening naar Pink geweest.![]()
Maar beyoncéDan ging ik nog liever alleen naar Pink
Ja, ik zit nu eigenlijk zo'n beetje te wachten op de uitslag van mijn test.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, jongste wil toch niet. Daar zijn geen haaien dus niet interessant. Het is de oudste die waus is van Pink.
Jij ook goed bezig met je baan. Gefeliciteerd!
Valt mee toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh![]()
Wat zijn jullie 's nachts toch allemaal bezig!
Oh jee, stress. Of je wacht even en dan ga je straks met je hongerloontje monnetjes inhuren, die gaan dat allemaal doen voor je. Het komt vast goed en je krijgt er vast heel veel voor terug. Een ander soort van energie, denk ik. De dagen thuis zijn dan weer heerlijk. Ik neem in de zomer 6 weken onbetaald verlof. Heb er nu al zin an.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu eigenlijk zo'n beetje te wachten op de uitslag van mijn test.Maar goed, er moet nog een hoop gebeurden voor april
(deuren afschilderen, plinten, kasten, boven eigenlijk sauzen en verven)
![]()
En natuurlijk alles zo schoon als maar kan.![]()
Onzin natuurlijk, maar zo voelt het nu wel even.Ik ga weer een soort van leven krijgen
Ik lag mijn onschuldige slaap te slapen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh![]()
Dat zijn er 3 of 4 hooguit toch? Met je "allemaal".quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:18 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh![]()
Dat is toch al snel de helft van wat hier overdag aanwezig isquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zijn er 3 of 4 hooguit toch? Met je "allemaal".
Schiet eens op met een nieuw interview op je site!
Stond die laatst ook niet in de Veronica gids. Hij doet nog steeds koken zonder sterren, toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:36 schreef dieenebart het volgende:
Als het goed is staat er vandaag of morgen een Willem op de site!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
En voor de tweede maand op rij hebben jullie me niet horen zeuren/zeiken/zieligen over PMS. Ik ben gehard!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
En voor de tweede maand op rij hebben jullie me niet horen zeuren/zeiken/zieligen over PMS. Ik ben gehard!
Tja.. als het goed is... dat is bij Willem wel vaker verkeerd afgelopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:36 schreef dieenebart het volgende:
Als het goed is staat er vandaag of morgen een Willem op de site!
Die reclames ook aan de zijkant!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
Bart is evenmin echt populair, hoewel jongeren tot 20 jaar hem liever zien dan Karin.
Ik zag vanochtend bij het nieuws iets over een rls in de UK waar nogal wat ophef over is. Jonge kinderen in een vakantiekamp ofzo en de jongens gaan zich te buiten aan pesten en vechtpartijen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef Marrije het volgende:
Iedereen aan het lunchen of streams aan het kijken?
Mooi. Vlak voor mijn pauze.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:29 schreef dieenebart het volgende:
Bram aan de lijn. Willem is online! Ben benieuwd
Ah tof, zo even kijken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:29 schreef dieenebart het volgende:
Bram aan de lijn. Willem is online! Ben benieuwd
Mooi zo'n graf in de sneeuw.quote:
Het waren een stuk of acht aan elkaar gekoppelde pre-fabs. De redactie zat in hetzelfde 'pand', aan de achterzijde. Voor BB2 en Starmaker hebben ze hetzelfde huis gebruikt. BB3 weet ik eigenlijk niet, was wel op dezelfde lokatie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:57 schreef Dementor het volgende:
Wel grappig om de verandering qua huizen te zien in BB en DGK.
BB1 is opgenomen in een soort noodwoning/complex constructie zo lijkt het wel.Ik ben benieuwd of de ervaringen van de spelers en het spel op zich daar ook mee beïnvloed werden door achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |