Stond die laatst ook niet in de Veronica gids. Hij doet nog steeds koken zonder sterren, toch?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:36 schreef dieenebart het volgende:
Als het goed is staat er vandaag of morgen een Willem op de site!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
En voor de tweede maand op rij hebben jullie me niet horen zeuren/zeiken/zieligen over PMS. Ik ben gehard!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
En voor de tweede maand op rij hebben jullie me niet horen zeuren/zeiken/zieligen over PMS. Ik ben gehard!
Tja.. als het goed is... dat is bij Willem wel vaker verkeerd afgelopen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:36 schreef dieenebart het volgende:
Als het goed is staat er vandaag of morgen een Willem op de site!
Die reclames ook aan de zijkant!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
Bart is evenmin echt populair, hoewel jongeren tot 20 jaar hem liever zien dan Karin.
Ik zag vanochtend bij het nieuws iets over een rls in de UK waar nogal wat ophef over is. Jonge kinderen in een vakantiekamp ofzo en de jongens gaan zich te buiten aan pesten en vechtpartijen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:06 schreef Marrije het volgende:
Iedereen aan het lunchen of streams aan het kijken?
Mooi. Vlak voor mijn pauze.quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:29 schreef dieenebart het volgende:
Bram aan de lijn. Willem is online! Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |