quote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef sezten het volgende:
Suarez bracht opzettelijk Didulica in gevaar door hem aan te vallen in zijn 6 meter gebied.
De afloop is walgelijk
Opzettelijk? Flikker toch een eind op man...quote:Op zondag 26 april 2009 16:46 schreef sezten het volgende:
Suarez bracht opzettelijk Didulica in gevaar door hem aan te vallen in zijn 6 meter gebied.
De afloop is walgelijk
Dirk Kutje has entered the building.quote:
Foto met veel emotie.quote:
Ja het is net Afellay.quote:Op zondag 26 april 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik vond het meest walgelijke van vandaag nog wel het juichen inderdaad, wat een rat.
Ja, en dan vijf minuten later weer gewoon vrolijk juichen als je een herkansing krijgt en die binnenschiet.quote:
Ja wat had hij dan moeten doen? Huilen?quote:Op zondag 26 april 2009 17:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, en dan vijf minuten later weer gewoon vrolijk juichen als je een herkansing krijgt en die binnenschiet.![]()
Op het moment van die foto had ik nog wel iets van medelijden met 'm...
Je bent gewoon jaloers dat jullie geen Suarez hebben in jullie team.En dat jullie met een speler als Michael Mols moet doen.quote:
QFTquote:Op zondag 26 april 2009 17:35 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jullie geen Suarez hebben in jullie team.En dat jullie met een speler als Michael Mols moet doen.
Nee, maar ik had me koest gehouden. Je hebt vlak daarvoor nog op een mongolide manier een heel belangrijke penalty verneukt bij 0-1 achter én de keeper van de tegenpartij het ziekenhuis in gebeukt, dat laatste opzettelijk of niet. Dan krijg je vervolgens een kans om je blunder nog enigzins op te lappen en die kans benut je, dan zou ik daar stilzwijgend maar heel dankbaar voor zijn en vooral niet blij gaan lopen doen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja wat had hij dan moeten doen? Huilen?
Jij hebt het allemaal niet eens gezien, dus oordeel nou later maar.quote:Op zondag 26 april 2009 17:32 schreef Jojoortje het volgende:
Incident was dan al gebeurd, klaar!Als hij dan scoort, mag hij gewoon juichen hoor.
Ik ga vast de hoon van heel Fok! over me heen krijgen, maar ik heb het net teruggezien op beeld en eigenlijk vind ik de gele kaart zelfs nog onterecht...quote:Op zondag 26 april 2009 16:19 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
komaan, hier is werkelijk zeer licht contact! Suarez gaf zeker geen doodschop, en ik ben geen fan van deze jongen
Incident is indicent. Als de wedstrijd verder gaat, moet je dat gewoon vergeten en ik snap heus wel dat je juicht als je scoort.quote:Op zondag 26 april 2009 17:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jij hebt het allemaal niet eens gezien, dus oordeel nou later maar.
Je hebt helemaal gelijk. Eigenlijk had hij emotioneel in moeten storten en dit doelpunt aan Didulica, die overigens geen zwaar letsel opliep moeten opdragen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, en dan vijf minuten later weer gewoon vrolijk juichen als je een herkansing krijgt en die binnenschiet.![]()
Op het moment van die foto had ik nog wel iets van medelijden met 'm...
Och, de 1 vind het respectloos, de ander vrij normaal. Tis maar net wat je wil he.quote:Op zondag 26 april 2009 17:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee, maar ik had me koest gehouden. Je hebt vlak daarvoor nog op een mongolide manier een heel belangrijke penalty verneukt bij 0-1 achter én de keeper van de tegenpartij het ziekenhuis in gebeukt, dat laatste opzettelijk of niet. Dan krijg je vervolgens een kans om je blunder nog enigzins op te lappen en die kans benut je, dan zou ik daar stilzwijgend maar heel dankbaar voor zijn en vooral niet blij gaan lopen doen.
Zijn keuze verder, maar ik vind het een beetje respectloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |