Wachten op de LTD versie lijkt me?quote:Op zondag 8 februari 2009 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Helaas niet de originele Gibson, maar toch is hij eindelijk te koop
Benieuwd wat hij wel niet moet kosten
Feit is dat ik er een wil!!
[ afbeelding ]
Ja.... als die ooit komt...quote:
Hmm dat klinkt ook niet erg lekker, nee. Dank jequote:Op zondag 8 februari 2009 11:54 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat is naar
Heb volgens mij ook eens een stukje knieschijf afgebroken wat zo nu en dan flink zeer doet, vooral na veel inspanning of er perongeluk fout op gaan liggen ofzo.
Sterkte!
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:26 schreef The_Dean het volgende:
Helaas niet de originele Gibson, maar toch is hij eindelijk te koop
Benieuwd wat hij wel niet moet kosten
Feit is dat ik er een wil!!
[ afbeelding ]
Christus ter paard! Dat voor een bijgeschuurde nep Les Paulquote:Op zondag 8 februari 2009 14:01 schreef Cynic het volgende:
Nette prijs voor die Iron Cross
http://nealsmusic.com/sho(...)s-esp/prod_1974.html
WTFquote:Op zondag 8 februari 2009 14:01 schreef Cynic het volgende:
Nette prijs voor die Iron Cross
http://nealsmusic.com/sho(...)s-esp/prod_1974.html
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:30 schreef Cynic het volgende:
Maar da's in dollars he. In euro's is het een koopje.
Daar zou ik voorlopig nog niet mee beginnen. Dat is meer voor de Malmsteens onder ons.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand wel eens op zulke frets gespeeld? Lijkt me best apart.
lol illegale shitquote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef Gitaarmat het volgende:
http://www.gitarist.nl/acties/cort_2008_form.php
Moet je eens op de link klikken van cortguitars
Nou, met de frets is niks apart hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:13 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand wel eens op zulke frets gespeeld? Lijkt me best apart.
Bijdehandjequote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, met de frets is niks apart hoor!
Mwoa, je kan van Vai toch niet zeggen dat hij weinig toon heeft. En alleen de hoogste frets zijn scalopped dus dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Bijdehandje![]()
Typisch een gitaar voor .009 shredders die geen druk willen uitoefenen. Veel noten, weinig toon imo......
er stond trouwens in Eindhoven een gitaar te koop waarbij alle frets scalopped waren, dus daar baseer ik mn mening op....quote:Op zondag 8 februari 2009 15:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mwoa, je kan van Vai toch niet zeggen dat hij weinig toon heeft. En alleen de hoogste frets zijn scalopped dus dat valt ook wel weer mee.
Als je met "meer toon" bedoelt dat het rauwer klinkt dan klopt het wel ja. Maar volgens mij zijn Vai, Satriani en Malmsteen niet eens zo heel complex qua effecten. Ik ben even "For The LOve of God" van Vai aan het luisteren en ik denk dat die met het geluid van Angus ook niet zo lekker had geklonken. En Vai zou met zijn sound ook misschien niet heel lekker in AC/DC passenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:53 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
er stond trouwens in Eindhoven een gitaar te koop waarbij alle frets scalopped waren, dus daar baseer ik mn mening op....
Ik vind dat Vai een hele mooie toon heeft, maar zijn dat niet meer de effecten die hij gebruikt? Ik heb vaak het idee dat (om even kort door de bocht ontactisch te doen) "gepielgitaristen" zoals Vai, Satriani en Malmsteen een stuk minder toon hebben als bijvoorbeeld agnus young (of srv) waar je echt het gitaar+amp geluid recht in je face krijgt en hoort dat hij werkt...
Ah, die is wel helemaal scalloped dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |