Nederland!quote:
Ik wil een coole looper, aanraders?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:16 schreef allsystemshalt het volgende:
Ordinaire patspost![]()
[ afbeelding ]
Wel vermoeiend dat tapdansen
Die zijn er eerder dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:32 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat is ook zo
Staat er net een koerier op de stoep met doosjes uit Amerika
21 maart in Amsterdam.quote:
Staat die Dean gewoon naast me op zijn mobiel te fokken.quote:
Weet er alles van, net thuis en ga nu pitten..quote:Op zondag 8 februari 2009 04:42 schreef Dribbel_ het volgende:
NAar huis lopen zuigt als het koud isd
Je moet dat gewoon even aan die man van GFS vragen, die reageert snel en adequaat op vragen.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:56 schreef TeleluvR het volgende:
He Dean, weet jij welke pickups van guitarfetish een beetje lijken op de Fender 57/62 pickups?
Goeie cover inderdaad...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:44 schreef tarzan1 het volgende:
Ik kom net dit filmpje tegen.
Misschien wel de beste cover van een nummer dat ik tot nu toe op youtube heb gezien!
Wat een heerlijk gitaar spel.
en owja, Vintage LV100TSB in bestelling
Nog geen ervaring mee. Inderdaad gewoon die dude even mailen, heb zelf altijd bijna binnen een dag antwoord gehad.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:56 schreef TeleluvR het volgende:
He Dean, weet jij welke pickups van guitarfetish een beetje lijken op de Fender 57/62 pickups?
Wachten op de LTD versie lijkt me?quote:Op zondag 8 februari 2009 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Helaas niet de originele Gibson, maar toch is hij eindelijk te koop
Benieuwd wat hij wel niet moet kosten
Feit is dat ik er een wil!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |