er staat toch echt anderhalve maand lid geweest. Ik raad je aan dat je een bezoek brengt aan het adres van een opticienquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:11 schreef Koekz het volgende:
TS is huilend weggerend bij de ontgroening?
Ik meld me volgend jaar aan bij Albertusquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van welke studentenvereniging was je lid?
Vindicat, Albertus, Cleopatra? of zit je niet in Grunn..
Niet met je rug naar de bar, geen horloge om (quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:17 schreef Goofisch het volgende:
ik stond in leiden ergens bij een verenging.feestje
kom een meisje tegen.. beetje kletsen en gezellig. denk laat ik is een poging wagen. en ik zoen der.
draait ze der hoofd weg.. ik denk KUT!(FAIL)
Zegt ze: even wachten tot 00:00 . dan mag je hier pas zoenen....
Was gewoon een regel dat je niet mocht zoenen voor 12en WTF![]()
![]()
![]()
geen lemming trouwens
En pijpen om 01.00 uur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:17 schreef Goofisch het volgende:
kom een meisje tegen.. beetje kletsen en gezellig. denk laat ik is een poging wagen. en ik zoen der.
![]()
![]()
geen lemming trouwens
niet met je rug naar de bar iddquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met je rug naar de bar, geen horloge om () etc etc. Onzin.
wij hebben:quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:17 schreef Goofisch het volgende:
...
![]()
![]()
...
quote:Vozen
Het onzedelijk betasten of kussen van de medemens. Activiteit die bij voorkeur in het donker ontplooid wordt, bij voorkeur in het ergometerhok of onder aan de trap. Het mores 'Geen gevoos in de soos' dient nageleefd te worden. Overtreding kan leiden tot een nat pak.
maar dat is ook gewoon ronduit onbeschoft jegens de barman!quote:
Omfg welke mongool houdt zich nou aan die regelsquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:17 schreef Goofisch het volgende:
![]()
![]()
geen lemming trouwens
Ja dat is waar. Maar het 'geen horloge om' is gewoon een stomme regel..quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:21 schreef immortalsean het volgende:
[..]
maar dat is ook gewoon ronduit onbeschoft jegens de barman!
Dat vinden die sletjes wel lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En tegen een uur of 6 kun je niet meer lopen?
Anders zit je onder het bier, en dat is niet echt fijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omfg welke mongool houdt zich nou aan die regels
nah, geen studentenvereniging, wel roeivereniging ... waar ook wel wat tradities bij zitten.quote:
Nou misschien niet lid worden misschien? Het moet niet hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders zit je onder het bier, en dat is niet echt fijn
Ik kwam ook van 'ver' en kende hier niemand. Om vrienden te maken kun je net zo goed gaan sportenquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:22 schreef Goofisch het volgende:
Ik ben zo blij dat ik me nooit heb aangesloten bij een studentenvereniging...
Echt zo niets voor mij...
Aan de anderekant. Als je van ver komt en in de stad waar je studeert niemand kent is het wel een goede weg om mensen te leren kennen. Maar mss wil je ze ook wel niet kennen
Er zijn ook studentenclubs zonder kinderachtige regels.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:22 schreef Goofisch het volgende:
Ik ben zo blij dat ik me nooit heb aangesloten bij een studentenvereniging...
Echt zo niets voor mij...
Aan de anderekant. Als je van ver komt en in de stad waar je studeert niemand kent is het wel een goede weg om mensen te leren kennen. Maar mss wil je ze ook wel niet kennen
Ohh Euros! Dat is wel leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:23 schreef immortalsean het volgende:
[..]
nah, geen studentenvereniging, wel roeivereniging ... waar ook wel wat tradities bij zitten.
de DRV Euros, 'Vo!
nee augistinus was ik ofzo...quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar het 'geen horloge om' is gewoon een stomme regel..
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar het 'geen horloge om' is gewoon een stomme regel..
Mijn vereniging heeft nog zo hier en daar een traditie, maar is verder heel erg vrij. 't is dan ook een studenten-sport-vereniging met een paar studenten-verenigingen trekjes derbij.. en 't is niet te groot, dus wel ontspannenquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Met een leuke vereniging op zich zou niks mis zijn. Maar veel van die studentenverenigingen bouwen zo'n kunstmatig elitair en ballerig sfeertje rond zichzelf op. All dat gedoe in Latijn enzo. Nergens voor nodig.
Toch is het onzin, want je blijft toch gewoon sowieso zo lang het gezellig is? Ik teminste wel.quote:
Maar behoort 't feest waar je bent niet bij je prioriteiten en kun je je dus ben je niet volledig met je hoofd bij het feest, wat dan weer afbreek doet aan de lol. Je kan niet ongeremd feesten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch is het onzin, want je blijft toch gewoon sowieso zo lang het gezellig is? Ik teminste wel.
En er zijn ook mensen die weer vroeg op moeten dus die kun je het niet kwalijk nemen als ze een beetje op de tijd willen letten natuurlijk.
Minerva is tuig netzoals kampers maar dan een tikje anders.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
Trouwens Minerva
zo mooi. Ga ik patatje halen om 4 uur snachts ofzo bij citysnacks op de breestraat in leiden...
Zie je die kakkerwijven in het gangetje in galajurk mekaars haar beet te houden zodat het niet in hun eigen kots hangt
ik kijk net op jou profiel en jij bent 1 jaar en 5 dagen jonger als ikkequote:Op woensdag 4 februari 2009 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toch is het onzin, want je blijft toch gewoon sowieso zo lang het gezellig is? Ik teminste wel.
En er zijn ook mensen die weer vroeg op moeten dus die kun je het niet kwalijk nemen als ze een beetje op de tijd willen letten natuurlijk.
ik kan me nog die avond herinneren nadat skadi de varsity won vorig jaar (dit jaar zal Euros hem natuurlijk winnen), en we in grote getale richting rotterdam gingen, naar de kroegjool aldaar, om het bier van Skadi op te zuipen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders zit je onder het bier, en dat is niet echt fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |